NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tips witte tanden
Vorige  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
21-04-2013 17:49 ok Reageer met quote




ik heb ook best gele tanden
 




Gast
25-04-2013 18:34  Reageer met quote




Haha veel van deze reactie kloppen niet.
Neem gewoon een appel en eet ook aardbeien!!
Je moet het op een gezonde manier doen.
Deze optie vind ik het beste. Je moet dan ook 2x per dag goed tanden poetsen. Heb gewoon geduld als je deze methode neemt.
Gast
01-05-2013 10:37 Duidelijkheid Reageer met quote




Ik wil nu wel duidelijkheid. Wat is nou goed voor je tanden en waar krijg je van wat goed is wittere tanden van?
Gast
08-05-2013 17:00 witte tanden Reageer met quote




Het beste is gewoon om ongeveer 2 á 3 keer perdag te poetsen en dan als je na het avond eten je tandenpoetst met tandpasta voor wittere tanden daar zit wel schuurmiddel in maar een kleine hoeveelheid waardoor je niet erg beschadigd geen zout of bakmiddel dit beschadigd te erg en dan moet je al te snel een kunstgebit dus doe dit!!
Gast
09-05-2013 21:29 gezond tanden bleken Reageer met quote




hooi
met cirtoenzuur tast het je glazuur aan maar als je een papje maakt van citroenzuur (gewoon invde supermarkt te koop) en maizena ( ook in de supermarkt tekoop) wprd door het citroen zuur je tanden witer en de maizena versterkt het glazuur waardoor het gezont is en je tanden blijven dan ook wit en je tanden worden sterker is me aangeraden door de tandarts (mogen ze eigelijk niet doen dus zullen de meesten ook niet doen )

ik hoop dat ik mensen heb geholpen
xx rg98
Gast
05-06-2013 19:34 gele tanden Reageer met quote




mensennn,
ik heb ook een tip, als je hele witte tanden heb zou ik ff bellen naar de tandarts, die heeft vast wel een tip! als dat niet lukt zou ik toch maar voor het zout kiezen!

veel succes verder xxx roza
Gast
11-06-2013 11:51 tanden witter Reageer met quote




Doe dit een keer in de week..

Doe 2 theelepels water in een bakje
Een klont tandpasta
Een theelepel waterstofperoxide kan je gewoon kopen bij de etos.
Een klein schepje maizena.

Je krijgt super schone witte tanden.

Eet veel kaas en yogurt dat is goed voor de mond weerstand.
Gast
12-06-2013 16:36 Re: hellup Reageer met quote




Anonymous schreef:
houtskoool is toch zwart daar krijg je toxch geen witte tanden van of wel hellup me please

zwart zal je bedoelen
Gast
17-06-2013 21:59 wittere tanden Reageer met quote




Ik haat het dat ik redelijk gele tanden heb. Het is gwn zo f*cking lelijk! Maar ik wil in het geheim zonder dat m'n ouders het weten, m'n tanden wat witter maken. Wel gwn op een natuurlijke manier. Jammer genoeg hebben we maar 1 verdieping, in m'n vorige huis zou het makkelijker stiekem gelukt zijn. Met wat kan ik m'n tanden het best witter maken???
Gast
09-07-2013 10:18  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Nee nee nee! Géén zout of bakpoeder! Je schuurt je tandglazuur weg waardoor je hooguit een week mooie witte tanden hebt, maar alles wat je daarna eet tast je gebit nog twee keer zo hard aan omdat het geen bescherming meer heeft. Op lange termijn krijg je dus alleen maar gelere tanden wanneer je zout of bakpoeder gebruikt! Wat wél helpt:

- Poets je tanden na het eten
- Gebruik mondwater
- Rook niet en drink geen koffie of wijn
- Gebruik tandpasta speciaal voor een witter gebit
- Gebruik eventueel kaugum die je tanden witter maakt


Wees een weekje streng voor jezelf en volg deze adviezen op. Het resultaat zal er zijn. Maar blijf alsjeblieft van die schuurmiddelen af, dat is echt niet goed voor je.
Gast
09-07-2013 10:22  Reageer met quote




idd al die schuurmiddelen zijn super slecht en je tanden zijn dan maar 1 dag wit ofzo.. en je tanden worden daarna 2x zo geel!
verzorg je tanden gwn goed. een keer wat langer je tanden poetsen is ook goed. mondwater helpt en je kan kauwgom kopen waardoor je tanden witter worden en het is nog lekker ook! Wink veel suc6
Gast
09-07-2013 21:01 2tipjes Reageer met quote




Ik heb gelezen

Maizena en citroensap mengen en poetsen maar of ...
Een aardbij over je tanden smeren
K heb het nog nie geprobeerd
Gast
18-07-2013 19:47  Reageer met quote




lieve lezers van dit tip
je moet gewoon 2 keer je tanden poetsen per dag veel meer hoef je niet meer te doen
maaar als je toch veel sneller witte tanden wilt
dan ga je er met een aardbei erover heen PUNT UIT !!!
Gast
28-07-2013 22:42  Reageer met quote




Mijn tandarts vertelde me dat je tanden niet witter kan laten worden, maar dat het een glans is die het licht mooi over je tanden laat glijden, en je daardoor een witte gloed krijgt. Je tanden blijven het zelfde. Fruit helpt niet want dat tast dat glanslaagje juist aan. Net als zout en al dat andere. Verder is het slim om op een stukje toiletpapier een beetje groene pasta er op te doen, en dit VERTICAAL er een beetje opsmeert. Oja en gele tanden komen niet alleen door erg slecht poetsen, maar 1. Door na het drinken van een aantastende drank je tanden flink te poetsen, en 2. Het is erfelijk aangelegd. Zo dit meisje van 14 heeft volgensmij veel betere weetjes gegeven dan vele andere hier! Succes!
Ps. Spoel altijd voor het tanden poetsen je mond met water! Het liefst uit een schoon glas en met zo weinig mogelijk bacteriën.
Chears !
Gast
10-08-2013 13:49 Tanden witter maken Reageer met quote




Jong
Gebruik witte verf
Gast
18-08-2013 9:56 Zout Reageer met quote




Ik heb knalgele tanden omdat ik vroeger mijn tanden nooit poetste...
Ik wil graag met Zout poetsen alleen ik ben bang dat mijn tandvlees bloeden, dat laagje boeit me geen snot als ik maar witte tanden heb...
Gast
23-08-2013 16:04 mens poets je tanden gewoon man Reageer met quote




Mens poets je tanden gewoon man
Gast
12-09-2013 17:12 Tandenbleken Reageer met quote




Je kan je tanden laten bleken voor je tanden maakt dat niet uit het eit
Word er niet slechter van ofzo wie dat zegt lult maar gwn wat#lulkoek xxx slim meisje
Gast
22-10-2013 18:10  Reageer met quote




Hoi zout lijkt me niet echt goed.Ik heb een beugel gehad en dus een draad achter mijn tanden dus durf dat ook niet. En met aardbei zijn je tanden niet heel veel witter. Elke dag 2 keer poetsen is het beste
Gast
18-11-2013 9:42 Hoi Reageer met quote




Hallo mensen ik heb gehoord dat jet ook met een rijke bananenschil kan. Dan strijk je als het ware met een bananenschil over je tanden en zo krijg je ook wittere tanden.
Voor mensen die het verschil binnen een dag niet zien is het niet erg want je ziet het verschil pa na een week of 2
Gast
25-11-2013 18:25  Reageer met quote




Het Zou Miss Wel Werken! Maar Absoluut Niet Doen!!!!!!!! Het Tast Je Tandglazuur Aan.
Gast
28-11-2013 1:32  Reageer met quote




Ik heb gehoord dat als je de binnenkant van een bananen schil tegen je tanden aan vrijvt dat het je tanden ook witter maakt.

Gr Mich
Gast
15-01-2014 22:40 Re: tips witte tanden Reageer met quote




Jenifir schreef:
maar is dat dan niet hartstikke goor met zout of bakpoeier poetsen?!? mij lijkt van wel!!!!

Kus Jenifir


NIET DOEN

DAARVAN KRIJG JE OP JE 40E EEN KUNSTGEBIT

je bent gewaarschuwd.

doei.
Gast
18-01-2014 21:28 ik ga het proberen Reageer met quote




ik ga nu proberen of me tanden witter worden door het zout!
oeeeeh spannend!!!!!!!! hoop niet dat de glazuur weg gaat he van mezelf wel al witte tanden maar had bericht gelezen dat je daarna met normalen tandpata moet poetsen dus ga ik ook zeker doen! ben nu aan het poetsen en het is heel smerig maae volgens mij zie ik wel verschil!!!! Smile hou wel een bakje bij de hand want mer krijg heel veel speeksel wel een branderig gevoel!Sad nu tanden poetsen met oral b 3d white! ik zie duidelijk verschil nu met citroensap!!!! Smile citroensapwerkt wel fijner dan het zout! het citroensap is eerst heeeeeeel zuur maar naar mate word het best lekker me tanden zijn zeker witter ! en heb een stralende lag!Smile)))))
Gast
18-01-2014 21:29 ik ga het proberen Reageer met quote




ik ga nu proberen of me tanden witter worden door het zout!
oeeeeh spannend!!!!!!!! hoop niet dat de glazuur weg gaat he van mezelf wel al witte tanden maar had bericht gelezen dat je daarna met normalen tandpata moet poetsen dus ga ik ook zeker doen! ben nu aan het poetsen en het is heel smerig maae volgens mij zie ik wel verschil!!!! Smile hou wel een bakje bij de hand want mer krijg heel veel speeksel wel een branderig gevoel!Sad nu tanden poetsen met oral b 3d white! ik zie duidelijk verschil nu met citroensap!!!! Smile citroensapwerkt wel fijner dan het zout! het citroensap is eerst heeeeeeel zuur maar naar mate word het best lekker me tanden zijn zeker witter ! en heb een stralende lag!Smile)))))
Gast
18-01-2014 21:46 DOE HET NIET Reageer met quote




IK BEN DEZELFDE GAST VAN DEGENE DIE NET HET CITROENSAP HEEFT GETEST IK HEB EEN BREUK I ME TAND EN HELE ELEN TANDEN! Sad Sad Sad Sad Sad Sad
Gast
19-01-2014 12:51 tanden witter Reageer met quote




alsjebliefd zeg me hoe je tanden witter worden ??
Gast
19-01-2014 12:55 tanden witter Reageer met quote




okee mensen een vriend van mij zij dat als je met een bananen shil over je tanden gaat dat ze dan witter worden werkt dat echt ?? want k hebt het geprobeerd zie het vershil ook wel maar de dag erna is het weg ! ik wil gwn witte tanden wie heeft tip ?? xanoniempjuh
Gast
19-02-2014 7:36 witte tanden Reageer met quote




Ik heb ooit gelezen dat je witte tanden krijgt als je er met de binnenkant van een bananenschil overheenwrijft.. geen idee of het werkt.
Gast
27-02-2014 17:55 bananen Reageer met quote




Ik heb laats gelezen dat als je de binnenkant van een bananenschil twee minuten tegen je tanden masseert
dat je dan binnen twee weken verschil zie
Plaats Reactie Pagina 22 van 23
Vorige  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden