NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

haar straighten

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
bri.tt
18-08-2006 11:11 haar straighten Reageer met quote




hallo,

ik heb geen krullen maar ook geen stijl haar het is echt net alsof het mislukt is de krullen goed erin te zetten.
daarom wil ik mijn haar echt stijl voor lang.
want door mijn stijltang die ik elke dag gebruik, gaat me haar echt kapot en groeit het ook niet en zo kom ik natuurlijk nooit aan lang haar.
wil iemand mij misschien helpen waar ik zo'n kapper kan vinden voor een redelijk normale prijs.
en als het gestraight is, is je haar dan ook echt stijl, en groeit het gewoon goed door?

alvast bedankt[/b]
 




Gast
06-10-2006 22:04  Reageer met quote




nou als je dat weet, wil je dat aan mij doorgeven aub.
Gast
29-11-2007 13:38 straighten Reageer met quote




hoi
ik had ook pluizig haar een beetje gekruld. Ben naar een chinese kapper gegaan in amsterdam. Trendy designers op de zeedijk. Mij haar is superstijl nu en weer zacht. Kostte me 95 euro
gr. Brigitte
Gast
04-08-2009 13:29 STRAIGHT Reageer met quote




Ik heb zelf gestraight haar en vorige zomer heb ik het laten knippen tot mijn schouder en ik had tot mijn heup en nu is mijn haar weer aangegroeid tot mijn heup.Het groeit wel gewoon door,ligt eraan of je het goed verzorgt.
Gast
21-06-2010 13:22 Brazilian keratin Reageer met quote




Brazilian keratin straightening Ik ben geweest bij Dahlia silky hair in Almere ik ben erg tevreden mijn haar is stiel voelt heel zacht aan 036-5303248
linnepin1986
10-12-2010 17:53  Reageer met quote




TIP :Ik heb de Yuko straitghening gedaan , het is nu 1 maand geleden en het is nog steeds super stijl !!
Mijn haar is glad/glanzend/voelt zacht en pluisvrij !!
Yuko straightening is zonder chemicalien , dus niet schadelijk voor je haar.

Ik heb de Yuko straightening in Gelderland gedaan.

Succes girls !!
Gast
04-11-2011 14:37  Reageer met quote




Het is zoiezo slecht voor je haar om het te permanenten, een keratine behandeling is En goed voor je haar En het verminderd pluizigheid etc. En het maakt je haar een stuk stijler.. dus mij lijkt dat de beste oplossing!

Gr, Jessica
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden