NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

level 63! volledige beschrijving

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex

supaplex beste puzzelgame tot nog toe?
ja
81%
 81%  [ 9 ]
nee
0%
 0%  [ 0 ]
1 van de beste..
18%
 18%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 11

oppajs
21-08-2006 9:53 level 63! volledige beschrijving Reageer met quote




deze beschrijving, kun je bij supaplex voor windows XP helemaal vinden op pagina 6, beschreven, door mij = oppajs, dus die hoef je niet te vragen of moeilijk te zoeken

als iemand vragen heeft over een bepaald level behalve 71, 75, 85, en 87, dan zal ik voor je kijken en wil ik wel wat uitleg geven, boven de 87 heb ik ook nog niet

kben nu trouwens bij level 108 Very Happy


Laatst aangepast door oppajs op 22-08-2006 20:40, in toaal 2 keer bewerkt
 




Gast
21-08-2006 15:49  Reageer met quote




inmiddels ben ik bij level 102
Gast
23-08-2006 17:24 level 63 Reageer met quote




degene die level 63 helemaal beschreven heeft, ontzettend bedankt, als je nu ook 68 (alleen het honinggraat) en 71 op deze manier zou willen doen, ben ik je eeuwig dankbaar!
gr abbycail
oppajs
23-08-2006 18:31  Reageer met quote




dat was ik, alleen toen was ik nog niet geregistreerd, 68 is belangrijk dat je naar links gaat, maar dat je op een gegeven moment eerst regt omhoog gaat naar een infotron en wat rode diskettes, anders kom je 1 infotron te kort op t eind, en in de honingraat is het gwn diskettes gebruiken, en proberen als je 1 gebruikt een weg te banen naar een nieuwe, zodat je geen diskettes verspilt, op een gegeven moment kun je een hele rij diskettes (groen d8 ik, ik ben kleurenblind dus kweet niet pcies) laten ontploffen en dan moet je na de eerste explosie meteen een rode diskette bij de infotron neerleggen, zodat deze niet ontploft als het rijtje klaar is, de rest wijst zich vanzelf
Gast
02-12-2006 12:36 Re: level 63! volledige beschrijving Reageer met quote




oppajs schreef:
deze beschrijving, kun je bij supaplex voor windows XP helemaal vinden op pagina 6, beschreven, door mij = oppajs, dus die hoef je niet te vragen of moeilijk te zoeken

als iemand vragen heeft over een bepaald level behalve 71, 75, 85, en 87, dan zal ik voor je kijken en wil ik wel wat uitleg geven, boven de 87 heb ik ook nog niet

kben nu trouwens bij level 108 Very Happy


Heej ik kan niet vinden waar je level 63 hebt beschreven niet oppagina 6 in elk geval..
Gabriella
Gast
03-12-2006 9:55 Re: level 63! volledige beschrijving Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heej ik kan niet vinden waar je level 63 hebt beschreven niet oppagina 6 in elk geval..
Gabriella

toch wel , maar het begint op pagina 5, helemaal van het begin tot eind, bij
supaplex voor windows XP
gr abby
Gast
23-03-2007 17:48 level 63 classic collection Reageer met quote




hoi

kan er mij iemand helpen met level 63 ik weet niet hoe ik het moet klaarspelen kan er mij dat eens iemand uitleggen a.u.b??
alvast bedankt
Gast
23-03-2007 20:40 Re: level 63 classic collection Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoi

kan er mij iemand helpen met level 63 ik weet niet hoe ik het moet klaarspelen kan er mij dat eens iemand uitleggen a.u.b??
alvast bedankt

kijk eens wat hier boven staat,
Gast
26-05-2007 12:11  Reageer met quote




ik snap niet over welke pagina's jullie het hebben.. waar kan ik die pagina's vinden..
Gast
26-05-2007 12:17 Hokje Linksonder bij 63: Get Them Out Reageer met quote




Hallo, ik weet nu wel hoe ik alle dingen moet plaatsen, alleen kom ik niet verder bij het hokje linksonder..
Hoe kan ik het poortje vrijhouden om ook weer terug te kunnen? groetjes
Gast
29-05-2007 7:20 Re: Hokje Linksonder bij 63: Get Them Out Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo, ik weet nu wel hoe ik alle dingen moet plaatsen, alleen kom ik niet verder bij het hokje linksonder..
Hoe kan ik het poortje vrijhouden om ook weer terug te kunnen? groetjes

zit een poos te kijken, maar weet echt niet precies wat je bedoelt,
gr abby
Gast
29-05-2007 7:27  Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik snap niet over welke pagina's jullie het hebben.. waar kan ik die pagina's vinden..

ga naar supaplex ,,,zie hier helemaal beneden aan de rechterkant ,,,
en ga in de llijst zoeken naar supaplex voor windows XP, en dan pagina 5 en vervolg op papina 6
gr abby
lisettebennen
23-12-2008 17:56 Beschrijving Reageer met quote




Weet iemand waar die beschrijving staat als je windows vista hebt want de beschrijving staat er bij mij niet bij.

Gr. Lisette
abbycail
24-12-2008 0:05 Re: Beschrijving Reageer met quote




lisettebennen schreef:
Weet iemand waar die beschrijving staat als je windows vista hebt want de beschrijving staat er bij mij niet bij.

Gr. Lisette

je moet naar de lijst gaan waar je dit forum hebt gevonden en goed kijken in die lijst en daar zie ook windows XP ertussen staan en dan daar kijken op pagina 5 en 6
gr abby
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden