NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

televisie / tv zenders instellen
1, 2  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
09-10-2006 15:09 televisie / tv zenders instellen Reageer met quote




Hallo,

Mijn dochter heeft een aristona tv met ab gekregen maar ik kan er geen zenders opkrijgen.
Weet iemand hoe dit wel moet? Ik lees ook al iets over code's maar ik heb dus geen gebuiksaanwijzing.
Kan iemand mij helpen evt. met een gebruiksaanwijzing?
Het modelnr. is 51TR426/03 prodnr. 459808007642.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen.

Groetjes Karolien
 




Gast
27-02-2007 16:23 Re: aristona tv 51TR426/03 zenders instellen Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo,

Mijn dochter heeft een aristona tv met ab gekregen maar ik kan er geen zenders opkrijgen.
Weet iemand hoe dit wel moet? Ik lees ook al iets over code's maar ik heb dus geen gebuiksaanwijzing.
Kan iemand mij helpen evt. met een gebruiksaanwijzing?
Het modelnr. is 51TR426/03 prodnr. 459808007642.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen.

Groetjes Karolien

Als u bij philips het de consumenten ondersteuning op zoekt en het type nummer intypt krijgt u de volledige handleiidng die u dan kunt uitprinten. Heb zojuist hetzelfde gedaan. Succes
Gast
27-02-2007 16:26 51TR426/03 Reageer met quote




Wie heeft voor mij een afstandsbediening voor deze tv. Het is een Aristona 51TR426/03. De tv doet het nog prima helaas is de afstandsbediening na een brand door de firma Dolmans kwijt gemaakt. Met een universele kan ik geen tv-kanalen instellen. Of weet iemand hoe dit handmatig op de tv kan. Bij voorbaat dank, Iris
Gast
12-04-2007 10:21 51TR426/03 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo,

Mijn dochter heeft een aristona tv met ab gekregen maar ik kan er geen zenders opkrijgen.
Weet iemand hoe dit wel moet? Ik lees ook al iets over code's maar ik heb dus geen gebuiksaanwijzing.
Kan iemand mij helpen evt. met een gebruiksaanwijzing?
Het modelnr. is 51TR426/03 prodnr. 459808007642.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen.

Groetjes Karolien

Na een lange zoektocht is het gelukt!
Druk TEGELIJKERTIJD op volume + en Volume -. Dan krijg je het hoofdmenu. Kies handmatig instellen en je kunt de zenders instellen. Je kunt ook kiezen voor automatisch instellen maar dat mislukte bij mij. Succes
Gast
22-05-2007 18:35 RTL7 gestoord en geen Veronica sinds zenderwisseling Casema Reageer met quote




Ik kan sinds de laatste zenderwisseling bij Casema (ik kijk nu al weer uit naar de volgende!) op mijn conventionele Philips-breedbeeld tv RTL7 alleen gestoord en Veronica niet of nauwelijks ontvangen. Heb ook via zelfinstallatie geprobeerd, maar niks helpt. Wie weet wat probleem is?
Tom
Gast
24-06-2007 16:58 Samsung handleiding vastzetten zenders Reageer met quote




Hoi, ik heb een oude samsung en ik moet de zenders opnieuw invoegen. Hij kan ze wel vinden maar ik weet niet hoe ik ze in het systeem moet zetten... Weet iemand mij dit uit te leggen of een handleiding te geven?

Alvast bedankt!
Gast
25-06-2008 22:52 Re: 51TR426/03 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Na een lange zoektocht is het gelukt!
Druk TEGELIJKERTIJD op volume + en Volume -. Dan krijg je het hoofdmenu. Kies handmatig instellen en je kunt de zenders instellen. Je kunt ook kiezen voor automatisch instellen maar dat mislukte bij mij. Succes



Heyy thx man, door u kon ik ook verder met mijn tv kanalen zoeken! ik vindt echt dat de hoofdmenu meter moet, maar dat zit er dus ff niet in.

=) ik had het nooit zelf kunnen ontdekken..

Byee
Gast
08-08-2008 8:53 tv Reageer met quote




hallo , ik heb sinds kort een GRUNDIG televisie ,
weet niet hoe je de kanalen in moet stellen
als ik - en + tegeijk indruk krijg ik geen hoofdmenu te zien ..
heb wel univerele afstandbediening maar reageert er niet op
weet iemand hoe het wel moet ?

m.vr.gr

Colin
Gast
28-08-2008 16:18  Reageer met quote




Ik heb hetzelfde probleem, heb een aristona tv en een universele afstandsbediener. Snap niet hoe ik de kanalen kan instellen. Weet iemand dat wel? Bedankt
Gast
23-10-2008 21:48  Reageer met quote




ik heb ook een probleem ik heb geen handleidng en ik weet niet hoe ik de zenders moet instellen van mijn Philips 17ht3302/41
Gast
12-11-2008 11:23 instellen televisie Reageer met quote




type 28PT4503/00 Philips
Gast
23-11-2008 12:18 Re: tv Reageer met quote




ik heb het zellfde probleem,heb je toevallig al een oplossing?
Gast
26-02-2009 17:34 Zenders instellen op Aristona 52ZZ3585/03B ?? Reageer met quote




Wie weet hoe ik de zenders kan instellen op dit type tv? Ik heb een universele AB en dat werkt dus niet. Is er een mogelijkheid dat dit handmatig kan? Of iss er misschien een AB waarmee het instellen wel werkt?...
Gast
28-02-2009 13:19 zenders instellen op Aristona TV 51TR426/03 Reageer met quote




Mijn dochter heeft een Aristona T.V. maar de afstandsbediening, is zoek geraakt bij verhuizing. Nu kan ze geen zenders meer instellen op het juiste kanaal. Kan iemand ons tijdelijk helpen aan een afstandsbediening, voor het instellen van deze. Omgeving Utrecht.
Gast
28-02-2009 21:52 philips universal sbc ru 240 II Reageer met quote




Ik heb een Philips universal SBC RU 240 II voor mijn TELESTAR tv, alleen ik wil meer zenders op mijn tv want ik heb er maar heel weinig. Heeft iemand een idee hoe ik meer zenders kan instellen, zoals MTV enz. Alvast bedankt!
Gast
08-07-2009 17:21 tv Reageer met quote




ik heb een probleem ik weet niet hoe ik mijn zenders in mijn systeem kan opslaan ( ik heb wel een universeel afstandsbediening ) kan iemand mij helpen
Gast
23-09-2009 12:48 zenders Reageer met quote




Hallo,

Weet iemand doormiddelvan welke knop ik zenders kan instellen ? want ik heb zojuist een kaoxiekabel aangelsoten op mijn Qmedia Q19HH-07B-COMBO maar er gebeurd niks. Mischien dat dat in de gebruiksaanwijzing stond, maar die heb ik niet meer .
Gast
07-10-2009 12:28  Reageer met quote




Ik heb ook een philips tv en bij mij stond in het menu ook geen optie zenders zoeken. Door een post hier kwam ik op het idee om meerdere knopjes tegelijk in te drukken. Bij mijn AB moest ik de pijltjes naar links en naar rechts tegelijk indrukken! Nu is mn tv aan het zoeken!
Gast
10-02-2010 20:22 HET ANTWOOOOORD Reageer met quote




JAaaa ik heb het gevonden hoor. Eerst dus ff die code invoeren: bij mij 193 en vervolgens kun je de zenders zoeken door op het gele knopje rew te drukken samen met ch*/p/c

Hmmm nu is het alleen de vraag hoe je verder komt in dat menu aangezien je niet voor uit komt in het menu
Gast
11-02-2010 14:05 Re: televisie / tv zenders instellen Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo,

Mijn dochter heeft een aristona tv met ab gekregen maar ik kan er geen zenders opkrijgen.
Weet iemand hoe dit wel moet? Ik lees ook al iets over code's maar ik heb dus geen gebuiksaanwijzing.
Kan iemand mij helpen evt. met een gebruiksaanwijzing?
Het modelnr. is 51TR426/03 prodnr. 459808007642.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen.

Groetjes Karolien


Hier is een link voor handleiding :
http://www.gebruikershandleiding.com/Ar...-8565.html
Gast
11-02-2010 21:23 Telivisie /Zenders instellen, Reageer met quote




Ik heb net een Tv Grundig maar hoe moet ik de zenders zoeken of moet ik het via afstandsbediening doen dat is een PHILIPS SRU 3040 Universal,

Groetjes.
Gast
15-02-2010 12:32 Instellen Philips tv Reageer met quote




Ik heb zojuist de oude Philips tv van mijn oma geinstalleerd.
Ik kan alleen de zenders niet vinden. De originele afstandsbediening is aanwezig maar daar schijnt geen menu knop op te zitten..
Heb de volumeknop en pijltjes knoppen al geprobeerd en dat werkt niet..
Kan iemand mij helpen?
Het is een Philips tv model nr: 25PT825A/00 product nummer: AGO19511110506 '
AB = Philips universal

Groetjes
Gast
15-02-2010 13:41 Re: Instellen Philips tv Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik heb zojuist de oude Philips tv van mijn oma geinstalleerd.
Ik kan alleen de zenders niet vinden. De originele afstandsbediening is aanwezig maar daar schijnt geen menu knop op te zitten..
Heb de volumeknop en pijltjes knoppen al geprobeerd en dat werkt niet..
Kan iemand mij helpen?
Het is een Philips tv model nr: 25PT825A/00 product nummer: AGO19511110506 '
AB = Philips universal

Groetjes



De afstandsbediening die er bij zit is een RC8050
Gast
16-03-2010 21:32 instellen Akai Reageer met quote




jeetje ben ik alle zenders kwijt...hoe krijg ik ze weer ingesteld,is daar een maniertje voor?
Gertie
Gast
02-05-2010 16:54  Reageer met quote




Hoi ik ben eros,ik heb het volgende probleem.Ik heb eeb grundig tv maar geen originele afstands bediening,dus kocht ik een universele ,maar nu weet ik niet hoe dat moet in stellen?kan iemand me helpen? De uni-afstb is van het merk TV Pilot.

groetjes, eros
Gast
03-05-2010 20:41 tv probleem Reageer met quote




hallo ik ben nathalie wij hebben een probleem hier we hebben een philips tv met een ziggo kastje alleen alle zenders zijn helemaal verkeerd omroep brabant staat op 1 terwijl daar ned 1 moet staan rtl 4 staat op 22 terwijl hij op 4 hoort te staan en zo hebben we nog aub help me hier mee
gr nathale
Gast
16-05-2010 14:11 samsung tv Reageer met quote




hallo ik heb een oude samsung tv gehad maar ik weet niet hoe ik de zenders moet instellen. Wil iemand mij helpen a.u.b.
gr. davey
Gast
23-07-2010 18:24 PHILPS BLACKLINE Reageer met quote




Hallo,wij hebben een philips blackline gekregen maar zonder originele ab. Nu hebben wij er een universele ab bij.Maar we krijgen de zenders er zo niet op.We kunnen ze niet opzoeken.Wie oh wie kan ons helpen
Gast
12-10-2010 16:08 PHILIPS sru 3040/10 zenders zoeken Reageer met quote




Hallo , Ik heb een grundig tv en een nieuwe afstandbediening genaamt ; PHILIPS sru 3040/10, Ik probeer heletijd zenders te zoeken maar lukt niet ? Kan iemand misschien reageren ? en helpen ? Naar de e-mail adress: B.boy007@kabel.netvisit.nl Alvast bedankt.
Gast
08-11-2010 21:10 daewoo TV Reageer met quote




hallo, ik heb een oude daewoo tv, type 14CB2T, maar ik heb 2 keer dezelfde duitse zender en iets van 80 keer nickelodeon. ik heb nooit een eigen tv gehad dus ik heb er totaal geen verstand van :p
Plaats Reactie Pagina 1 van 2
1, 2  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden