NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

zonnebanken, solaruimcentra en zelfbruiner

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
16-10-2006 17:26 zonnebanken, solaruimcentra en zelfbruiner Reageer met quote




heeft iemand advies hoe vaak in een week je een zonnebank kan gebruiken? hoe kan je je hierbij jezelf het beste beschermen? en hoe zit het met een zelfbruiners, is dit schadelijk voor je huid?
 




Gast
16-10-2006 17:27 Re: zonnebanken, solaruimcentra en zelfbruiner Reageer met quote




Anonymous schreef:
heeft iemand advies hoe vaak in een week je een zonnebank kan gebruiken? hoe kan je je hierbij jezelf het beste beschermen? en hoe zit het met een zelfbruiners, is dit schadelijk voor je huid?

ik heb zelf een zonnehemel/zonnebank van philips, maar hoe schadelijk zo'n zonnebank lamp is weet ik eigenlijk niet echt, beetje naief misschien. eigenlijk zou ik het dus ook wel willen weten hoe schadelijk

gr, carla
Jenifir
30-05-2007 19:37 Re: zonnebanken, solaruimcentra en zelfbruiner Reageer met quote




Anonymous schreef:
heeft iemand advies hoe vaak in een week je een zonnebank kan gebruiken? hoe kan je je hierbij jezelf het beste beschermen? en hoe zit het met een zelfbruiners, is dit schadelijk voor je huid?


ik had een zelfbruiner gekocht en het hielp aardig. ik had het een keer niet heel goed uitgesmeerd omdat ik haast had en later kreeg ik op die plek een donker bruine plek. het was geen allergie want ik had het alleen op die plek waar ik het niet goed heb uigesmeerd. maar in ieder geval: HET WAS AFSCHUWELIJK OM TE ZIEN! die plek is nu wel maar ik gebruik geen zelfbruiners meer!

Kus Jenifir
Gast
10-06-2007 20:35 Zonnenbanken Reageer met quote




HeyHey

Je kan het beste 1 of 2 keer per week onder de zonnenbank gaan om een goed mooi kleurtje te krijgen en die te behouden.

Zonnebank is schadelijk voor je huid net als de zon.
Je zal het in het begin niet merken, maar je krijgt eerder huisveroudering kans op kanker etc.

Zelfbruiner is ook niet 100 procent gezoend, maar niet zo schadelijk als de zonnenbank.
Er zijnnu ook zonnebruiners met verzorgende olie..
GOED UITMEREN.. anders vlekken.

k hoop dat jullie voldoende zijn geinformeerd.
kus bibi
Jenifir
11-06-2007 17:56 zonnebank Reageer met quote




ik mag nog niet van mijn moeder onder de zonnebank omdat ik er volgens haar te jong voor ben en het is veel te schadelijk voor mijn huid zegt ze

kus Jenifir
Gast
02-07-2007 21:22  Reageer met quote




Hey jennifer
Dan zal ik het maar met zelfbruiners proberen..
Gewoon aanbrengen en goed uitsmeren!
succes!
Gast
25-02-2008 12:11  Reageer met quote




en worteltjes eten!!! Smile
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden