NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

valse nagels en kunstnagels
Vorige  1, 2, 3, 4
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
14-09-2011 12:00 Re: solarnagels Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik heb zondag ook op de bazaar in beverwijk solarnagels laten zetten! Echt heel mooi.
Die mensen hebben ook een winkel in s'Hertogenbosch.
America diamond Nails. In beverwijk heet t Miss Saigon Nails.
40 Euro met French Manicure.



Echt top dat wij hier aangeraden worden!
Wij zijn erg blij met tevreden klanten.

Wij zijn nu trouwens verhuisd naar Amsterdam!
Koningsstraat 13, vlakbij Nieuwwmarkt.

U & anderen zijn van harte welkom

- nu met aktie/ korting van € 10! -

voor info/ afspraak 0655778473

Mvg

Kim
 




Gast
06-10-2011 12:12 Doe het gewoon zelf! Reageer met quote




Veel mensen spenderen massaal veel geld aan hun nagels. Terecht, want het is nu eenmaal je visitekaartje, maar ik stel mij toch vragen: nieuwkomertjes uit de schoonheidsrichtingen op school doen je nagels al na 3 lessen. Waarom zou je het dan zelf niet kunnen na 3 lessen? Koop gewoon zo'n lampje en wat vijltjes (=maximaal wat je kwijt bent als je sowieso je nagels laat doen..., maar dit kan je meerdere keren gebruiken) Vervolgens:

Voorbereiding van de nagels
Vijl eerst je nagels in de gewenste vorm en verwijder zo kleine ongeregeldheden. Vijl ook het oppervlak bovenop de nagel om deze ruw te maken (net zoals je hout schuurt voordat je het gaat schilderen). Schoonborstelen met een zacht borsteltje.

Het maken van de gelnagel
Dit gedeelte bestaat uit 3 stappen; een basislaagje op de natuurlijke nagel, het vormen van de gelnagel en tegelijk het verlengen van je eigen nagel en tot slot een deklaagje over de gehele nieuwe nagel.
1. Breng een dun laagje heldere UV gel aan op de natuurlijke nagel. Laat dit gedurende 15 seconden uitharden in de UV tunnel.
2. Leg de nagel vormsticker of tip goed onder je nagel, het is belangrijk dat dit met precisie gebeurt omdat dit van invloed is van de uiteindelijke vorm van je gelnagel. Breng nu de verlenging aan in een dikke laag, op zo’n manier dat je eigen nagel vloeiend overloopt in de verlenging zodat het natuurlijk lijkt. Laat dit 40 seconden tot 1 minuut uitharden in de UV tunnel.
3. Breng nu een derde, dunnere laag aan over de gehele nagel zodat je natuurlijke nagel en de verlenging 1 geheel worden. Wederom 40 seconden tot 1 minuut uitharden.
(bron: gelnagels.be/stapvoorstap.html) . Ik ben van plan een youtube filmpje te maken zodat jullie het zelf kunnen doen, je hebt wat behendigheid nodig, maar daarna is het prima!
Gast
17-10-2011 18:07 lachen joh. Reageer met quote




hahaha lachen joh wat die DHZ-miep hierboven beschreven heeft....Als je de spagaat, handstand en hink-stap-sprong kunt met beide handen, is dit een leuke cursus. Ga anders naar de nailprof bij u om de hoek! creabea met gel
Gast
23-10-2011 14:06 Re: solar nagels Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ben je wel of niet tevreden met solar nagels. Want klopt dat alleen beverwijk ze promoot en ze doen alsof ze de beste zijn. Hoor graag wat uw reakties zijn, ivm ik voor mijn bruiloft ook gel of solar nagels wilde laten zetten.
groetjes jacq


Ik heb zelf solar nagels en ze bevallen me echt heel goed, eerder al nepnagels gehad maar die vielen er zomaar af, waardeloos..
Deze heb ik nu al 2 weken en ze doen het nog prima en zien er nog heeel mooi uit!
Gast
15-01-2012 11:59 Solar Reageer met quote




Hallo, ik laat al jaren solar nagels zetten in beverwijk alleen altijd bij de zelfde zij heeft ook een goedlopende zaak en ben altijd zeer tevreden over het resultaat .
Bij mij blijven ze zeker 6 à 7 weken zitten.
Nooit heb ik ellende gehad hiermee wel in Utrecht daar heb ik ze o
Hoog Catherijne laten zetten NOOIT MEER na twee dagen gele randen brokkelen enz.
Dus jullie kraken wel iedereen af en er zullen ook wel kwakzalvers bij zitten, maar bij K L niet.
Allervriendelijkst wijfie en zij is super netjes.
Gast
25-01-2012 14:31 Solar Reageer met quote




Ik zet solarnails voor 15 euro!
Zie voor verdere info. facebook Saritanails
MAILADRES saritanails@hotmail.com
Gast
29-01-2012 20:37 hoe nagels zetten? Reageer met quote




Hoi,

Ik kan al Gel nagels zetten, maar nou breken er bij de meeste mensen bij wie ik ze zet na 4 dagen al nagels af.. heeft iemand een idee hoe ik ze sterker kan maken?

nu wil ik ook nog Solar nagels kunnen zetten, weet iemand waar ik de spullen kan bestellen en hoe ik ze het beste kan zetten?

bij voorbaat dank!

Megan
Gast
02-03-2012 15:14 noobs Reageer met quote




@sarita: solar voor 15!! euro?dan doe je het vast zwart... bij mij is deze 15 euro namelijk voor btw en belastingafdracht Wink

Wat een mensen zitten hier die nergens verstand van hebben zeg! Onge-loof-lijk!!!

REACTIE:nieuwkomertjes uit de schoonheidsrichtingen op school doen je nagels al na 3 lessen. Waarom zou je het dan zelf niet kunnen na 3 lessen? Koop gewoon zo'n lampje en wat vijltjes (=maximaal wat je kwijt bent als je sowieso je nagels laat doen..., maar dit kan je meerdere keren gebruiken)

Antwoord: Ga een opleiding volgen meis, het is niet even snel snel. Het heet niet voor niets KUNSTnagels (ipv nepnagels)... het is vak apart, stelletje kinderen hier... walgelijk!

Gaan julie lekker voor Solar, komen jullie van terug... Google eens op MMA idd..loslatende / zwartenagels die afvallen en NIET meer terugkomen!!!!!!Bij gebruik van MMA!!! kom je wel van terug.

Nagelstyliste Aalsmeer
(Anti beverwijkse nagelsalons)
patricia58
26-03-2012 11:39 eigen nagels te zien onder de tip Reageer met quote




Ik heb acrylnagels gezet, maar mijn nagels groeien uiteraard door. Nu zie je mijn eigen nagels aan de binnenkant van mijn tip. Is het nu tijd op de tips te verwijderen of hoort dat.
Gast
10-05-2012 15:10  Reageer met quote




kijk voor mooie nagels op ***

edit Numix: zie http://forum.numix.nl/viewtopic.php?t=4723
Gast
25-08-2012 8:13 lucht bij nagelriem Reageer met quote




ik heb 2 klanten die lucht bij de nagel riem hebben telkens weer de rest van mijn klanten niet welke primer gebruik en welke poeder gebruik je om acryl te zetten (de 1 zegt gewone acryl en de ander praat over solar acryl Sad
Gast
28-09-2012 10:48 idioten Reageer met quote




Je die eneet groten mijl over die aziaten dat ze zo goed zijn moet je s ff heel goed luisteren elke chinees die fake magels zet zijn vies en gebruiken een zeer lage kwaliteit ze gebruiken 1 vijl bij minstens 20 klanten lekker als ze bij iemamd een wondje maken die hiv heeft en bij devolgende klant ook een wondje maken die zelfde vijl heeft zei ook hiw en zo zijn er nog 5 ziektes die door dat gore gedoe van die chinezen uitgebreid worden en dan heb ik het nog niet eens over schimmel nagels daar is niet eens een wondje voor nodig en als je dat krijgt ben je echt vervan huis dus eerst na denken voor je hier wat zecht de kwaliteit van hun acryl is trouwens ook triest ze hebben ook allemaal geen opleiding gedaan ze leren het van elkaar
Gast
04-10-2012 20:04 gezocht nagelstyliste Reageer met quote




hallo allemaal,

ik zoek een nagelstyliste voor mijn salon in leiden liefst een aziat of eentje die daar een opleiding heeft gevolgt
Gast
14-01-2013 14:24 Re: Goede nagelstyliste? Reageer met quote




Anonymous schreef:
de Gouden Gids een optie daar staan er velen in

kan iemand mij vertellen hoe de Ma Vij stylistes n Beverwijk de zg 'solar'nagels eraf halen??
Gast
22-01-2013 23:57  Reageer met quote




Ik zoek een nagelsalon in Alkmaar, heb acryl maar verhuis binnenkort en zoek een nieuwe salon, liefst iemand die ook pedicure doet
Gast
25-07-2014 10:27 solar Reageer met quote




1 woordt.....MMA
Plaats Reactie Pagina 4 van 4
Vorige  1, 2, 3, 4

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden