NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

valse nagels en kunstnagels
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
05-05-2009 16:27 SOLAR Reageer met quote




beste mensen Solar was bij mij ook niet bekent als nagelstylisye
na veel onderzoek ben ik er achtergekomen dat het een Acryl is. dus weten jullie dit ook weer. groetjes
 




Gast
07-05-2009 10:40 Goede nagelstyliste? Reageer met quote




Hallo, Na alle reacties te hebben gelezen ben ik nog steeds mijn vraag eigenlijk niet tegen gekomen: Ik zoek een goede nagelstyliste in omg. Den Bosch. Kan iemand mij daarbij helpen? Nog nergens heb ik reacties over de verschillende salons kunnen vinden, en het zijn zo veel! Alvast bedankt!
Gast
16-05-2009 16:30 Re: SOLAR Reageer met quote




Anonymous schreef:
beste mensen Solar was bij mij ook niet bekent als nagelstylisye
na veel onderzoek ben ik er achtergekomen dat het een Acryl is. dus weten jullie dit ook weer. groetjes

het zou kunnen maar ben er zeer tevreden over de 'Solar"nagels die bij May Vy worden opgezet ben daar nu ruim een 1/2jr klant voorheen bij een nagelstyliste hier in mn buurt nagels braken af etc etc. Vanwaaar ik na een tip het nu op de "zwarte markt"laat doen.
Ben een zeer tevreden klant
Gast
16-05-2009 16:32 Re: Goede nagelstyliste? Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo, Na alle reacties te hebben gelezen ben ik nog steeds mijn vraag eigenlijk niet tegen gekomen: Ik zoek een goede nagelstyliste in omg. Den Bosch. Kan iemand mij daarbij helpen? Nog nergens heb ik reacties over de verschillende salons kunnen vinden, en het zijn zo veel! Alvast bedankt!
de Gouden Gids een optie daar staan er velen in
Gast
31-05-2009 10:20 Hoe lang moeten je nagels zijn? Reageer met quote




Beste forum bezoekers,
Ik bijt al jaren nagels en wil daar nu wel eens van af. Ik ga binnenkort naar een nagelstyliste, maar zou vooraf graag willen weten of je nagels een bepaalde lengte moeten hebben voordat je acryl nagels (of wat dan ook) kan laten zetten. Hebben jullie hier een advies over?

Alvast bedankt!

groetjes Carolien
Gast
04-08-2009 19:24 Jaloers????? Reageer met quote




dames dames dames toch.... jullie zouden je moeten schamen! ( ik heb het tegen de nagelstylistes). Waarom kraken jullie toch allemaal die aziaatjes af? Het meest ijverige volk ter wereld weet echt wel hoe ze nagels moeten zetten hoor..... het neigt hier naar de jaloerse kant. Zijn jullie soms jaloers omdat jullie klanten 2 uur in de stoel moeten zitten voordat je 40 euro verdient hebt?( die aziaatjes doen het in 45 min.) Jullie zullen die ervaring ook nooit krijgen als je 1 of 2 setjes per dag zet naast je baan , en om acht uur weer klaar wil zitten voor GTST. Je zult er wel wat voor moeten doen!!! Het komt die vietnamese mensen ook niet aanwaaien hoor. Het is keihard werken, de meeste zijn geschoold in de VS en zetten daar zo'n 20 sets per dag 3 maanden lang voordat ze in Nederland terug komen.
En hoeveel sets denken jullie dat er door de Vietnamezen weer verwijderd moeten worden die veel en veel te dik gezet zijn door nederlandse nagelstylisten die het vak nooit zullen leren?
Aan alle mensen op dit forum, laat je niet omlullen door de dames hier, (zie enkele recensies van tevreden klanten van de zwarte markt) die vietnamese dames en heren leveren vakwerk met veel meer hart en ziel dan menig nederlandse collega. knoop dit goed in je oren!!!! dank u
Gast
15-08-2009 12:23 nu bezig Reageer met quote




jah mn vriendin dacht ook doen zwarte makt momenteel zijn ze zelfs bezig met haar nagels (telefoon internet) en ik dacht zo even opzoeken wat ze te vertellen hebben, inderdaad geen speciale lamp gezien en t veilwerk om de vorige nagel er af te halen wasz wat omslachtig plus dat ze gewoon een gedelte er af knippen met nagelschaar wat ze niet gewend was. de nagel die uitgekozen is is aatstsolar en (heb er geen verstand van) wordt op een kunst nagel geplaatst doormiddel van een paars vloeibaar goedje met een potje poeder waar de glitterspul inzit dit zorgt voor de crea bea van de nagel zo te zien, al met al ziet het er wel goed uit. denk dat het afwachten is (ik heb nog nooit zulke dikke nagels gehad, tussentijdse reactie ze is nog niet klaar)
kortweg
pluspunten
goedkoop veel keus
wel geconcentreerd bezig mits ze bezig zijn
gastvrij bieden te drinken aan
ik denk snel klaar maar of dat echt goed is... voor mij als wachtende vriend wel Wink

min punten
ze spreken nederlands slecht waardoor er veel verwarring ontstaat echt duideliijk is het niet en je krijgt t idee dat er niet naar je geluisterd wordt
er zitten in 3 mensen in 3 kwartier te werken aan je nagels. en zijn bezig met alle klanten tegelijkertijd
hygienne is inderdaad niet echt wat van terug te vinden. iedereen heeft aan zn tafel zelfde set gereedschap wat opnieuw gebruikt wordt dus das waar wat ze zeggen, of t een probleem vormt, neit voor de werknemers ze hebben allemaal kapjes op maar t stof is overal terug te vinden.
en de koffie is niet lekker. slap Wink
de tent heet kim loan beauty nails in china town beverwijk
hoop hiermee iedereen een beetje antwoord op je vragen gegeven te hebben, uiteraard is dit 1 van de vele tenten op de bazaar china town dus of je hier alles over 1 kamp kan scheren, had denet nog wel iemand die langs liep die niet te vreden was, maar de vriendinnen van mijn vriendin zijn altijd tevreden geweest
groetjes
robert satoer
Gast
15-08-2009 12:40 klaar Reageer met quote




nou we zijn bijna klaar
tevreden, ja, ziet er leuk uit en of het blijft zitten, dat merken we aan het eind van de week:) als ik er aan denk zal ik nog een laatste reactie plaatsen
groeten
robert satoer (voor de wachtende onder ons, als je ook koffie genomen heb, zet het rustig op de grond ze merken het niet omdat ze echt heel ijverig bezig zijn:)
Gast
15-08-2009 12:54 nog even snel Reageer met quote




okey na de polish ziet het er helemaal top uit, volgens haar beter dan de studio waar ze normaal gespoken komt
foto.s plaats ik evt op mn hyves
rsatoer.hyves.nl
oh je krijgt overigens bij haar ookk korting als je 4 x bezocht hebt
Gast
26-08-2009 13:47 nagels Reageer met quote




vandaag ik heb niks gekregen van kunstnagels ik wil heb heben ja of anders ga ik met je spelen oke vaarwel
Gast
09-10-2009 14:09 solar nagels Reageer met quote




Nou in Den Haag in chinatown zit een klein zaakje, majestic en daar zetten ze solar, super mooi, ook na een keer bijgewerkt bij me nog steeds prachtig, kostte 37 naturel maar met parelmoer tip, incl oude acryl-set eraf en nailart met diamantjes was het 51...en heel erg mooi, en super vriendelijke mensen daar, echte kunst!
Die acryl heb ik hiervoor gehad maar solar lijkt wel soort glas, hard en helder, den haag dus!
Gast
22-10-2009 12:49 Kim Loan Reageer met quote




Beste lezeressen, ik heb al 8 jaar kunstnagels, dus ik weet wel degelijk waar ik het over heb.
Heb in mijn 'beginperiode' bij professionele stylistes gelopen en één daarvan is zelfs kampioene geweest. Mijn ervaring met haar: voor 3 nagels herstellen betaalde ik ik zo'n 20 euro en bovendien was 1 vinger bij mijn nagelriem tot bloedens toe opengevijld. Twee anderen durfden voor het herstel van hun eigen prutswerk ook flinke prijzen te vragen of de witte rand van mijn French werd zo opgebracht dat ik na een week al flinke uitgroei kon zien en eerder terugkon om op te laten vullen. Ik heb nog 1 studio geprobeerd, maar daar werden mijn nagels zo dun gevijld dat er om de haverklap iets afbrak en de korsten acryl tussen mijn nagelriemen vandaan kwamen.

Inmiddels ben ik alweer een tijdje klant bij KIM LOAN in Chinatown Beverwijk en heb daar hele goede ervaringen mee. Vriendelijke meiden, werken zeer netjes en luisteren goed naar je wensen. Als je onverwachts langer moet wachten krijgen vaste klanten compensatie in de vorm van korting of een gratis nail-art. (Er werkt een meisje die echt supermooie nail-art kan zetten!!! preciesiewerk met een penseeltje met 'n stuk of 3 haren) De laatste keer kwam ik met 2 gebroken nagels (eigen nagels onder de acryl) en deze werden gewoon gratis hersteld. Toen ik 5 euro gaf wilde Kim het pas na aandringen aannemen. Kan wel een paar stylistes opnoemen die het al uit mijn handen zouden hebben gegrist!
Dus geen kwaad woord over deze studio. Zijn gewoon vakmensen die van 8 tot 8 werken om hun boterham te verdienen.
En voor al die zeurders over de hygiëne. Als je weet wat de huurprijzen zijn voor een unit op de bazaar, dan begrijp je dat er tussen de honderden sets die in een weekend gezet worden geen schoonmaakster rondloopt om het stof op te vegen. Die zit nagels te zetten. By the way.. mevrouw d kampioenstyliste pakte ook gewoon een vuile vijl voor mijn nagels!

Lisa.
Gast
27-10-2009 11:08 solar nails ramp!!! Reageer met quote




Ik heb al jaren kunstnagels! gel, acryl alles al geprobeerd..
Tot dat mijn nagelstyliste tijdelijk niet kon werken, en ik naar beverwijk ben gegaan.. mijn hele nagels zijn verknalt.. mijn eigen nagels laten helemaal los... echt verschrikkelijk..
toen ik ze net had laten zetten vond ik ze prachtig!! en ze blijven ook mooi.. eerlijk is eerlijk.. maar toen ze er een paar dagen af waren, merkte ik dat mijn eigen nagels gewoon oploste... mensen begin er niet aan.. er zitten gevaarlijke sotffen in..... mijn tip; ga naar een echte nagelstyliste, met goeie producten (magnetic bijvoorbeeld)... het is misschien mooi en snel op de zwarte markt, maar later zit je er mee!
Gast
29-10-2009 21:48 Re: Jaloers????? Reageer met quote




Anonymous schreef:
dames dames dames toch.... jullie zouden je moeten schamen! ( ik heb het tegen de nagelstylistes). Waarom kraken jullie toch allemaal die aziaatjes af? Het meest ijverige volk ter wereld weet echt wel hoe ze nagels moeten zetten hoor..... het neigt hier naar de jaloerse kant. Zijn jullie soms jaloers omdat jullie klanten 2 uur in de stoel moeten zitten voordat je 40 euro verdient hebt?( die aziaatjes doen het in 45 min.) Jullie zullen die ervaring ook nooit krijgen als je 1 of 2 setjes per dag zet naast je baan , en om acht uur weer klaar wil zitten voor GTST. Je zult er wel wat voor moeten doen!!! Het komt die vietnamese mensen ook niet aanwaaien hoor. Het is keihard werken, de meeste zijn geschoold in de VS en zetten daar zo'n 20 sets per dag 3 maanden lang voordat ze in Nederland terug komen.
En hoeveel sets denken jullie dat er door de Vietnamezen weer verwijderd moeten worden die veel en veel te dik gezet zijn door nederlandse nagelstylisten die het vak nooit zullen leren?
Aan alle mensen op dit forum, laat je niet omlullen door de dames hier, (zie enkele recensies van tevreden klanten van de zwarte markt) die vietnamese dames en heren leveren vakwerk met veel meer hart en ziel dan menig nederlandse collega. knoop dit goed in je oren!!!! dank u

Quote:



Er bestaat geen nagelstylist ter wereld die 20 nieuwe setjes per dag (8uur) gedurende drie maanden kan doen, ze zou bij haar enkels afbreken. Onmogelijk!
Gast
30-10-2009 15:11 Re: solar nails ramp!!! Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik heb al jaren kunstnagels! gel, acryl alles al geprobeerd..
Tot dat mijn nagelstyliste tijdelijk niet kon werken, en ik naar beverwijk ben gegaan.. mijn hele nagels zijn verknalt.. mijn eigen nagels laten helemaal los... echt verschrikkelijk..
toen ik ze net had laten zetten vond ik ze prachtig!! en ze blijven ook mooi.. eerlijk is eerlijk.. maar toen ze er een paar dagen af waren, merkte ik dat mijn eigen nagels gewoon oploste... mensen begin er niet aan.. er zitten gevaarlijke sotffen in..... mijn tip; ga naar een echte nagelstyliste, met goeie producten (magnetic bijvoorbeeld)... het is misschien mooi en snel op de zwarte markt, maar later zit je er mee!



wat een slap gelul.
wilde je beweren dat 'normale' en professioneel aangebrachte kunstnagels niet schadelijk zijn?
Zit net zoveel rotzooi doorheen en bij verwijderen is je eigen nagel nét zo aangetast en schilferig als wanneer het in Beverwijk gebeurt.
Gast
08-12-2009 20:14  Reageer met quote




Even een reactie op schrijver van: 25-09-2008 23:28

Gel bestaat ook in een poedervariant wat dus ook op dezelfde wijze als acryl word gezet. Namelijk met poeder en liquid. Als ervaren nagelstyliste weet ik dit, omdat ik al JAREN met dit soort gel werk. Het bespaart de klant en jezelf een hoop tijd. Je hoeft idd niet onder de lamp (wat verschrikkelijk slecht en HARTSTIKKE!!! kankerverwekkend is) En het resultaat is uiterst perfect.. Dit soort producten worden ook veel gebruikt in Amerika. Helaas is dit niet zo bekend in Nederland..

Maar of Beverwijk daadwerkelijk voor acryl gel en solar dezelfde product gebruikt weet ik niet.. Of het lijkt dus alleen maar zo omdat mensen geen gel in poedervariant kennen en dus denken dat ze voor alles dezelfde product gebruiken..
Gast
08-12-2009 20:24 Re: solar nails ramp!!! Reageer met quote




Anonymous schreef:
wat een slap gelul.
wilde je beweren dat 'normale' en professioneel aangebrachte kunstnagels niet schadelijk zijn?
Zit net zoveel rotzooi doorheen en bij verwijderen is je eigen nagel nét zo aangetast en schilferig als wanneer het in Beverwijk gebeurt.



Goede producten wil niet meteen zeggen dat het goed is. Je hebt ook mensen die geen nagels kunnen zetten en alsnog je nagels verpesten ongeacht wat voor producten ze ook gebruiken..
Gast
29-12-2009 19:45 Re: solar nails ramp!!! Reageer met quote




Anonymous schreef:
Goede producten wil niet meteen zeggen dat het goed is. Je hebt ook mensen die geen nagels kunnen zetten en alsnog je nagels verpesten ongeacht wat voor producten ze ook gebruiken..



vind het wel heel bizar dat in de inmiddels 9 jaar dat ik kunstnagels heb, pas bij Kim Loan (en ja die zitten in Beverwijk ) te horen kreeg dat ik een mooi nagelbed heb, plus de uitleg waarom.
Goh, 'profi's' hebben mij nooit wat verteld en begonnen meteen maar een eind heen te zagen (wat uit den boze is bij kunstnagels) of smeren.
Wederom een nieuwe set laten zetten en ben weer zeer tevreden!
Gast
31-12-2009 13:27  Reageer met quote




Hallo,

Ik ben bezig met de kunstnagelmarkt te onderzoeken. Het probleem dat ik hierbij heb ondervonden is dat er geen cijfers beschikbaar zijn hoe groot deze markt is. Mijn vraag aan jullie is dan ook of iemand mij hier meer over kan vertellen?
Gast
04-01-2010 1:53 heyyy Reageer met quote




hallo mag ik eve wat vragen hoe moet je de acrylpoeder eingelijk gebruiken???
Gast
08-01-2010 12:42 solarproducten Reageer met quote




hoi hoi

ik zou graag willen weten waar en welke producten ik nodig heb om solarnagels te zetten.

alvast bedankt!!!!
Gast
08-01-2010 12:46  Reageer met quote




hoi hoi
zover ik weet moet je de acrylpoeder gebruiken in combinatie met die blauwe liquid vloeistof.
je doet eerst met een penseel in de blauweliquid dippen en dan in de acryl poeder en dan op de nagel en dan gladstrijken etc...
Gast
15-01-2010 20:37 Solar nagels van Beverwijk Reageer met quote




Hallo, ik heb mijn nagels ook op de Zwarte Markt laten zetten door aziatische mensen en mijn nagels waren onwijs mooi en ze zijn heel erg stevig. Ik heb solar nagels genomen omdat deze echt heel erg natuurlijk lijken en sterk zijn. Na ongeveer 3 weken moet je het laten bijvullen anders gaan je nagels te ver groeien en wordt het minder mooi. Maar ze hebben de nagels echt ongelofelijk gezet en verzorgd. De solar nagels kosten me geloof ik €45 en het bijvullen kost €20.
Ik raad dit zeker aan als je nepnagels wilt die natuurlijk & sterk zijn.

Groetjes.
Gast
22-01-2010 18:59  Reageer met quote




Ik laat mijn nagels ook bij Aziaten doen in een zaak bij plein 40-45 in Amsterdam, ik betaal 50 euro voor solar nagels met gekleurde tips...ze doen het vlot en goed...ze hebben het altijd vreselijk druk, dus zo slecht kan het dan niet zijn...toch...
Gast
06-04-2010 14:01 nagels late verwijderen Reageer met quote




Ik heb onlangs ook mijn nepnagels laten zetten op de zwarte markt in china town bij kim loan.De eerste keer zetten deden ze echt super mooi, maar nu heb ik ze voor de eerste keer bij laten bij laten vullen en dat is echt een regel rechte ramp. Me nagels zien er niet uit en de randjes van me nepnagels lopen over mijn eigen nagels heen. Maar hierbij wilde ik gelijk even vragen of iemand weet of het pijn doet als je je nepnagels wil laten verwijderen.. alvast bedankt
Gast
13-04-2010 13:10 nagels verwijderen Reageer met quote




hallo,

je kan de nagels verwijderen door ze er af te (laten) vijlen, maar als je nagels al heel erg beschadigd zijn zou ik ze er af weken met aceton.. dit is dat weer niet zo heel goed voor je huid, maar je beschadigd je nagels er niet verder mee.. gewoon na die tijd je huid en nagelriemen even goed in smeren met een verzorgende creme..
Gast
13-04-2010 16:32 Re: Goede nagelstyliste? Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo, Na alle reacties te hebben gelezen ben ik nog steeds mijn vraag eigenlijk niet tegen gekomen: Ik zoek een goede nagelstyliste in omg. Den Bosch. Kan iemand mij daarbij helpen? Nog nergens heb ik reacties over de verschillende salons kunnen vinden, en het zijn zo veel! Alvast bedankt!

hallo probeer het eens bij Miss Saigon Nails .... echt vakwerk daar!!!!
Gast
14-04-2010 8:15 nieuwe nagelstudio Reageer met quote




In Hilversum is een nieuwe nagelstudio gekomen het zit
op de langestraat 107.
Diamonds Nails,
Zij wewrken echt supergoed en geven goede service!!

Een aanrader
Gast
09-08-2010 17:25 Nagels Reageer met quote




Op mijn zestiende begon ik nepnagels te gebruiken, gewoon die uit de winkel voor een tientje. Lekker goedkoop en makkelijk, dacht ik. Helaas blijven dat soort nagels maar een dag of twee, drie zitten en dan laten ze los. Ik ben toen een paar maanden lang om de drie dagen bezig geweest met lijm op mijn nagels smeren, waardoor mijn eigen nagels er natuurlijk niet mooier op werken. Ik ben er toen een hele tijd mee gestopt, tot vier jaar later. Nu heb ik al zeven jaar nagels uit een nagelstudio, en die veertig euro per drie weken is het absoluut waard. Mijn nagels blijven mooi en ik heb nog nooit problemen gehad dat ze loslieten. Zeker een aanrader(als het tenminste binnen je budget past, want het is wel erg prijzig). Bye, Lana
Gast
17-09-2010 15:46 Re: Jaloers????? Reageer met quote




Anonymous schreef:
dames dames dames toch.... jullie zouden je moeten schamen! ( ik heb het tegen de nagelstylistes). Waarom kraken jullie toch allemaal die aziaatjes af? Het meest ijverige volk ter wereld weet echt wel hoe ze nagels moeten zetten hoor..... het neigt hier naar de jaloerse kant. Zijn jullie soms jaloers omdat jullie klanten 2 uur in de stoel moeten zitten voordat je 40 euro verdient hebt?( die aziaatjes doen het in 45 min.) Jullie zullen die ervaring ook nooit krijgen als je 1 of 2 setjes per dag zet naast je baan , en om acht uur weer klaar wil zitten voor GTST. Je zult er wel wat voor moeten doen!!! Het komt die vietnamese mensen ook niet aanwaaien hoor. Het is keihard werken, de meeste zijn geschoold in de VS en zetten daar zo'n 20 sets per dag 3 maanden lang voordat ze in Nederland terug komen.
En hoeveel sets denken jullie dat er door de Vietnamezen weer verwijderd moeten worden die veel en veel te dik gezet zijn door nederlandse nagelstylisten die het vak nooit zullen leren?
Aan alle mensen op dit forum, laat je niet omlullen door de dames hier, (zie enkele recensies van tevreden klanten van de zwarte markt) die vietnamese dames en heren leveren vakwerk met veel meer hart en ziel dan menig nederlandse collega. knoop dit goed in je oren!!!! dank u

Quote:
Je gelooft zeker ook nog in sinterklaas of de kerstman?

Ja er zijn hele goeie aziatische nagelstylistes, maar die zul je niet aantreffen op de zwarte markt in beverwijk, hoogcatharijne, rotterdam alexandrium of het zuidplein of elke andere nagelstudio die solar nagels verkoopt. De hele goeie aziatische nagelstylistes zul je geen solar nagels zien zetten, omdat zij weten hoe het echt zit: voor 30 euro per dag moeten werken zonder afdracht van sociale premies of belastingen, mondkapjes moeten dragen omdat de materialen waarmee je een zogenaamde solar nagel maakt MMA bevat, een gemeen stofje dat in amerika al 30 jaar verboden is voor gebruik in nagelproducten, daarom stoppen ze die troep in potjes van bekende merken als CND en OPI. Die solar nagel is zo verschrikkelijk hard dat je er alleen met een frees op kan werken, vijlen is totaal zinloos en normaal afweken duurt 3 uur dus trekken ze je oude uitgegroeide solar nagels er met een tang vanaf, je verzint het gewoon niet. Ja de hele goeie weten het wel, heel amerika weet het inmiddels ook, daarom zitten bij die aziatische discount nagelstudiotjes inmiddels met 20 man 20 uur per dag uit het raam te staren. Nu die domme hollandertjes nog...
Plaats Reactie Pagina 2 van 4
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden