NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Battlefield 2

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> ALGEMEEN

Wat vinden jullie van deze topic? en heb ik jullie genoeg opweg geholpen?
Ja, ik had het niet beter kunnen zeggen.
75%
 75%  [ 3 ]
Ja, maar .... ( laat bericht achter )
0%
 0%  [ 0 ]
Nee, dit is niet wat battlefield 2 is.
0%
 0%  [ 0 ]
Nee, waardeloos net zo saai en fout als counter-strike
25%
 25%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 4

HvdL
10-04-2006 16:25 Battlefield 2 Reageer met quote




Hallo Iedereen,

Ik schrijf dit verhaal omdat ik had gezien hoe saai en fout het was over counterstrike.

Dit gaat ook over een on-line shooter genaamd Battlefield 2.

Battlefield 2 is één van de beste on-line games ter wereld.
Het wordt overal gespeeld van Amerika tot Azie en alles wat er nog tussen zit.

Het spel speelt zich af in de verre oosten. Spelers van elk team ( zijn 2 teams USMC en China of Mec ) moet de vlag verdedigen of overnemen.

Het spel werkt als volgt : je hebt verschillende personages ( Special Ops, Sniper, Assault, Support, Engeneer, Medic & Anti tank ) je kan als je begint met het spel kiezen welk personage jij wilt zijn.
ieder personage heeft weer zijn eigen specialiteit zoals Medic kan mensen reanimeren of medicijn pakketjes neer leggen zodat team spelers weer hun volle gezondheid terug kunnen krijgen.

Hier een kort overzicht wat welk personage kan doen :
Special Ops : C4 bommen ( kan je laten afgaan met 1 druk op de knop )
Sniper : Claymore ( sorrt bommen die exploderen als je er voor bij loopt )
Assault : Rook granaten
Support : Kan ammo geven aan spelers als ze geen of weinig hebben.
Engeneer : Kan voertuigen ect. repareren en heeft anti-voertuig mijnen
Medic : reanimeren van team spelers
Anti-tank : geleide rakketen afvuren ( naam zegt het al )

Daarnaast kan je kiezen of je de Commander wilt zijn.
De commander kan artilerie afvuren, UAV scans maken en voorraden laten neervallen met medicijnen en ammo. De commander wordt gekozen als je je zelf aanmeld en je de hoogste rank hebt van de aanmelder. Een commander blijft altijd bij zijn basis om zoveel mogelijk ondersteuning te geven aan de soldaten die aan het veroveren of verdedigen zijn

Je kan ook nog in een Squad. Als je een squad maakt dan ben je automatisch de ''squadleader'' bij deze persoon kunnen ''squad members'' weer respawnen ( als je dood bent en je wilt weer terug in het spel dan kan je kiezen of bij een vlag die van jouw team is of bij je squad leader als je in een squad zit ). Een Squadleader kan ook orders geven aan zijn members, en ook ondersteuning vragen aan de commander bijvoorbeeld : een UAV scan. ( scaned een gedeelte van een gebied )

In Battlefield 2 kan je zelf ook ranks halen. je begint als soldaat en je kan tot generaal gepromoot worden.
Door deze ranks te behalen moet je een aantal punten halen. en bij iedere keer als je een hogere rank hebt gekregen krijg je weer meer aanzien en meer recht om commander te zijn ( van de mensen met een lagere rank als jouw ). Je kan in Battlefield 2 een Wereld wijde ranking systeem bijhouden die elke speler registeert en bij houdt en misschien ben jij ooit degene die nummer 1 van de wereld is/wordt, die de Battlefield regeerd.

Bij elke rank krijg je ook wapen unlocks. dit zijn speciale wapens die je moet verdienen.

Naast al dat heb je ook nog medaille's, Spelden en Lintjes verdienen.
Om dit te verdienen moet je bepaalde functies uitvoeren bijvoorbeeld : zoveel mensen gezond weer maken of zoveel mensen ammo geven. en als je nummer 1, 2 of 3 wordt op een server krijg je automatisch een goude, zilvere of een bronze medaille.

Dat was de basis van Battlefield 2 maar waar het echt om draait op de Battlefield is TEAM WERK!!

Je hebt naast Battlefield 2 ook nog uitbreindings pakketten.
Special Forces en Euro Force.
maar dat laat ik achter wegen omdat ik daar me niet in verdiep.

Mijn mening: Battlefield 2 is een echte topper onder de on-line shooters.
Het is de moeite waard om het spel te kopen en te spelen, want je krijgt er geen genoeg van. Er is altijd wel een manier die je stimuleerd om weer door te gaan, is het niet om een medaille te halen dan is het wel om de volgende rank te bereiken of misschien in de top 10 van de wereld te komen ( er zijn 2 nederlanders in de top 10 ).

Ik hoop dat ik jullie genoeg informatie heb gegeven en misschien wel heb aangezet om het spel op zijn minst te proberen.
 




Gast
18-08-2009 12:00 Rank Reageer met quote




Waarom krijg ik geen hogere rank, ik heb de serverfilters op klassement staan en ik krijg maar geen hogere rank..
Waarom ?
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden