NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hoeveel make-up gebruik jij?

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
16-10-2006 17:16 hoeveel make-up gebruik jij? Reageer met quote




ik maak me eigenlijk alleen op voor speciale gelegenheden, dagelijks verder gewoon mascara (o.a. waterproof-mascara van yves rocher, wimperscheidende mascara of ultra-volume mascara).
 




Gast
16-10-2006 17:18 Re: hoeveel make-up gebruik jij? Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik maak me eigenlijk alleen op voor speciale gelegenheden, dagelijks verder gewoon mascara (o.a. waterproof-mascara van yves rocher, wimperscheidende mascara of ultra-volume mascara).

ik maak me altijd op, alles erop en eraan, incl wenkbrauwen: mascara, oogschaduw, blusher, foundation etc etc, soms ook eyeliner en lipgloss. in de winter kan je wat meer foundation gebruiken, in de zomer is je huid meestal wat meer getint en dan wat minder make-up op mijn gezicht
Gast
16-10-2006 17:20 waterproof make-up Reageer met quote




weet iemand of er nog meer produkten zijn naast waterproof mascara? produkten die tegen water bestand zijn?
Gast
16-10-2006 17:21 Re: waterproof make-up Reageer met quote




Anonymous schreef:
weet iemand of er nog meer produkten zijn naast waterproof mascara? produkten die tegen water bestand zijn?

je hebt ook waterproof lipgloss/lipstick, kan je bij de etos halen, misschien ook kruidvat. als het goed is staat er gewoon 'waterproof' op de lipgloss vermeld.
Gast
12-05-2007 12:02  Reageer met quote




ik doe alleen mascara op en soms een beetje oogschaduw
Gast
22-05-2007 19:23 Make-Up Reageer met quote




Ik ben model dus ik gebruik best veel.
Jenifir
28-05-2007 8:52 make- up Reageer met quote




ik gebruik meestal alleen wat mascara en oogschaduw.
Ik heb een waterproof mascara, zeggen ze, maar ik merk er amper wat van want als het heeft geregend zie je de donkere strepen en kringen...
die van mij helpt dus niet.
Gast
16-06-2008 19:05 ik ben nog te een beetje te klein Reageer met quote




ik wil wel make-up op doen maar mag niet ik doe soms wel eens blush ofzo op of oogschaduw wat kan ik nog aandoen ??
Gast
16-04-2011 11:26 make up Reageer met quote




ik vind oogschaduw en blush persoonlijk heel erg lelijk . ik doe zelf mascara (lekker dik) op en op de waterlijn (onder je oog) eyeliner , en als ik een oneffenheed heb dan doe ik foundation op .
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden