NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

haarverf probleem

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
17-10-2006 18:19 haarverf probleem Reageer met quote




ik heb mijn haar al een paar keer geverfd, een aantal keer heb ik hennaverf gebruikt zonder ammoniak, zowel zelf gedaan als later een keer laten verfen door de kapper. ik heb een kleur gevonden die bij mij past: Schwarzkopf vital colors roodbruin, gebruik soms ook Guhl. nu heb ik gehoord dat je je haar niet moet verfen als je je haar al met henna verf heb bewerkt.

anyway, heeft er iemand tips voor haarverf. is een tube of een spuitbus beter? welke kleurspoeling kan je gebruiken en is henna haarverf wel zo gezond...hoe kan je het weer uitspoelen en verwijderen, welke kleuren en merken gebruiken jullie en wat is de beste haarverf?
 




Gast
17-12-2006 23:44 henna Reageer met quote




je moet gewoon henna poeder gebruiken dat is save kun je geen allergie van krijgen omdat het een natuurprodukt is.
en als je het opgebracht hebt moet je er aluminiumfolie omheen doen en het beste is een half uur met je hoofd in een droogkap door die warmte trekt het heel goed in.
Gast
28-02-2010 12:56 haarspoeling Reageer met quote




ik heb mijn haar een half jaar geleden met een kleur spoeling (geverft) van blond naar licht bruin. het zou er nu al ruim 3 maanden uit moeten zijn. maar het zit er nog steeds een beetje in. nu komt de zomer eraan en wil ik toch graag weer een wat lichtere kleur haar. ( mijn eigen haar kleur ) alleen wil ik het liever niet verfen omdat ik heb gehoord dat als ik het nu weer ga verven het een beetje groen gaat lijken door het licht. hebben jullie mischien tips om de spoeling helemaal uit mijn haar te krijgen want ik was mijn haar vaak genoeg. het hoort er nu dus al uit te zijn.
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden