NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

rayquaza vangen

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Pokemon
quina
11-09-2006 13:53 rayquaza vangen Reageer met quote




rayquaza is ook te vangen voor de pokemon league meer info hebben hoe je um moet vangen moet je het maar vragen
 




pichu
25-09-2006 16:16 hoe vang je rayquaza Reageer met quote




je kan hem vangen in de sky pillar daar ziten allemaal gaten in de weg dan moet je met een mech bike er over
sosa
18-11-2007 15:23 Re: rayquaza vangen Reageer met quote




quina schreef:
rayquaza is ook te vangen voor de pokemon league meer info hebben hoe je um moet vangen moet je het maar vragen


ik kom niet verder in de sky pillar want hij is veranderd en nu wil ik over die stenen heen fietsen dat lukt 2 keer maar bij de 3e plek met stenen lukt t niet meer dan val je erdoor heen weet jij hoe of wat ik moet doen? thnx
sosa
18-11-2007 15:24 Re: hoe vang je rayquaza Reageer met quote




pichu schreef:
je kan hem vangen in de sky pillar daar ziten allemaal gaten in de weg dan moet je met een mech bike er over

ja en op een gegeven moment lukt dat niet dan val je er doorheen niet genoeg ruimte ofzo weetje hoe of wat?
tim 1165
11-01-2008 17:29 Re: hoe vang je rayquaza Reageer met quote




sosa schreef:
ja en op een gegeven moment lukt dat niet dan val je er doorheen niet genoeg ruimte ofzo weetje hoe of wat?

o je kan maar een bepaald moment op die stenen blijven het is gewoon een kwestie van snel zijn
---
28-02-2008 16:56 Re: rayquaza vangen Reageer met quote




quina schreef:
rayquaza is ook te vangen voor de pokemon league meer info hebben hoe je um moet vangen moet je het maar vragen


hoe vang je rayquaza zonder masterball? gewoon geluk?
branko 2
26-04-2008 18:24  Reageer met quote



Woonplaats: julianadorp en schagen

ik heb rayquaza,groudon,kyogre,registeel,regirock,regice
HoeKanIkVissen
03-05-2008 19:05  Reageer met quote




Hoe kun je in Emerald Rayquaza voor de league vangen dan?
branko 2
03-05-2008 22:35  Reageer met quote



Woonplaats: julianadorp en schagen

beste 'HoeKanIkVissen' ik zal je een stapen plan geven,
stap 1:je moet in het key items gedeelte van je bag een mach bike hebben, heb je die niet maar wel een acro bike? dan moet je naar mauville city naar het huisje rechts van het pokemoncenter gaan en met linker man praten,je acrobike word nu geruild tegen een mach bike
stap 2:je moet nu naar pacifidlog town gaan.
stap 3:surf een beetje schuin naar rechts(9 seconden)als je nu 2 bergen schuin tegenover elkaar ziet moet je er tussendoor zie je ze niet ga dan iets naar boven surfen.
stap 4:als je er tussendoor bent moet je naar links naar boven naar rechts en naar boven je zult nu een ingang van een grot zien ga er in.
stap 5:ga naar de uitgang,je komt nu op een eiland.
stap 6:ga in het gebouw,ga naar de uitgang en gebruik op de volgende verdieping je mach bike gebruiken om over de gaten te kunnen rijden. doe dit een hele tijd door en je komt bij raquaza!
HoeKanIkVissen
04-05-2008 10:14  Reageer met quote




Dankjewel branko 2 Wink

Na veel proberen en door tegels vallen heb ik hem gevongen met Master ball .. Razz
mick
05-05-2008 7:58 Re: rayquaza vangen Reageer met quote




quina schreef:
rayquaza is ook te vangen voor de pokemon league meer info hebben hoe je um moet vangen moet je het maar vragen


je kan raqauza vange want als je bij zee drijven houtel huisjes en dan ga je naar rechs en dasn staan er zo stene bo route 131 en daar is dan zo grot en en die grot heet sky pillar en daar heb je zo fiets nodig niet wwaar je met een wiel ken maar die andere
Gast
05-02-2009 19:26 rayquaza Reageer met quote




hoe wil je rayquaza vangen zonder masterball
ik probeer het al een week please
HELP!!!!!!!!!
bregge
08-02-2009 15:42 Re: rayquaza Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe wil je rayquaza vangen zonder masterball
ik probeer het al een week please
HELP!!!!!!!!!



gewoon... saven en honderden ultra balls hebben, maar het kan ook dat je hem in één van de eerste keren vangt
Gast
01-05-2009 14:44 waar? Reageer met quote




waar krijg je een fast bike?
Gast
01-05-2009 17:36 Re: waar? Reageer met quote




Anonymous schreef:
waar krijg je een fast bike?



tjonge tjonge tjonge ... xD 3e gym ('k ken naam van stad ff ni meer) en dan naar rechts gaan, daar staan veel fietse buite, ga naar binne, en praat met de man achter de kassa Wink
Gast
19-07-2009 18:55 Rayquaza Reageer met quote




Rayquaza vangen lukt niet
Gast
07-09-2009 16:24 Re: Rayquaza Reageer met quote




Anonymous schreef:
Rayquaza vangen lukt niet



Als het echt niet lukt master ball ...
Gast
26-09-2009 19:25 Re: rayquaza vangen Reageer met quote




is het in de grot voor de league?en hoe vang je hem?
Gast
05-10-2009 20:35  Reageer met quote




Nee, het is op een plekkie een klein stukje rechts (surf) van pacifidlog town (tussen de rotsen doorkronkelen)
Zoals al vaker gezegt mach bike is nodig.

Bovenaan is Rayquaza te vinden. Berg ultra/timer balls kan geen kwaad.
Niet de master ball gebruiken, die kun je beter gebruiken voor latias/latios (welke het ook mag wezen die door Hoenn vliegt) Rayquaza blijft wel in het gevecht tot hij gevangen/verslagen is.
Latios/Latias vluchten de hele tijd weg tenzij je een wobbuffet als party leader hebt (shadow tag voorkomt vluchten OOK bij vlieg-types)

Back to Rayquaza, ice-beam van een +/- level 60 pokemon zou hem meteen op voldoende hp voor vangen over moeten laten (nagenoeg niks dus) en heeft ook een 10% freeze kans = 2x zoveel kans op vangen (4x met ultra ball)

Mocht het gevecht lang duren (meer dan 20 beurten) DAN PAS moet je overgaan op timer ivm ultra, want die heeft dan een hogere catch-rate. (3x of 4x, ligt aan de lengte)
Zorg je dan voor freeze/sleep heb je 8x(!) zoveel kans Rayquaza te vangen in vergelijking met gewone ballen.
Gast
05-10-2009 20:54  Reageer met quote




/zelfde auteur als bovenstaand bericht

Wat ik nog was vergeten te vertellen:
Let op 2 dingen.
1) Rest (Rayquaza terug naar vol HP)
2) Outrage (confused de gebruiker)

Metname die laatste is gevaarlijk, Rayquaza is namelijk een ster in zichzelf neerhalen waardoor wij vangers weer van voor af aan kunnen beginnen T_T
Gast
05-12-2009 20:31  Reageer met quote




ik heb darkrai,arceus,shaymin.entei,rayquaza,groudon,kyoqre,dialga,girantina,palkia,articuno,zapdos,mewtwo,mew,moltres,jirachi,azelf enz
Gast
07-07-2010 10:08 Re: rayquaza vangen Reageer met quote




quina schreef:
rayquaza is ook te vangen voor de pokemon league meer info hebben hoe je um moet vangen moet je het maar vragen



hoezo waar dan???
Gast
28-05-2011 12:39 Re: rayquaza Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe wil je rayquaza vangen zonder masterball
ik probeer het al een week please
HELP!!!!!!!!!



met een great ball. raar maar waar.
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden