NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Buikdansen

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> OVERIG
Harlemin
07-05-2006 14:30 Buikdansen Reageer met quote




Hallo,
Ik ben Harlemin en ik doe 3 jaar aan buikdansen, wat mijn lust en mijn leven is. Op mijn 13e begon ik ermee en ben nooit meer opgehouden! Ik treed op en volg nog steeds lessen om meer te leren. Het houdt me altijd bezig en omdat ik ermee verder wil, wil ik visitekaartjes om mezelf beter bekend te maken. Embarassed
 




Gast
31-05-2006 15:24 Re: Buikdansen Reageer met quote




Harlemin schreef:
Hallo,
Ik ben Harlemin en ik doe 3 jaar aan buikdansen, wat mijn lust en mijn leven is. Op mijn 13e begon ik ermee en ben nooit meer opgehouden! Ik treed op en volg nog steeds lessen om meer te leren. Het houdt me altijd bezig en omdat ik ermee verder wil, wil ik visitekaartjes om mezelf beter bekend te maken. Embarassed


>Hm,

En Wat is je vraag nu?

Recep
Forgotten_Soul
01-10-2006 20:11 Re: Buikdansen Reageer met quote




Harlemin schreef:
Hallo,
Ik ben Harlemin en ik doe 3 jaar aan buikdansen, wat mijn lust en mijn leven is. Op mijn 13e begon ik ermee en ben nooit meer opgehouden! Ik treed op en volg nog steeds lessen om meer te leren. Het houdt me altijd bezig en omdat ik ermee verder wil, wil ik visitekaartjes om mezelf beter bekend te maken. Embarassed



waar doe je dat? ik zou het dolgraag ook doen, maar heb geen idee waar...
Gast
23-11-2006 14:39 buik dans Reageer met quote




hallo ik ben dilek ik doe al 10 jaar aan buik dans omdat ik vind dat heel mooi enzo maar ik zit niet op buikdans maar ik doe zelf buik dans dat vind ik heel mooi ik ben er ook nooit mee gestopt
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden