NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

televisie / tv zenders instellen
Vorige  1, 2
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
19-11-2010 20:29 installeren Philips Tv 21PT166/00 Reageer met quote




Hoe handmatig de tv installeren?
 




Gast
17-12-2010 21:58 Afstand Reageer met quote




ik heb een grundig televiesie, maar de afstand is defect. Ik sluit mijn xbox eropaan maar ik kan niet naar de kanaal gaan ervan. Ik probeer het zonder afstand mar als ik bij 1 kom en dan naar benede ga meteen bij 32 uit kom. Ik heb een afstandsbediening nodig die werkt op mijn tv ?
Gast
24-05-2011 17:23 help mij Reageer met quote




Hallo,

Ik heb een philips tv 28"en bij mij stond in het menu geen optie zenders zoeken. Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
met vrindelijke groetjes, langar
Gast
03-08-2011 20:11 zenders opnieuw instellen op analoge tv Reageer met quote




Ziggo heeft de zenders weer eens veranderd. We hebben een Grundig tv zonder gebruiksaanwijzing. Wél de originele afstandsbediening
Wie oh wie wil ons helpen?
Gast
06-05-2012 20:11 Same problem Reageer met quote




Zelfde probleem, geen afstandsbediening en ik kan geen zenders instellen. Het is een oude Sony kvm2141D... Iemand idee?
Gast
25-09-2012 9:31 Grundig TV. Reageer met quote




Hallo,
Ik heb een Grundig televisie, en ik heb laatst alle zenders opnieuw ingesteld. Maar nu staat alles door elkaar ( Dus niet NED 1 voor NED 2 en NED 3 ).
Alvast bedankt !
Groetjes Teddy
Gast
25-09-2012 9:35 Re: zenders opnieuw instellen op analoge tv Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ziggo heeft de zenders weer eens veranderd. We hebben een Grundig tv zonder gebruiksaanwijzing. Wél de originele afstandsbediening
Wie oh wie wil ons helpen?


Bij mijn Grundig televisie stel je zo zenders in :
Ga naar menu, bij mij is dat het knopje met de I.
Ga naar Set-Up, en dan naar Autoprogram.
Als het goed is zoekt hij dan alle zenders, en druk op stop als hij uiteindelijk geen zenders meer vindt.
Gast
11-11-2012 18:52 TV- Zenders instellen met Universele Afstandsbedie Reageer met quote




Dit schijnt echt een enorm probleem te zijn bij de meeste fabrikanten. mocht Sony, Philips, Samsung, LG etc. dit bericht lezen: hanteer een standaard om naar je instellingen te gaan (zoals TV zenders opnieuw instellen bijv: HOME / MENU knop gecombineerd met de Volume knop ofsjo) .

Ik ben verhuisd en ik kamp met precies het zelfde probleem. Ik heb een "Retro" TV (de oude vertrouwde CRT tv van Philips) gecombineerd met een Prestigo SRU6008 (universele afstandsbediening). De afstandsbediening werkt gewoon goed als afstandsbediening, Sinds ik verhuisd ben zijn uiteraard de TV zenders verschoven van hun frequentie. Ik ontvang met heel veel ruis een aantal sterke zenders.

Ik weet niet hoe ik dit opnieuw kan instellen. Ik heb inmiddels al de handleiding kunnen raadplegen van de TV zelf en de afstandsbediening (SRU6008). In de Handleiding is het duidelijk dat ik twee knoppen tegelijk moet indrukken om in de instellingen te komen, te weten:
- (knopje: klok): Tijdsweergave/subpagina kiezen
- (Knopje: vraagteken): Oplossing raadsels weergave PDC/ VPS Code

Ik dien twee knoppen dus te combineren om in die instelling te komen.

Ik krijg het niet voor elkaar om deze combinatie uit te voeren met de Prestigo SRU6008. Ik zal proberen contact met Philips te nemen.
Gast
27-01-2013 11:59 tv Reageer met quote




Als iedereen alleen maar vragen steld kommen we hier niet verder. Ik heb geen oplossing voor jullie. Heb 2uur pen kloten maar niks. Ik ga morgen nog even verder. Suc6 iedereen
Gast
10-02-2013 11:56 tvzenders verplaatsen Reageer met quote




voor ik de tv zenders verplaatst moet ik dan die zenders
eerst wissen waar ik die zender wil op plaatsen ?
hartelijk dank indien antwoord
Gast
02-12-2013 22:02 Re: 51TR426/03 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Na een lange zoektocht is het gelukt!
Druk TEGELIJKERTIJD op volume + en Volume -. Dan krijg je het hoofdmenu. Kies handmatig instellen en je kunt de zenders instellen. Je kunt ook kiezen voor automatisch instellen maar dat mislukte bij mij. Succes



Dit heeft geholpen ! Bedankt !!
Gast
02-01-2015 19:57 oude tv philips Reageer met quote




hallo ik heb een oude philips tv maar het model weet ik niet wij thuis willen graag sbs9 erop hebben alleen we wten niet hoe!

wie kan ons helpen????

alvast bedankt!
Groetend Laura
Plaats Reactie Pagina 2 van 2
Vorige  1, 2

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden