NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

old sea chart, eon ticket, aurora ticket, mystic ticket
Vorige  1, 2
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Pokemon
Gast
19-02-2009 23:17 haha Reageer met quote




eon ticket krijg je door een record te mixen met pokemon saphire want daar mee kan je de eon ticket krijgen en een mistry ticket krijg door en wireless adapter te kopen op www.marktplaats.nl en die anderen weet ik niet
(ik heb pokemon emerald en heb rayquaza groudon koygre regirock registeel regice en latios en latias
 




Gast
19-02-2009 23:20 Re: haha Reageer met quote




Anonymous schreef:
eon ticket krijg je door een record te mixen met pokemon saphire want daar mee kan je de eon ticket krijgen en een mistry ticket krijg door en wireless adapter te kopen op www.marktplaats.nl en die anderen weet ik niet
(ik heb pokemon emerald en heb rayquaza groudon koygre regirock registeel regice en latios en latias




PS: je moet record mixen met saphire en ruby en emerald 1x en dan heb je gwn je eon ticket
Gast
09-03-2009 19:23 Re: haha Reageer met quote




Anonymous schreef:
eon ticket krijg je door een record te mixen met pokemon saphire want daar mee kan je de eon ticket krijgen en een mistry ticket krijg door en wireless adapter te kopen op www.marktplaats.nl en die anderen weet ik niet
(ik heb pokemon emerald en heb rayquaza groudon koygre regirock registeel regice en latios en latias



PS: sorry dat met de wireless adapter wil niet
Gast
10-03-2009 19:29 ik weet hoe Reageer met quote




ik weet hoe je moet eon ticket kopen
ik weet nog een manier action replay ds kopen via internet
Gast
29-03-2009 7:19 eon ticket Reageer met quote




hoe koop je hem dan?
Gast
04-04-2009 13:43 OLD SEA CHART,EON TICKET,MISTERY TICKETENAURA TICKET Reageer met quote




WAAR VIND JE ZE?
please help my
Gast
10-04-2009 8:02 help! Reageer met quote




als ik kyorge of groudon wil vangen moet ik eerst naar het weather institute maar dat ventje boven zegt niet welke route?
Gast
13-04-2009 13:04 nu echt Reageer met quote




waar is de mystyc ticket nu echt en je kan dat wel hebben
Gast
14-04-2009 12:28 Re: Wie o wie helpt mij? Reageer met quote




claudia schreef:
he waar heb jij groundon en kyorge dan vandaan ik wist niet dat je die op emerald kon vangen wil je me ALSJEBLIEFT vertellen waar je ze vandaan hebt en hoe je dat deed?



ik heb 20 keer raquaza en groundon en krogyle kan je dor te klone zoek maar op youtube!!!!
Gast
27-05-2009 12:22 wireless adaptor Reageer met quote




heey ik heb nu zojuist eindelijk mystery gift maar heb je persee een wireless adaptor nodig? kan het niet gewoon met een kabel?
en zo wel wat moet ik dan precies doen?

alvast bedankt voor het antwoord.
Gast
21-07-2009 20:16 Re: eon ticket Reageer met quote




Tristan schreef:
hey mensen

ik heb nu een eon ticket maar kweet niet hoe ik hem kan gebruiken zou iemand dat ff uitgebreid uitkunnen leggen.

alvast bedankt

groeten Tristan




hoe kom je aan die eon ticket ik heb de mystic gift al gedaan maar ik moet een wireless adapter hebben wat is dat moet ik dat kopen alsjelbieft help me
Gast
05-08-2009 18:46 liuster Reageer met quote




als je deoxys lugia ho-oh of mew wil ga dan naar google en typ:pokemon emerald gameshark codes klick op de 1e site en daar kun je warp to navel rock island vinde en warp to birth island en warp to jnog een eiland dus doe dat geloof me het werkt
Gast
09-08-2009 22:22  Reageer met quote




Kan iemand hier zeggen hoe je aan Mew kan komen, aan de Mystic ticket & de Aurora Ticket komt? Duidelijke uitleg, a.u.b. En wat je allemaal nodig hebt, ik zou hem heel dankbaar zijn.


Mvg
dragonboyniels(nl)
22-08-2009 10:40 mistery tickets Reageer met quote




kan je de mistery tickets ook krijgen bij diamond en bij emerald zoja hoeżżż
Gast
08-12-2009 19:07 tickets krijgen Reageer met quote




Je kan tickets krijgen door alle pokemons te hebben en dan naar scott gaan. `want ik heb nu alle pokemons van het spel best wel chill eigenlijk.
Gast
17-03-2010 11:14 Help Reageer met quote




weet iemand hoe je Latias kan vangen op Ruby
Gast
13-04-2010 18:56 pokemon ? ga zelda spelen! Reageer met quote




omfg ik heb hier 1,5 - 2 jaar ergens op gereageerd en nu krijg ik nog een berichtje >.< ik vind pokemon nu hartstikke saai, zelda pwnt het hardste!!
zelda ocarina of time, zelda the wind waker, en zelda twilight princess, beste spellen ooit gemaakt Razz ( mijn mening) ocarina of time zeggen heel veel mensen beste spel ooit gemaakt en heeft ook in een soort boekje gestaan
Gast
09-05-2010 9:55 pokemon ruby & sapphire Reageer met quote




waar is aurora ticket op pokemon ruby gba
Gast
09-05-2010 10:04 rubyboy Reageer met quote




en waar is mystyc ticket en eon ticket op pokemon ruby en pokemon sapphire
Gast
23-07-2010 13:42 Re: old sea chart, eon ticket, aurora ticket, mystic ticket Reageer met quote




metaxx schreef:
hoe krijg ik old sea chart, eon ticket , aurora ticket, mistick ticket,

waar zijn die ?

ik en mijn vriend smeken om help

alvast bedankt




je kan ze alleen krijgen als je het spel op de computer speelt.
daar heb je een VisualBoyAdvance voor nodig
Gast
04-08-2010 10:23  Reageer met quote




wat doen jullie moeilijk jullie kunnen ook met een linkkabel mewto enal ruilen dan moet iemand leaf green hebben en die het bijv een mewto dan kun je em ruilen in plaats van je geld uit te geven Wink
Gast
24-08-2010 12:56 old sea map ticket Reageer met quote




hoe kom ik nou aan een old sea map ticket?
zónder gameshar, action replay of evenement!
enne... ik speel op de game boy advance,
dus ik hoef geen cheats voor de pc.

p.s. mijn event pokémon zijn:
ho-oh, latios en latias. ik ruil
ze graag tegen de rest van de event pokémon.
en deze wil ik ook ruilen:
mewtwo, articuno, zapdos, moltres,
raikou, entei, suicune, rayquaza of kyogre.
regirock, regice, registeel en groudon ben ik
kwijtgeraakt. snif...
Gast
27-08-2010 13:54  Reageer met quote




ik weet hoe je al die tickets krijg je heb emerald nodig en leafgreen en firered en ook natuurlijk 2 wireless adapter en 2 gameboys advance als je die allemaal heb moet je ook mystery gift hebben op leafgreen, firered en emerald en dan sluit je die wireless adapter op je beide gameboys en die 3 spellen dan klik je beide op mystery gift hoopelijke werkt het veel plezier
Gast
08-08-2011 9:01 Re: eon ticket Reageer met quote




Tristan schreef:
hey mensen

ik heb nu een eon ticket maar kweet niet hoe ik hem kan gebruiken zou iemand dat ff uitgebreid uitkunnen leggen.

alvast bedankt

groeten Tristan


ga naar haven en praat met matroos hij (als het goed gaat) doet opgewonden over de ticket dan komt er iemand anders die op de boot neemt en dan ga je naar eiland.
Gast
30-10-2011 16:44 mystic ball Reageer met quote




een mystic ball krijg je door naar een mart te gaan en daar een questionnaire in te vullen met: link together with all, maar hoe krijg je aurora?
Gast
14-04-2012 15:55 pokemon Reageer met quote




je moet geen action replay of gameshark kope die codes gaan weg naar zoveel keer gebruike koop leafgreen of firered als je die pokemons wilt
Gast
23-12-2012 21:01 Re: Wie o wie helpt mij? Reageer met quote




claudia schreef:
he waar heb jij groundon en kyorge dan vandaan ik wist niet dat je die op emerald kon vangen wil je me ALSJEBLIEFT vertellen waar je ze vandaan hebt en hoe je dat deed?

als je de E4 en de champion hebt verslagen moet je weer naar het wethear instituut naar boven die man zegt jew waar veel zon schijnt ga naar die route daar is een nieuwe grot ga er in en loop hem door en daar is groudon.

als hij zegt waar het veel regent ga naar die route daar is een nieuwe plek waar je dive kan gebruiken dive ga verder en je komt bij een nieuwe grot loop er in ga door en daar is kyogre.
Gast
24-06-2013 15:27 DOM Reageer met quote




JE WEET NIET WAAR JE GROUDON EN GODVERDOMME KYOGRE KAN VANGEN GODVERDOMME NOOB GA MY LITTLE PONY SPELE KUTHOER
Gast
11-09-2018 2:14 oen ticket Reageer met quote




waar kan ik de oen ticket kopen plz help
Plaats Reactie Pagina 2 van 2
Vorige  1, 2

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden