NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

pokemon cheats op action replay max duo
Vorige  1, 2
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Pokemon
Gast
24-08-2010 9:50 Ik kan een action replay kopen. Reageer met quote




Ik wil een action replay kopen en ik weet waar ik da kan halen.
Maar 20 euro rijden.
Maar, is dat waar voor je geld, of verspilling.
Volgens mij is action replay gewoon een ding met cheats :S
 




Gast
16-11-2010 11:29 pokemon crystal Reageer met quote




hier zijn wat tips over pokemon waar de zeldsame pokemons zijn
1 lugia zit in olivine city maar je moet eerst silver wing krijgen daar voor moet je naar de kanto toe dan moet je naar broks gym gaan en daar staat en man praat met hem en je krijgt silver wing ga dan weer trug naar olivine city ga op het water je hemt 4 eilanden je moet de eerste hebben van rechts ga er in en dan zit je in een grotlater moet je van een water val af als je daar bent ben je goed en dan kan je ergens naar binnen ga er in en je ziet lugia

2 celebi je moet eerst alle unows vangen dan ga je naar de 2 de gym naar het huisje hele maal boven aan praat met hem endan ge buurt er iets ga met de man mee daar sttat een hok praat met het hok en daar is celebi

3 de honden je moet ze eeerst af schikken bij de vierde gym moet je eerst naar boven in de toren ga er in dan moet je vechten met de rooje als je haar hebt verslagen val je in een gat daar saan de drie honden opeens gaan ze weg dat is goed later moet je ze weg jagen in verschilende landen de eerste keer is ook bij de vierde gym ga hele maal naar rechts dan kom je water tegen ga op het water en dan zie je een eiland ga er op dan moet je cut gebruiken en dan is het boompje weg daar staat een hond hij gaat weer weg dan moet je naar de 5 de gym toe als je hele maal naar boven gaat zie je hem weer de hond gaat weer weg en dan moet je met iemand vechten de laatste keer dat je hem moet weg jagen is bij de 2 de gymga naar boven en ga dan naar links dan naar boven ga door het huis ga dan rechts dan naar boven dan naar rechts gaa door de huis en dan naar boven daar staat de hond hij gaat weer weg en dan moet je de 8ste gym verslaan dan kan je de blauwe hond vange ga naar de vierde gym en dann naar boven daar staat een man ga er heen praat met de man en hij zal je door laten ga naar de trap en dan staan er drie mannen vecht met ze en dan latenen ze je door ga er in dan staat er nog zoon toren ga er in en de drie honden staat er de 2 andere gaan weg maar de blauwe niet hij gaat met je vechten en dan kan je de 2 andere honden overal vinden een tip het beste om ze te vinden is gwn trainen met je pokemons

4 ho-oh daar heb je rain bow voor nodig ga naar kanto toe en dan naar de vierde gym ga naar de pokesenter daar sttan een man praat met heb en hij zegt iets ga dan weer trug naar jhoto en dan naar de vierede gym ga weer naar boven waar je die blauwe hond heb ge kreegen praat met de man tussen de twee standbeelden praat met hem en hij geeft je rain bow en opeens staat daar een trap ga er in en je moet een dolhof af leggen

als je meer wilt weten mail ge rust
Plaats Reactie Pagina 2 van 2
Vorige  1, 2

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden