NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

uggs laarzen / schoenen / boots

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
17-10-2006 18:04 uggs laarzen / schoenen / boots Reageer met quote




ik heb nog uggs boots die ik in een outlet store ooit heb gekocht, ik vraag me af of uggs laarzen nog wel in nederland in zijn, kunnen ze dit najaar nog wel? of verdwijnen ze uit het modebeeld, dat zou wel jammer zijn
 




Gast
17-10-2006 18:07 Re: uggs laarzen / schoenen / boots Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb nog uggs boots die ik in een outlet store ooit heb gekocht, ik vraag me af of uggs laarzen nog wel in nederland in zijn, kunnen ze dit najaar nog wel? of verdwijnen ze uit het modebeeld, dat zou wel jammer zijn

je kan ze misschien nog her en der on line kopen of bestellen, maar ik vind er niets vrouwelijks aan, alhoewel ze wel lekker warm zijn natuurlijk. ze lijken op 'moonboots', bij uggs is wel bont in verwerkt. de mode wordt denk ik meer schoenen met hoge en brede hakken.
Gast
17-10-2006 18:08 Re: uggs laarzen / schoenen / boots Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb nog uggs boots die ik in een outlet store ooit heb gekocht, ik vraag me af of uggs laarzen nog wel in nederland in zijn, kunnen ze dit najaar nog wel? of verdwijnen ze uit het modebeeld, dat zou wel jammer zijn

uggs schoenen zijn precies wat de naam al suggereert... 'uggh..', verkopen die handel dus Smile
Gast
06-11-2006 10:58 uggs Reageer met quote




Ik heb pas uggs gekocht het lage model. En ik vindt ze nog steeds leuk hoor. Mode of geen mode
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden