NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

gebruiksaanwijzing afstandsbediening MAGNUM URC 18

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
VIMPIE
23-08-2006 19:59 gebruiksaanwijzing afstandsbediening MAGNUM URC 18 Reageer met quote
Gast



Ben in het bezit van een universele afstandsbediening MAGNUM URC 18. Heb nog het boekje met de codes, maar niet meer van de gebruiksaanwijzing. Kan iemand mij helpen aub. Dank bij voorbaat!
 




Gast
30-08-2006 20:07 Re: gebruiksaanwijzing afstandsbediening MAGNUM URC 18 Reageer met quote




VIMPIE schreef:
Ben in het bezit van een universele afstandsbediening MAGNUM URC 18. Heb nog het boekje met de codes, maar niet meer van de gebruiksaanwijzing. Kan iemand mij helpen aub. Dank bij voorbaat!!!!!


Om te programmeren :
Func <Toestel> <Code> <Toestel>

met <Toestel> = knopje van apparaat dat je wil confug (bvb TV1, VCR1)
met <Code> = 3 cijferige code vanuit boekje (bvb 003 voor een Sony Tv)

Greetz,

The Mayor

Ps : Ik heb een tv Nokia, model FS71E1. Weet er iemand welke code ik moet ingeven ? Niks van Nokia of Schau Lorenz codes werken !!
Gast
17-12-2006 14:37  Reageer met quote




Hey iedereen. Smile

ik heb beide (handleiding én codetabel) nog in PDF formaat. Ik heb die voor jullie ff online gezet.

Download die hier:
Code:
http://www.rapidsafe.net/rc-cTMhZGM3QTM/URC_18.rar

Grootte:10,3 Mb
Passwoord: geen



Have fun
X
Gast
19-09-2007 22:45  Reageer met quote




hallo ik heb ook zo een afstandsbediening kan je het ook automatisch zoeken of niet want heb de codes ook niet meer dank je wel
Gast
15-05-2008 16:33 Re: gebruiksaanwijzing afstandsbediening MAGNUM URC 18 Reageer met quote




VIMPIE schreef:
Ben in het bezit van een universele afstandsbediening MAGNUM URC 18. Heb nog het boekje met de codes, maar niet meer van de gebruiksaanwijzing. Kan iemand mij helpen aub. Dank bij voorbaat!

Code:
kan ik de codes eens doorgestuurd krijgen a.u.b want ik heb de codes niet meer
Gast
18-08-2008 18:51 Re: gebruiksaanwijzing afstandsbediening MAGNUM URC 18 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Code:
kan ik de codes eens doorgestuurd krijgen a.u.b want ik heb de codes niet meer


kunt u mij de gebruiksaanwijziging om ze af te stellen op tv doorzenden?
of gewoon mailen . ik zou graag mijn oude afstandsbediening weer in gebruik nemen maar op andere tv ( daewoo) en ik weet niet meer hoe ik ze moet afstellen , code vr daewoo mag eventueel ook!) dank bij voorbaat
Gast
18-09-2008 21:26 URC 18 Reageer met quote




automatisch zoeken met deze afstandsbediening kan door :
Druk eerst op de FUNC toets, daarna op het toestel dat je wilt programmeren, vervolgens de aan en uit toets in te drukken totdat het toestel reageert . Om deze code vast te leggen opnieuw drukken op het toestel nr. vb : Programmeren van de TV : FUNC toets indrukken-dan TV toets indrukken - vervolgens - AAN en UIT TOETS INDRUKKEN TOT HET TOESTEL REAGEERT . Om deze code vast te leggen opnieuw op de TV toets drukken. Dumont Luc was je van dienst, hopelijk werkt je afstandsbediening nu.
Gast
06-11-2008 20:38  Reageer met quote




hoe moet ik heb instellen op philips tv
Gast
26-12-2008 16:40 magnum urc 18 Reageer met quote




voor philips tv code?
geef ze gewoon geen downloads aub word er ziek van
Gast
04-06-2009 19:35  Reageer met quote




ik snap niet hoe je met afstandbediening IRC81092 moet automatish zoeken ik sano niet hoe dat moet
Gast
04-03-2011 19:30 Re: gebruiksaanwijzing afstandsbediening MAGNUM URC 18 Reageer met quote




VIMPIE schreef:
Ben in het bezit van een universele afstandsbediening MAGNUM URC 18. Heb nog het boekje met de codes, maar niet meer van de gebruiksaanwijzing. Kan iemand mij helpen aub. Dank bij voorbaat!

ik heb nog boekje nog code
Gast
07-03-2011 20:27 universele afstandbediening magnum Reageer met quote




ik heb van mijn neef een tv gekregen,met universele afstandbediening,maar heb geeb boekje nog de code,kan iemand me die bezorgen
Gast
21-11-2013 13:12 Re: URC 18 Reageer met quote




hallo
bij mij lukt het niet

Anonymous schreef:
automatisch zoeken met deze afstandsbediening kan door :
Druk eerst op de FUNC toets, daarna op het toestel dat je wilt programmeren, vervolgens de aan en uit toets in te drukken totdat het toestel reageert . Om deze code vast te leggen opnieuw drukken op het toestel nr. vb : Programmeren van de TV : FUNC toets indrukken-dan TV toets indrukken - vervolgens - AAN en UIT TOETS INDRUKKEN TOT HET TOESTEL REAGEERT . Om deze code vast te leggen opnieuw op de TV toets drukken. Dumont Luc was je van dienst, hopelijk werkt je afstandsbediening nu.
Gast
29-03-2021 10:00 sony tv + afstandsbediening URC Reageer met quote




IK HEB BOEKJE MET CODES NIET MEER. Hoe programmeren, aub

Voorheen werkte het wel
Gast
29-03-2021 10:59 Re: sony tv + afstandsbediening URC Reageer met quote




Anonymous schreef:
IK HEB BOEKJE MET CODES NIET MEER. Hoe programmeren, aub

Voorheen werkte het wel
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden