NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hoe cloon je bij emerald
1, 2  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Pokemon
bigitim
20-09-2006 14:22 hoe cloon je bij emerald Reageer met quote




als je de battle frontier kent is er ook een battle tower daar in de buurt.
daar ga je in.


nu komt het


ga naar de pc druk op deposit pokemons zet je pokemons diie je wil clonen op de pc.
ga van de pc af en save .
dan pak je je pokemons weer op ga naar het meisje bij de balie de meest rechtse doe challenge dan open leven kies je twee pokemons dan vraagt ze akoord druk jes dan komt er save druk a dan staat er overwite the game dan b en dan uit aan dan staan je pokemons op de boxs en in je hand
 




wesleymen
20-09-2006 15:18  Reageer met quote




bedankt het is me gelukt
blaziken
23-09-2006 10:24 Re: hoe cloon je bij emerald Reageer met quote



Woonplaats: Wolvega

bigitim schreef:
als je de battle frontier kent is er ook een battle tower daar in de buurt.
daar ga je in.


nu komt het


ga naar de pc druk op deposit pokemons zet je pokemons diie je wil clonen op de pc.
ga van de pc af en save .
dan pak je je pokemons weer op ga naar het meisje bij de balie de meest rechtse doe challenge dan open leven kies je twee pokemons dan vraagt ze akoord druk jes dan komt er save druk a dan staat er overwite the game dan b en dan uit aan dan staan je pokemons op de boxs en in je hand

het is gelukt ik heb nu 3 gorebyssen lv30, 3 deoxys lv100 en shiny magneton(2)lv30
raxby
11-10-2006 15:09  Reageer met quote




ik heb gecloond en dat is gelukt,

maar..... mijn zeldzame pokemon zijn gewist!!!!

weet iemand hoe dat komt?
Girl-Poké
27-10-2006 10:24  Reageer met quote




heb je ruby saphire?? je moet misschien emerald hebben
raxby
27-10-2006 10:42  Reageer met quote




die heb ik ook

maar het is al gelukt
Girl-Poké
27-10-2006 10:49  Reageer met quote




okay
Klaas210
27-10-2006 19:15 Re: hoe cloon je bij emerald Reageer met quote




bigitim schreef:
als je de battle frontier kent is er ook een battle tower daar in de buurt.
daar ga je in.


nu komt het


ga naar de pc druk op deposit pokemons zet je pokemons diie je wil clonen op de pc.
ga van de pc af en save .
dan pak je je pokemons weer op ga naar het meisje bij de balie de meest rechtse doe challenge dan open leven kies je twee pokemons dan vraagt ze akoord druk jes dan komt er save druk a dan staat er overwite the game dan b en dan uit aan dan staan je pokemons op de boxs en in je hand


al mijn pokemon zijn gewist

salemence lv 55 (lievelings)
medicham 58
walrein 54
rayquaza 75!!!!!! en nog watt van 30


Laatst aangepast door Klaas210 op 06-02-2007 19:37, in totaal 1 keer bewerkt
Klaas210
27-10-2006 19:21  Reageer met quote




als je de battle frontier kent is er ook een battle tower daar in de buurt.
daar ga je in.


nu komt het


ga naar de pc druk op deposit pokemons zet je pokemons diie je wil clonen op de pc.
ga van de pc af en save .
dan pak je je pokemons weer op ga naar het meisje bij de balie de meest rechtse doe challenge dan open leven kies je twee pokemons dan vraagt ze akoord druk jes dan komt er save druk a dan staat er overwite the game dan b en dan uit aan dan staan je pokemons op de boxs en in je hand en die je in de box hebt gedaan (emerald) zijn gewist
Klaas210
27-10-2006 19:26  Reageer met quote




raxby schreef:
die heb ik ook

maar het is al gelukt


hoe heb jij ze dan terug gehad?

joey
Girl-Poké
28-10-2006 13:04  Reageer met quote




joey grootendorst schreef:
als je de battle frontier kent is er ook een battle tower daar in de buurt.
daar ga je in.

nu komt het

ga naar de pc druk op deposit pokemons zet je pokemons diie je wil clonen op de pc.
ga van de pc af en save .
dan pak je je pokemons weer op ga naar het meisje bij de balie de meest rechtse doe challenge dan open leven kies je twee pokemons dan vraagt ze akoord druk jes dan komt er save druk a dan staat er overwite the game dan b en dan uit aan dan staan je pokemons op de boxs en in je hand en die je in de box hebt gedaan (emerald) zijn gewist

Ja, hallo.. dit verhaaltje stond net ook op een ander onderwerp.. je bent echt een naaper.. ik heb nooit al iets met jou gehad en ik vind je ook al niet zo leuk overkomen..

Sorry ligt het aan mij of moet ik mijn energie kwijt maar ik heb geen energy want ik ben gister de hele nacht opgebleven op een slaapfeestje dus Sorry
chanyt-sa
23-01-2007 16:11  Reageer met quote




heej ik wilde dat klonen ook eens proberen maar het lukte niet hoe kan dat????
joostwiej
05-02-2007 20:29 jaja Reageer met quote




lukt nie eens
Klaas210
06-02-2007 19:38 Re: hoe cloon je bij emerald Reageer met quote




bigitim schreef:
als je de battle frontier kent is er ook een battle tower daar in de buurt.
daar ga je in.


nu komt het


ga naar de pc druk op deposit pokemons zet je pokemons diie je wil clonen op de pc.
ga van de pc af en save .
dan pak je je pokemons weer op ga naar het meisje bij de balie de meest rechtse doe challenge dan open leven kies je twee pokemons dan vraagt ze akoord druk jes dan komt er save druk a dan staat er overwite the game dan b en dan uit aan dan staan je pokemons op de boxs en in je hand

hou jullie mond hierover je pokemon worden gewoon gewist punt
feyenoord111
12-05-2007 17:48 klonen Reageer met quote




ga naar de battle frontier dan naar de battle tower ga naar binnen ga voor de pc staan save de game en doe dan de pc aan da n op despodit dispodit de pokemon die je wilt klonon in een lege box zet dan de pc weer uit en dan weer aan witdram hem naar je party ga dan naar met aller rechtse ballie meisje druk op challens dan op open level kies twee pokemon maakt niet uit welke dan freezst de game even als er dan staat don't turn off the power zet je de game boy uit dan staat iets over de game is niet goed gesavt maakt niet uit laad de game dan heb dan heb je hem in de lege box en in de party succes
mivo90
13-05-2007 8:33 Re: klonen Reageer met quote




ik ga het nu proberen ik ben ff met kyogre aant vechten dus ben benieuwd. ik hoop dat het lukt...... en kan ik ook me sceptile clonen hij is lvl 100 krijg ik hem dan 2 keer van 100.

het is bijna gelukt ik moet kyogre vangen.

het lukt me nie kyogre te vangen.
mivo90
13-05-2007 9:42 klonen Reageer met quote




1 Ga naar de battle tower en save voor de pc.

2 deposit de pokémon die je wil klonen in een lege box.

3 save en windraw de pokémon die je wil klonen. save nu niet!!!!!

4 praat met de vrouw die helemaal rechts staat ze vraagt of je een multi battle wil doen, zeg yes en kies 2 pokémon (maakt niet uit welke!)

5 waneer ze vraagt do you want to save? Kies je yes.

6 als het goed is staat het spel even stil als het spel vraagt do you want to overwrite yes/no zet je hem uit (niet tijdens het saven anders werkt het niet!)

7 als je het spel opstart heb je de pokémon in je party en in de box.

je moet wel de pokemon league hebben uit gespeeld!

update:
foutje van mij je moet hem uitzeten tijdens het saven. het werkt echt ik heb nu 9 rayquaza,s en als je een item aan de pokemon geeft kloon je het item ook ik heb nu ook 9 master balls. daarmee ga ik latios vangen. want ik heb latias al ik heb he,m van vriend gekregen en zelf gekloont en je kan de gekloonde ook weer kloonen. en je pokemon worden niet gewist.
mivo90
13-05-2007 9:44 klonen Reageer met quote




foutje van mij je moet hem uitzeten tijdens het saven. het werkt echt ik heb nu 9 rayquaza,s en als je een item aan de pokemon geeft kloon je het item ook ik heb nu ook 9 master balls. daarmee ga ik latios vangen. want ik heb latias al ik heb he,m van vriend gekregen en zelf gekloont en je kan de gekloonde ook weer kloonen. en je pokemon worden niet gewist.

mijn team is nu alemaal lv 73 en het zijn alemaal rayquaza's.

edit Numix:berichten gewijzigd. niet zoveel (korte) berichten achterelkaar plaatsen, denk eerst goed na over wat je precies wilt posten. bvd.
claudia
13-05-2007 19:07 Re: hoe cloon je bij emerald Reageer met quote




bigitim schreef:
als je de battle frontier kent is er ook een battle tower daar in de buurt.
daar ga je in.


nu komt het


ga naar de pc druk op deposit pokemons zet je pokemons diie je wil clonen op de pc.
ga van de pc af en save .
dan pak je je pokemons weer op ga naar het meisje bij de balie de meest rechtse doe challenge dan open leven kies je twee pokemons dan vraagt ze akoord druk jes dan komt er save druk a dan staat er overwite the game dan b en dan uit aan dan staan je pokemons op de boxs en in je hand


het begin klopt allemaal maar het laatste stukje snap ik niet
claudia
13-05-2007 19:25 Re: klonen Reageer met quote




mivo90 schreef:
foutje van mij je moet hem uitzeten tijdens het saven. het werkt echt ik heb nu 9 rayquaza,s en als je een item aan de pokemon geeft kloon je het item ook ik heb nu ook 9 master balls. daarmee ga ik latios vangen. want ik heb latias al ik heb he,m van vriend gekregen en zelf gekloont en je kan de gekloonde ook weer kloonen. en je pokemon worden niet gewist.

mijn team is nu alemaal lv 73 en het zijn alemaal rayquaza's.

edit Numix:berichten gewijzigd. niet zoveel (korte) berichten achterelkaar plaatsen, denk eerst goed na over wat je precies wilt posten. bvd.


weet jij waarom haast iedereen op deze site zegt dat hun pokemon zijn gewist?
claudia
14-05-2007 15:17 Re: hoe cloon je bij emerald Reageer met quote




bigitim schreef:
als je de battle frontier kent is er ook een battle tower daar in de buurt.
daar ga je in.


nu komt het


ga naar de pc druk op deposit pokemons zet je pokemons diie je wil clonen op de pc.
ga van de pc af en save .
dan pak je je pokemons weer op ga naar het meisje bij de balie de meest rechtse doe challenge dan open leven kies je twee pokemons dan vraagt ze akoord druk jes dan komt er save druk a dan staat er overwite the game dan b en dan uit aan dan staan je pokemons op de boxs en in je hand



he! door dat clonen zijn mijn lugia en rayqauza gewist!
en dat is bij heel veel zo waarom gebeurt dat zou jij het soms leuk vinden je beste pokemon kwijt te raken nou hoe moeten ze nu terugkomen? o ja mijn sunflora en altaria zijn nu ook al gewist hoe kan het dat ze bij jou niet gewist zijn? mijn lievelings en mijn sterkste en dat IS ECHT NIET LEUK
sbw
16-05-2007 15:11 hoe kan je Reageer met quote




hoe kan je pokemon klonen emerald
mivo90
18-05-2007 7:40 Re: hoe kan je Reageer met quote




mijne zijn niet gewist en ik heb nu shiny lugia dus zeg es wat je hebt gedaan bij het klonen, op volgorde graag.

en hoe kom je aan ho-oh en celebi mew, en lugia de gewone. doe het op mijn volgorde, tenminste ze worden niet bij mij gewist.

hoe vang ik deoxys?

edit Numix: berichten samengevoegd. zie eerdere opmerking van ons hierboven.
de volgende keer worden je berichten niet meer samengevoegd, maar verwijderd.
je kan simpelweg je vorige bericht wijzigen, als je tekst wil toevoegen.
claudia
18-05-2007 19:30 Re: hoe cloon je bij emerald Reageer met quote




claudia schreef:
he! door dat clonen zijn mijn lugia en rayqauza gewist!
en dat is bij heel veel zo waarom gebeurt dat zou jij het soms leuk vinden je beste pokemon kwijt te raken nou hoe moeten ze nu terugkomen? o ja mijn sunflora en altaria zijn nu ook al gewist hoe kan het dat ze bij jou niet gewist zijn? mijn lievelings en mijn sterkste en dat IS ECHT NIET LEUK

mijn milktank OOK AL
mivo90
20-05-2007 12:28 Re: hoe cloon je bij emerald Reageer met quote




claudi zeg hoe je hebt gekloont a.u.b want anders weet ik het niet
claudia
27-05-2007 10:28 Re: hoe cloon je bij emerald Reageer met quote




mivo90 schreef:
claudi zeg hoe je hebt gekloont a.u.b want anders weet ik het niet


ga naar BATTLE FRONTIER en dan naar BATTLE TOWER ga dan naar de PC en druk dan op LANETTE'S PC en dan op neem je de pokemons mee die je wilt klonen loop dan naar loop dan naar het meisje dat helemaal aan de linker kant staat praat tegen haar druk op CHALLENGE en dan op OPEN LEVEL kies 2 pokemons en dan moet je saven druk op JES en dan nog eens en als er: there is already a saved file. is it okay to overwrite it staat dan zet je hem gelijk uit druk nergens meer op niet op A of wat dan maar ook zet hem gewoon uit en dan weer aan en dan zitten de 2 pokemons in je box en in je party veel succes ermee en als het niet lukt zeg het dan maar, claudia
[ maar bij mij zijn wel mijn milktank,rayquaza,lugia,altaria en sunflora gewist met het klonen] dus ik zou het maar niet doen!!!
Gast
15-06-2007 17:25 EEN VREEMD PERSOON ( MIJN VRIEND HEEFT DEOXYS) Reageer met quote




IK HEB NU 5 KEER SHINY PELLIPER
DOOR CLONEN!!!!
Gast
26-06-2007 17:31 pokemon Reageer met quote




lol ik heb al mijn pokemons gekloont ik heb nu shiny jirachi paar keer deoxys paar keer ho-oh shiny lugia gewonnen lugia shiny rayquaza shiny groundon allemaal paar keer dus.. hij werkt echt. ik heb ook celebi paar keer (100x)
Gast
27-06-2007 15:22 Re: pokemon Reageer met quote




Anonymous schreef:
lol ik heb al mijn pokemons gekloont ik heb nu shiny jirachi paar keer deoxys paar keer ho-oh shiny lugia gewonnen lugia shiny rayquaza shiny groundon allemaal paar keer dus.. hij werkt echt. ik heb ook celebi paar keer (100x)

he, waar heb je die celebi dan vandaan want ik zou die graag willen vangen!

groetjes: claudia
Gast
05-07-2007 7:50 hoe cloon je bij emerald Reageer met quote




het lukt niet bij mij
Plaats Reactie Pagina 1 van 2
1, 2  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden