NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tips witte tanden
Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
06-04-2014 23:47 Re: witte tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik HAD ook gele tanden maar toen had ik maar 3 minuten gepoetst met goeie tandpasta en toen waren ze zzzzooooooooooooooo wit net of ik ze heb laten bleken probeer het ook ,het werkt echt!


Welke tandpasta Smile
 




Gast
13-04-2014 18:26 tanden Reageer met quote




Dan denk ik dat dat door het licht komt,dat heb ik ook
Want als je in vel licht staat lijken je tanden witter dan in normaal of minder vel licht
Gast
19-04-2014 11:43 Wittere tanden Reageer met quote




Ik heb gehoord dat veel aardbeien eten ook heel goed is en de binnen kant van een bananen schil op je tanden wrijven dat is een soort van massage zeggen ze en dat je in 2 of 3 weken resultaat hebt
Gast
24-04-2014 21:05  Reageer met quote




je kunt ook je tanden bleken met een bananenschil.
je eet de banaan gewoon op maar je moet de schil bewaren. je moet je tanden goed droog maken. wrijf dan met de binnenkant van de schil ( een stukje dat goed vers is ) over je tanden. laat dit 5 min. zitten en poets dan je tanden. de eerste 2 weken moet je dit dagelijks herhalen en daarna kun je het 3x p week doen. dit is NIET schadelijk voor je tanden. aardbeien wel ! die halen je glazuur weg door het zuur wat er in zit
Gast
27-04-2014 19:49  Reageer met quote




ik ga het met bakpoeder proberen maar of et goed is idk ik zal wel zeggen hoe het gegaan is
Gast
27-04-2014 20:10  Reageer met quote




Anonymous schreef:
1 keer in de week na het tanden poetsen je tanden nog een keer napoetsen met maizena

werkt maizena echt ???
Gast
27-04-2014 20:28  Reageer met quote




ik weet iets bekijk dit filmpje (***)


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Gast
04-05-2014 17:47 Methode Dokter Winhuy Shwen Ya II Reageer met quote




ik heb de methode van dokter Winhuy Shwen Ya II gebruikt zodat de frequentionele tandreiniging sneller kan functioneren dit kan in vorm van verschillende methodes maar hij bevond dat methode sinaasappel het beste was, zoek dit even op op google.
Ik kan het niet zo goe uitleggen.
ik hoop dat je er iets aan hebt! Groetjes
Gast
15-05-2014 9:59 witte tanden in 5min. Reageer met quote




Een vriend vertelde me overlaatst een speciaal mengeltje voor je tanden spierwit te krijgen. Klein beetje citroensap, wat keukenzout erbij + wat bakpoeder. Het was een vies papje, maar heb werkte echt wel super goed! Na 1 keer waren m'n tanden al een pak witter. Ik weet dat dat niet echt goed is voor je tanden, maar zo 1 keer per week kan zeker geen kwaad hoor.Laat het 5min. trekken en spoel je mond. Als afwerking neem je een aardbei en ga daarmee over je tanden. Resultaat gegarandeerd! Smile
Gast
14-07-2014 19:15  Reageer met quote




Ik ga de aardbei proberen, kijken of het werkt, ik wil mijn tanden wit krijgen voor een date met mijn vriendje die ik Online heb ontmoet, Ik hoop dat het werkt..

xxxjes Kelly
Gast
22-07-2014 22:14 Opzetborstels Reageer met quote




Hallo,

Ik lees hier veel reacties m.b.t. de verschillende soorten borstels.

Zelf heb ik al jaren geode ervaring met de compatible opzetborstels voor Oral B. Ze zijn erg goedkoop maar de kwaliteit is erg goed.

Wellicht een aanrader. Scheelt iig veel geld.

(***)


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Gast
19-01-2015 18:21 tips witte tanden Reageer met quote




tjonge jonge doen jullie zo moeilijk... poets je tanden zoals gewoonlijk zodat de kalk van je gebit is, en daarna je tanden poetsen met chloor! (Bleekmiddel voor maar 69 cent) laat het ff 15 min inwerken. niet doorslikken! de smaak van chloor moet je dan maar voor lief nemen. Garandeert dat je witte tanden krijgt. als je badkuipen en wc potten en kleren kompleet kan bleken kan je de tanden ook goed mee bleken. Alleen uhm het is niet goed voor je tanden. en als je chloor toch te vies vind.. koop bij de kruitvat watervaste witte NAGELLAK. en ga je tanden nagelen! fuun erop voila is sneller opgedroogd. maarjong zo moeilijk wees eens creatief. en als witte nagellak is uitverkocht pak je T-PEX Smile
Gast
27-01-2015 10:52 Witte tanden Reageer met quote




Oil pulling! Dat helpt! En is heel gezond!!! Zoek maar eens op Google naar oil pulling. Als je dit elke dah doet, gegarandeerd witte tanden. En je verwijdert daardoor heel veel bacteriën. Maar goed lezen hoe het moet. Want je moet het wel goed doen! Heel belangrijk!! Het is goed voor heel je lichaam!
Gast
10-02-2015 15:54 Re: witte tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik HAD ook gele tanden maar toen had ik maar 3 minuten gepoetst met goeie tandpasta en toen waren ze zzzzooooooooooooooo wit net of ik ze heb laten bleken probeer het ook ,het werkt echt!


Zoals?
Gast
12-04-2015 22:38 Toch maar normaal Reageer met quote




Mensen jullie kunnen wel al die middeltjes gebruiken zoals zout maar het is helemaal niet goed voor je het beste wat je kan doen is gewoon met de elektrische tandenborstel poetsen 2/3 keer per dag en dat een lange tijd goed blijven doen maar wat wil je nou liever wat langer wachten en een gezond gebit hebben of bleekmiddelen en zout gebruiken waardoor je gebit verzwakt
Xx doe je best
Gast
28-05-2015 22:31 Witte tanden Reageer met quote




Misschien komt het doordat je in een andere spiegel kijkt!
Ik gebruik Bdw altijd prodent in 1x wit
Heel effectief!
Gast
02-06-2015 14:56 tanden bleken Reageer met quote




als ik wittere tanden wil in een korte tijd zonder dat ik mijn tanden de glazuur aantast gebruik ik tandenbleek set voor thuis.

ps: je kan er eentje bestellen op de webshop labdirect.info
Gast
16-01-2017 23:07  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Er is een speciale takje wat aan een boom groeit wat ze siwak noemen, als je t velletje eraf haalt en dan erop bijt wordt het net een tandborstel.
Ik zelf heb t ook een tijdje gebruikt en het HELPT ECHT!!
De boom waar het van komt is "de arak boom", wordt veel in moskeeën en zo verkocht met een plastic zakjes eromheen die m vers houdt...

Succes,

Jaap



Miswak tak, indd velletje eraf halen binnenkant bijten en je hebt een perfecte borstel
Gast
12-03-2018 15:04  Reageer met quote




waterstofperoxide
Plaats Reactie Pagina 23 van 23
Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden