NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

kerstkaarten en nieuwjaarskaarten kopen, maken en ideeen

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
Gast
17-09-2006 15:57 kerstkaarten en nieuwjaarskaarten kopen, maken en ideeen Reageer met quote




Het is nog wel geen kerst maar ben er nu al mee bezig met inspiratie en ideeën op te doen voor het maken van nieuwe kerstkaarten voor het nieuwe jaar. Inmiddels heb ik een aardige kerstcollectie, maar ideeen voor mooie kerstkaarten zijn altijd welkom! Weet iemand nog een makkelijke manier weet om foto's van kerst kaarten hier te plaatsen?
 




Gast
17-09-2006 18:37 Re: kerstkaarten en nieuwjaarskaarten kopen, maken en ideeen Reageer met quote




Anonymous schreef:
Het is nog wel geen kerst maar ben er nu al mee bezig met inspiratie en ideeën op te doen voor het maken van nieuwe kerstkaarten voor het nieuwe jaar. Inmiddels heb ik een aardige kerstcollectie, maar ideeen voor mooie kerstkaarten zijn altijd welkom! Weet iemand nog een makkelijke manier weet om foto's van kerst kaarten hier te plaatsen?

zelf maak ik gebruik van tijdschriften of boeken waarin het onderwerp kerst centraal staat, diverse tijdschriften staan er eind van het jaar wel vol van, ook voor kerstkaarten maken. wat voor materialen gebruiken jullie? zelf gebruik ik bijv. kadopapier, vouwpapier, kralen en zelfs enveloppen.
Gast
21-09-2006 19:17 Voorbeelden Reageer met quote




Wij zijn pas begonnen met ons bedrijf en gaan dit jaar met kerst ook kerstkaarten versturen naar onze vaste klanten, dus zakelijk. Deze gaan we echter gewoon bestellen en laten drukken, drukwerk is even wat makkelijker, het zelf in elkaar zetten van zoveel kerst kaarten of zelf printen is wel een hoop werk, maar wel een leuke hobby! Ik zie graag ook enkele voorbeelden van door jullie ontworpen kerstkaarten.
Gast
10-11-2008 14:39 kerstkaarten online versturen Reageer met quote




Makkelijker en goedkoper is het om je kerstkaarten online te versturen. Je ontwerpt deze dan online zelf en ze worden de volgende dag, of op de dag die jij aangeeft bezorgt. Afgelopen week heeft de consumenten bond een test gedaan onder de verschillende aanbieders. Wij hebben vorrig jaar ook onze kerstkaarten online verstuurd, ontworpen met een eigen foto. Echt heel leuk en goed ontvangen,

edit Numix: graag geen websites vermelden, voor advertentiemogelijkheden kunt u contact met ons opnemen
Gast
10-11-2008 14:41 kerstkaartjes versturen Reageer met quote




Ga voor het maken van kerstkaartjes naar ***. Online ontwerpen en vesrturen!

edit Numix: graag geen websites vermelden, voor advertentiemogelijkheden kunt u contact met ons opnemen
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden