NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

jongerencamping
1, 2, 3  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
petra
14-06-2004 16:21 jongerencamping Reageer met quote
Gast



Ik ben wezen zoeken naar een jongerencamping, maar nou zag ik dat je overal 16 jaar moet zijn. Ik word 8augustus 2004 16 jaar maar ik zou graaag al eerder op vakantie willen naar een jongerencamping. Is het voor elke jongerencamping de regel dat je min. 16 moet zijn?

Alvast bedankt
 




lenie
14-06-2004 17:48  Reageer met quote
Gast



Kijk eens hiernaar:

http://www.wereldwijzer.nl/index.php?ac...e3002e23fd

Het lijkt erop dat bijvoorbeeld camping Elzenhof
http://www.renesse-campingelzenhof.nl/ niet zo moeilijk doet over je
leeftijd, maar in het algemeen is leeftijd helaas wel belangrijk. Het
beste is toch even bellen naar de camping waar je naar toe zou willen,
misschien maken nog meer campings uitzonderingen!
Gast
25-01-2005 15:58  Reageer met quote




Ik wil graag met mijn vriendinnen op vakantie, naar een camping in friesland. Welke camping raden jullie mij aan. Wij zijn 16 jaar. Er moeten wel leuke activiteiten zijn.
Gast
04-02-2005 16:19 vakantie Reageer met quote




Is er iemand bekend bij die camping Renesse?? Is het daar een btje gezellig ?
Someone
26-02-2005 17:42 Duin en strand Reageer met quote
Gast



Super vette camping is alleen al vol als je met meer dan 4 pers bij elkaar wil staan Sad
Veel uitgaansgelegen heden
Nachillen op het starnd (afterparty)
Gast
18-06-2005 13:31  Reageer met quote




Ik heb een camping gevonden, waar de meerderheid 16 moet zijn maar er mogen dus ook een paar 15 zijn. Alleen die zit vol, maar je hebt ook trekkersplaatsen. Dan kan je bellen een dag van te voren of er plaats is. Dat gaan wij doen, er is vast wel iemand die de vakantie afzegt. Natuurlijk hebben we ook andere camping achter de hand.
Storm
24-06-2005 12:53 duin en strand Reageer met quote
Gast



Dag allemaal,

Ik ga volgende week voor het tweede jaar op Camping duin en strand werken als barman in de schuur. Bij deze camping moet iedereen bij aankomst 16 jaar zijn.
Ik ben er 3 jaar geleden zelf op vakantie geweest, en ook bij iedere discotheek in Renesse moet je minimaal 16 zijn. Het is, hoe lullig ook gezegd, niet verstandig om met mensen onder de 16 op vakantie in renesse te gaan.

Fijne vakantie alvast!

edit: e-mailadressen worden verwijderd (o.a. voor het tegengaan van spam). Je kunt je hier gratis inschrijven, en automatisch een melding krijgen zodra er wordt gereageerd (abonneer je op dit onderwerp, zie na het inschrijven rechtsbovenin).
Gast
27-06-2005 22:43 jongeren vakantie Reageer met quote




hey allemaal

ik en vriendinne zoeken een leuke jongerencamping in friesland, weet iemand iets leuks?
marian
27-06-2005 22:46 Re: jongerencamping Reageer met quote




petra schreef:
Ik ben wezen zoeken naar een jongerencamping, maar nou zag ik dat je overal 16 jaar moet zijn. Ik word 8augustus 2004 16 jaar maar ik zou graaag al eerder op vakantie willen naar een jongerencamping. Is het voor elke jongerencamping de regel dat je min. 16 moet zijn?

Alvast bedankt


hey , ik had een vraagje of het toevallig gelukt is een leuke camping te vinden vorig jaar , zo ja zou ik de naam etc mogen hebben?

groetjes marian
Gast
12-11-2005 22:23 jongerencamping Reageer met quote




heey weet iemand nog een leuke jongerencamping in Renesse wij gaan met 3 meide en 1 jonge alleen is die jonge nog geen 16 en die meide allemaal wel dus das een probleem als iemand weet waar da nie zoveel uitmaakt reageer dan aub
michelle
26-11-2005 23:17 Re: vakantie Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
Is er iemand bekend bij die camping Renesse?? Is het daar een btje gezellig ?



heej

ja renesse is egt super gesellig.. vooral een jongere camping is leuk... moet je naar camping duin en strand gaan... is egt super gesellig

xxx

michelle
Gast
06-01-2006 14:45  Reageer met quote




wij waren vorig jaar ook allemaal 15 en zijn naar een camping in zeewolde geweest, die camping heet erkemederstrand, daar mag je heen met 15 jaar...dr zijn niet zo gek veel voorzieningen, maar onze vakantie was daar zeer geslaagd
Gast
10-01-2006 14:03  Reageer met quote




wij zijn allemaaal 18 met zn 10en wat raden jullie ons aan
Gast
10-01-2006 14:42 Renesse Reageer met quote




elzenhof in renesse is ook wel lachen. naar renesse kun je lopen en met bus naar strand.. maar sanitair niet helemaal zoals het hoort maar goede camping om gwoon haveloos te worden Very Happy
vraagje
10-01-2006 18:46 ik heb een probleem Reageer met quote
Gast



hallo
wij zijn een groepje van 7 vriendinnen en zijn allemaal 16, behalve ik ben 15, een maandje later word ik ook 16. Wij zouden graag naar renesse gaan, is daar echt geen mogelijkheid om op een jongerencamping te komen?
Wat zijn verder goede campings in nederland met veel uitgaansmogelijkheden en een strand vlakbij de camping?
Alvast bedankt! xxx
Gast
10-01-2006 19:43 camping Reageer met quote




weet er iemand misschien een aantal leuke jongeren campings in brabant? wij willen met de vrienden op vakantie gaan voor het eerst..maar we moeten het wel in de buurt houden...en het moet ook niet te duur zijn...wij zijn dan allemaal 16 jaar
iloon
14-01-2006 15:14  Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
Ik heb een camping gevonden, waar de meerderheid 16 moet zijn maar er mogen dus ook een paar 15 zijn. Alleen die zit vol, maar je hebt ook trekkersplaatsen. Dan kan je bellen een dag van te voren of er plaats is. Dat gaan wij doen, er is vast wel iemand die de vakantie afzegt. Natuurlijk hebben we ook andere camping achter de hand.


welke camping was dat? ik wil met een groepje op vakantie, wij zijn dan allemaal zestien behalve eentje, wat raden jullie me aan?
Gast
17-01-2006 19:22  Reageer met quote




Heey.
Ik wil graag met 3 vriendinnen naar een camping in Renesse
2 van ons zijn dan al 16.. ikzelf ben dan nog 15
en nog 1 iemand is dan 14
Wat raden jullie aan?
Misschien weten jullie nog campings waar ze uizonderingen maken
Groetjess
meisje
17-01-2006 20:49  Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
wij zijn allemaaal 18 met zn 10en wat raden jullie ons aan


Heej wij zijn vorig jaar naar camping appelhof geweest op Terschelling, echt een aanrader! Razz Laughing
meisje
17-01-2006 20:52 Re: jongerencamping Reageer met quote
Gast



petra schreef:
Ik ben wezen zoeken naar een jongerencamping, maar nou zag ik dat je overal 16 jaar moet zijn. Ik word 8augustus 2004 16 jaar maar ik zou graaag al eerder op vakantie willen naar een jongerencamping. Is het voor elke jongerencamping de regel dat je min. 16 moet zijn?

Alvast bedankt


Neej hoor er zijn genoeg campings waar je oowk 15 mag zijn,cker als de meeste van je groep wel 16 zijn en jij t zow word, kijk is op camping appelhof,erg leuk!! Very Happy Laughing
lala
17-01-2006 20:58  Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
Heey.
Ik wil graag met 3 vriendinnen naar een camping in Renesse
2 van ons zijn dan al 16.. ikzelf ben dan nog 15
en nog 1 iemand is dan 14
Wat raden jullie aan?
Misschien weten jullie nog campings waar ze uizonderingen maken
Groetjess


Heej het is mischien een beetje lullig maar als iemand 14 is kun je echt nergens terecht, met 15 word het,zekerin renesse,al moeilijk maar 14 mag nergens
lala
17-01-2006 21:06  Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
wij zijn allemaaal 18 met zn 10en wat raden jullie ons aan



Exclamation camping Appelhof op Terschelling,heel leuk Exclamation
Gast
18-01-2006 16:06  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik heb een camping gevonden, waar de meerderheid 16 moet zijn maar er mogen dus ook een paar 15 zijn. Alleen die zit vol, maar je hebt ook trekkersplaatsen. Dan kan je bellen een dag van te voren of er plaats is. Dat gaan wij doen, er is vast wel iemand die de vakantie afzegt. Natuurlijk hebben we ook andere camping achter de hand.


heb je misschien een site van de camping Embarassed

kzou daar heel wat aan hebben!

thnx
Gast
19-01-2006 17:58 camping Reageer met quote




renesse is echt gaar je mag maar met 2 tenten naast elkaar van max 7 personen per tent. wij zijn met 18 mensen en we kunnen dus niet bij elkaar staan gare renesse
Gast
23-01-2006 17:03 apke Reageer met quote




En als je nou 3 dagen later 16 word? mag je dan op camping duin en strand :s...of binnen in da clubs (h)
Wel goed idee..(een of andere boerencamping Smile ......) :p
Gast
24-01-2006 19:25 Re: vakantie Reageer met quote




Heeft iemand de site van die camping;) ??
Gast
25-01-2006 18:25  Reageer met quote




kan je ook op sommige campings in renesse een week van te voren reserveren en dan maar 4 nachten blijven?
baddeke
31-01-2006 19:26  Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
Ik heb een camping gevonden, waar de meerderheid 16 moet zijn maar er mogen dus ook een paar 15 zijn. Alleen die zit vol, maar je hebt ook trekkersplaatsen. Dan kan je bellen een dag van te voren of er plaats is. Dat gaan wij doen, er is vast wel iemand die de vakantie afzegt. Natuurlijk hebben we ook andere camping achter de hand.


waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar Shocked Very Happy
Charlotte
31-01-2006 21:06 Camping Reageer met quote
Gast



Hallo allemaal...

Ik ging toen ik 14 was en de rest van de groep 15 (1 ook 16) naar Noordwijk... naar camping "op hoop van zegen". Die laten jongeren van alle leeftijden toe. Daarna ben ik toen ik 15 was en de rest van de groep 16 naar middelburg op vakantie gegaan.. En dat was echt heeeeel erg geslaagd...!! Je mocht daar ook staan onder 16 jaar. Dat is zeker een aanrader. Niet omdat de camping zo mooi was, maar het lag dicht in de buurt van het centrum en het strand was 5 km fietsen ofzo. Ook was er een ontzettend leuke dicotheek in de buurt (de hooizolder). Er reden nachtbussen om je naar de discotheek te brengen en op te halen, gratis!! Je betaalde eigenlijk voor de bus door entree te betalen in de discotheek.
Als je meer wilt weten van de campings moet je even op google zoeken, evenals de discotheek. Ik weet helaas niet meer hoe de camping heette in Middelburg, maar als je mailtjes stuurt naar alle campings daar reageren ze vast wel.

Ik hoop dat ik een een aantal van jullie geholpen heb!!

Charlotte

P.s.: weet iemand voor mij een plaats aan het strand waar je goed uit kan gaan en met een camping die 8-persoons bungalows verhuurt (ook aan jongeren)?
Gast
31-01-2006 22:27 Onder de 15:S Reageer met quote




Wij zijn met een groep van 6 mensen van 16 en 3 van 15 we willen ook op vakantie maar doordat er 3 mensen 15 zijn gaat het al moelijker weet iemand nog leuke campings of goede tips
Plaats Reactie Pagina 1 van 3
1, 2, 3  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden