NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tips witte tanden
1, 2, 3 ... 21, 22, 23  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
16-10-2006 17:29 tips witte tanden Reageer met quote




hoe krijg je witte tanden, of hoe kan je je tanden in ieder geval wat witter maken? ik heb iets gehoord over het poetsen van je tanden met bakpoeder of keukenzout, maar is dit ook gezond? en hoe doe je het eigenlijk, tips? xxx saskia
 




Gast
16-10-2006 17:32 Re: tips witte tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe krijg je witte tanden, of hoe kan je je tanden in ieder geval wat witter maken? ik heb iets gehoord over het poetsen van je tanden met bakpoeder of keukenzout, maar is dit ook gezond? en hoe doe je het eigenlijk, tips? xxx saskia

ja keukenzout schijnt inderdaad goed te werken, maar of het gezond is voor je tanden, geen idee, maar lijkt me niet. nog een tip over hoe je dat zout op je tandenborstel kan krijgen: vul een potje met keukenzout, maak je tandenborstel nat en doop de top van je tandenborstel in het potje. en misschien toch ook even bij je tandarts navragen! succes, anja.
Gast
26-11-2006 20:44 tips witte tanden Reageer met quote




hooi ik heb ook gehoord dat je je tanden witter kan krijgen door citroenzuur te gebruiken, alleen het schijnt ook heel slecht te zijn, maarja dan weet je dat ook weer.
Jenifir
30-05-2007 19:34 Re: tips witte tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe krijg je witte tanden, of hoe kan je je tanden in ieder geval wat witter maken? ik heb iets gehoord over het poetsen van je tanden met bakpoeder of keukenzout, maar is dit ook gezond? en hoe doe je het eigenlijk, tips? xxx saskia


maar is dat dan niet hartstikke goor met zout of bakpoeier poetsen?!? mij lijkt van wel!!!!

Kus Jenifir
Gast
10-06-2007 20:37 witte tanden Reageer met quote




Het ligt niet eraan of het keukenzout of iets anders is..
Door de korrels worden er stukjes van je tand af geschuurd.. niet zo heel goed voor je tanden dus..

Je kan een bitje Kopen of je tanden laten bleken..
allebei ook niet gezond...

verder zal ik zeggen:
niet roken
geen koffie of thee
en elke dag 2 keer tandjes poetsen ~
kus bibi
Gast
03-07-2007 17:44 witte tanden Reageer met quote




jah je kan inderdaad met bakpoeder witte tanden krijgen maar het is wel heel erg slecht , want ik heb gelezen dat het de glazuur van je tanden verwijderd. gewoon tanden poetsen! krijg je vanzelf witte tanden! maar ben je in nood dan is bakpoeder toch nog je laatste keuze! Very Happy
Jenifir
05-07-2007 17:35 vraagie Reageer met quote




Ik heb laats een ongeluk gehad waardoor ik nu een gebroken enkel en een diepe snee heb. Ik heb, tegen het ontsteken, anti-biotica gekregen. H0et nadeel daarvan is dat je gele tanden krijgt. Nu heb ik dus gele tanden en ik vind het er hartstikke goor uitzien.
Dus hoe kan ik op een gezonde manier wittere tanden krijgen?
Alvast bedankt!

Kus Jenifir
Gast
10-02-2008 20:20 tanden Reageer met quote




Zout lijkt me niet echt gezond en lekker smaakt dat toch ook niet. ik heb al veel gelezen dat aardbeien ook zouden werken.
Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar ik ga dat toch eens doen. wie weet ik krijg ik echt mooie witte tanden...
je kan maar proberen hè Smile
Gast
23-05-2008 10:26 tanden Reageer met quote




citroensap tast het glazuur van je tanden aan, daardoor worden ze ook witter, maar alle bescherming van je tanden is weg. Ik heb gelezen van iemand die dat vaak deed voor wittere tanden en hij heeft lang een behandeling moeten laten doen en uiteindelijk een vals gebit moeten gebruiken om de schade te herstellen...
dus mensjes geeeeen ciroensap!
Gast
26-05-2008 16:54  Reageer met quote




zout scrubt inderdaad je glazuur weg
maar wat geen kwaad kan is; tanden poetsen met zout, en daarna met een fluor tandepasta

succes!
Gast
03-07-2008 14:17 Re: tips witte tanden Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe krijg je witte tanden, of hoe kan je je tanden in ieder geval wat witter maken? ik heb iets gehoord over het poetsen van je tanden met bakpoeder of keukenzout, maar is dit ook gezond? en hoe doe je het eigenlijk, tips? xxx saskia

eerst poetsen met tandpasta en zout en daarna goed spoelen en opnieuw poetsen, maar dan enkel met tandpasta Wink
Gast
07-08-2008 16:17  Reageer met quote




Nee nee nee! Géén zout of bakpoeder! Je schuurt je tandglazuur weg waardoor je hooguit een week mooie witte tanden hebt, maar alles wat je daarna eet tast je gebit nog twee keer zo hard aan omdat het geen bescherming meer heeft. Op lange termijn krijg je dus alleen maar gelere tanden wanneer je zout of bakpoeder gebruikt! Wat wél helpt:

- Poets je tanden na het eten
- Gebruik mondwater
- Rook niet en drink geen koffie of wijn
- Gebruik tandpasta speciaal voor een witter gebit
- Gebruik eventueel kaugum die je tanden witter maakt


Wees een weekje streng voor jezelf en volg deze adviezen op. Het resultaat zal er zijn. Maar blijf alsjeblieft van die schuurmiddelen af, dat is echt niet goed voor je.
Gast
04-09-2008 19:23 tandenpoetsen met zout!!! :) Reageer met quote




ja ze zijden dat het wel kan met zout.
maar is het lekker ?
ze zijden dat je mooie witte tanden er van krijgt maar is dat ook zo?
ik zal het uitproberen!!!
Gast
05-10-2008 11:17  Reageer met quote




gebruik gwn witte verf yoh
Gast
12-10-2008 16:55  Reageer met quote




ik heb zout gebruikt se worden wel weer beeetjeeeee witter maar daarnaa als je t nie meer gebruikt worden se weeer tselfde .. en heb gehoord t is nie goed voorr je gebid later ..
wie heeft nog meer tips behalve bakpoeder,zout,bleken.!
Gast
15-10-2008 16:33 tips witte tanden Reageer met quote




Net gelezen op een ander forum.....houtskool (poeder)....heb het meteen geprobeerd ....en ..ja hoor resultaat was super
Gast
22-10-2008 14:56 witte taden Reageer met quote




idd houtskool poeder(norrit :verkrijgbaar bij apotheek ) is een adsorptie middel dus blijven edeeltjes aan hangen hbbe ik bij skeinde gehad je kan er ook bijv het geel uit bier mee halen dus werkt egt
Gast
04-11-2008 21:01 help Reageer met quote




ik poest me tanden harstikken goed hoe kan ik iest anders doen dan houtskool bakpoeder zout en die gekke dingen is e rniets normaals ofso iest xusssjes
Gast
08-11-2008 21:23  Reageer met quote




ik heb ooit wel is gehoord dat je met aarbeien witte tanden kan krijgen, maar ik weet niet hoe ik dat dan op mijn tanden moet doen? hoelang het erop moet zitten of whatever? wie kan mij dat zeggen?
Gast
13-11-2008 13:02  Reageer met quote




huh, hoe moet je dat bakpoeder erop doen dan?
Gast
19-11-2008 4:34 gast Reageer met quote




gewoon je tanden eruit laten treken en een kunst gebitje, klaar spier wit nooit meer poesten en niemand die iets ziet
Gast
15-12-2008 21:07 tanden Reageer met quote




als je je tanden hebt gepoets dan denk je dat all plak weg ik dus da het tanden poetsen pak je de douche kop en zt hem op lauw water en paar seconde op je tanden sproeien dan ga je met je tong erlangs en als je dan nog tandplak voelt poets je opnieuw want als je de tandplak niet goed verwijderd krijg je nog gelere tanden en zitten veel bacterien in!!!!
Gast
03-01-2009 1:28  Reageer met quote




ik wil ooooooooooook witte tanden
Gast
03-01-2009 13:34 hmmm Reageer met quote




mensen, zout zou een goede oplossing zijn. Zelf heb ik een sterks glazuurgebit, dus kan ik het bleken wel aan, waardoor ik dus ook witte tanden heb. Het nadeel van zout en bakpoeder is al een paar keer opgenoemd. Doe dit 2x per week (als je echt vieze, gele tanden hebt) En ELEKTRISCH POETSEN MENSEN. Koop bij de drogist desnoods een of andere goedkope braun tandenborstel, maar electrisch is altijd veel beter. Reinigt goed, haalt vieze plak weg...
Gast
16-01-2009 15:40 truusje Reageer met quote




Is er ook bepaald voedsel waarvan je tanden witter worden? Ik zelf probeer het altijd met melk, en dat ff door je mond spoelen enzo Razz Het ziet er wel wat witter uit maar werkt het ook echt??
Gast
18-01-2009 16:12 Tanden Reageer met quote




Tandenpasta voor witte tanden schijnt slecht te zijn
Gast
18-01-2009 16:48 mafkezen Reageer met quote




Tanden horen een beetje gelig te zijn. In tandpasta voor witte tanden zit vaak ook een beetje schuurmiddel. Net als zout, bakpoeder of wat dan ook. Met schuurmiddel haal je het laagje glazuur van je tanden, waardoor je sneller gaatjes krijgt.
Als je echt niet zonder witte tanden kunt, dan kun je natuurlijk naar de tandarts gaan. (topidee van mij).
Gast
24-01-2009 14:15 opletten Reageer met quote




ik zou toch oppassen met die extreme producten zoals zout...
Gast
26-01-2009 1:26 h Reageer met quote




weet je wat je moet doen heb ik nog niet geprobeerd maar je schijnt hele witte tanden te krijgen je moet je tandeborstel pakken daar op een hele grote klodder leggen en dan tien min poetsen dan heb je geen gele tanden meer dat is zeker
Gast
02-02-2009 21:26  Reageer met quote




kijk ik heb dit volgend probleem als ik wakker wordt zijn me tanden wit enzo als ik dan op school kijk zijn me tanden hastikke geel en me gezicht heel rood en als ik thuis ben ik het weer wit en niet meer rood ik weet niet wat hier de oorzaak van is graag help. (misschien stress ofzo of kou )
Plaats Reactie Pagina 1 van 23
1, 2, 3 ... 21, 22, 23  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden