NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

oogschaduw aanbrengen tips welke kleur?

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
16-10-2006 17:09 oogschaduw aanbrengen tips welke kleur? Reageer met quote




wie heeft tips voor mij voor het aanbrengen van oogschaduw, ik weet ook niet welke kleur ik zou moeten gebruiken. mijn ogen zijn bruin/groen en om mijn pupil zit een klein bruin/groen randje. welke kleur is dan het mooist en welke merken gebruiken jullie? lancaster, chanel, dior of andere?
 




Gast
16-10-2006 17:11 Re: oogschaduw aanbrengen tips welke kleur? Reageer met quote




Anonymous schreef:
wie heeft tips voor mij voor het aanbrengen van oogschaduw, ik weet ook niet welke kleur ik zou moeten gebruiken. mijn ogen zijn bruin/groen en om mijn pupil zit een klein bruin/groen randje. welke kleur is dan het mooist en welke merken gebruiken jullie? lancaster, chanel, dior of andere?

ik ga soms wel eens gewoon naar een beautysalon, leuk is ook glitter oogschaduw, maar niet echt voor dagelijks gebruik. iemand nog meer tips voor het aanbrengen?
Gast
16-10-2006 17:13 smokey eyes Reageer met quote




heb je wel eens gehoord van smokey eyes make up? je kan hiervoor een zwarte of donkerbruine oogpotlood gebruiken. omlijn dan je gehele oogcontour en vervaag het enigszins met een donkere tint oogschaduw (zwart, bruin of een andere donkere tint, bijvoorbeeld groen) met behulp van een kwastje.
Gast
13-04-2009 15:03  Reageer met quote




Heey, meschien moet je bruin gebreuken of blauw Wink ik heb de zelfde kleur ogen en ik gebreuk ook die kleuren.! die kleuren laten je oog beter uitkommen Very Happy en dan kan je kwa merk beter lorial paris gebreuken Very Happy KUSJE annoniem
Gast
06-01-2011 17:03 Ogen Reageer met quote




Bruin is moooii!!! en dan een beetje foundation en dan aanbrengen blijft het beter zitten
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden