NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

jongerencamping
Vorige  1, 2, 3
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
Gast
11-08-2006 11:09  Reageer met quote




ik had een vraagje,vragen ze bij uitgaan in Renesse je legitimatie ?
 




Beest
16-08-2006 23:35  Reageer met quote
Gast



Duin en strand is een echte aanrader, maar je moet wel geluk hebben met het weer. Als het de hele week regent is er geen reet te doen Wink

Maar voor de rest, erg tof. Tis wel vetter als je idd ouder bent dan 16.
Gast
22-02-2008 11:41 vakantie renesse Reageer met quote




we zouden met 4 meiden naar lloret gaan, maar dat gaat niet meer door, nu willen we graag naar renesse maar wel wat met de leeftijd rond de 17/18/19 jaar, het zou jammer zijn als iedereen daar jonger dan ons is.. kan iemand mij vertellen of er ook wat oudere jeugd rondloopt?
Gast
25-04-2008 13:28 camping Reageer met quote




hallo ik heb even een vraagje hoeveel kost als je in renesse met 2 personen wil gaan met eigen tent?
Gast
01-07-2008 10:04  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik heb een camping gevonden, waar de meerderheid 16 moet zijn maar er mogen dus ook een paar 15 zijn. Alleen die zit vol, maar je hebt ook trekkersplaatsen. Dan kan je bellen een dag van te voren of er plaats is. Dat gaan wij doen, er is vast wel iemand die de vakantie afzegt. Natuurlijk hebben we ook andere camping achter de hand.


hoe heet die camping waar de meerderheid 16 moet weze en een paar van 15 want ik ben samen met 4 vrienden en die zijn allemaal 16 en ik ben nog 15!! wil je dat alsjeblieft vertellen want ik ga al bijna ;p;p;pVery Happy
Gast
06-08-2008 20:05 haaai Reageer met quote




Wil iemand ****

edit Numix: waarschuwing TELFORT gebruiker IP 82.168.184.3, dit soort reacties zijn hier niet gewenst
Gast
05-09-2012 15:53 jongeren campings Reageer met quote




Zijn er ook jongeren campings voor 13 jarige??
XxxMy
Plaats Reactie Pagina 3 van 3
Vorige  1, 2, 3

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden