NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

leuke verjaardag cadeau tips ?
Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
Gast
04-03-2013 19:28 grote lijst Reageer met quote




ik ben tien-elf endit vraag ik allemaal

snoep
kledingrek nieuwe gordijnen
oordopjes
schoolspullen
nieuwe piama
agenda
sluitel hanger
dieren beeltjes
griezel boeken
glow in the dark nagellak
een hoepel

p.s. als je dieren hebt kun je ook wat voor hen vragen.

vijne verjaardag allemaal!!!
 




Gast
19-03-2013 7:32 Mijn grote zus is jarig Reageer met quote




Heeey
Mijn zus is op 31 maart jarig en ik weet totaal niet wat ik voor haar moet kopen want ik kreeg voor mijn verjaardag van haar een ketting met mijn naam erop
Gast
19-03-2013 19:38 kaartje Reageer met quote




geef een concert kaartje bijvoorbeeld lowlands nmw
Gast
25-03-2013 15:58 Cadeautips Reageer met quote




Ik heb wel wat tips om te geven aan een meisje dat 14/15/16 jaar wordt.
- een doucheschuim, deo of iets anders van rituals (voor meisjes is yogi flow/daily rose het lekkerst, denk ik). Of iets van The Body Shop, ze hebben daar heerlijke bodybutters en lipscrubs.
- een dvdbox van een serie die ze leuk vindt, denk aan pretty little liars of gossip girl.
- een ituneskaart, dit idee is alleen leuk als het meisje een iphone, ipad of ipod touch heeft. Je kunt zelf de waarde bepalen, en hiermee kan je apps en muziek kopen.
- een cadeaubon van een kledingwinkel. Hierbij moet je denken aan winkels als h&m, bershka, only, river island, vero moda, pull and bear. Je kunt ook een tegoedbon geven om online te shoppen, die kun je ook besteden bij buitenlandse winkels zoals forever 21 of topshop. Fashion Cheque is niet aan te raden, deze is bij veel meidenwinkels niet te innen.
- een boek. Kies wel een echt meidenboek uit. Een boek zoals hoe overleef ik of lena lijstje is niet meer van toepassing voor deze leeftijd. Kies voor bijvoorbeeld LA Candy van Lauren Conrad, Elixer van Hilary Duff, Pretty Little Liars van Sara Shephard of een boek uit de Twilight saga. Informeer wel of ze dit boek al heeft gelezen en of ze wel geintresseerd is.
- armbandjes, ringen, kettingen en make-up zijn op zich een goed cadeau als een meisje er het type voor is, maar smaken verschillen. Je kunt beter een cadeaubon geven. Denk aan winkels als de Hema Beauty, Etos en MAC.
- als (groot)ouder die een duur cadeau wil kopen, is een chique horloge een goed idee, als een meisje hier het type voor is. Ga voor een echt horloge van bijvoorbeeld Michael Kors, Esprit of Fossil.
- iets om een meisje zelf iets lekkers te laten maken. Denk aan een suikerspin- of popcornmachine en, als het iets minder gek mag, een cakepop- of cupcakemaker. Ook kun je versiersels voor cakepops en cupcakes geven, en daar een soort setje van maken.
- als beste vriendinnen is het leuk om iets origineels te geven. Geef bijvoorbeeld een fotoboek met de leukste foto's uit jullie vriendschapstijd.
Je kunt ook een pot kopen, die een beetje versieren en daarin papiertjes stoppen met redenen erop waarom je haar zo lief vindt. Nog een ideetje, is om een t-shirt of kussensloop te laten drukken met jullie foto erop. Dit shirt hoeft ze niet per se aan te trekken, het is leuker als slaap- of thuisshirt.

Dit zijn maar wat ideetjes, ik zou het zelf (als 15 jarige) super vinden om te krijgen. Sommige dingen zijn wat ongepast, of we (meisjes van mijn leeftijd) zijn er gewoon uitgegroeid. Er zijn natuurlijk verschillende typen meisjes, hier moet je ook rekening mee houden, en budget speelt ook mee.
Maar ik hoop dat iemand er wat aan heeft, ik zou het leuk vinden een reactie te krijgen als dat zo is!
Gast
27-03-2013 17:17  Reageer met quote




hey,

ik wil een horror feest geven alleen niks is spannend genoeg
ik wil een vet eng feest in een kasteel ofzo

HELP
( ik ben 12)
Gast
16-04-2013 14:31 vriendin Reageer met quote




o k*t mijn vriendin is 26 april jarig ik weet helemaal niks ze heeft zo veel leuke dingen al en dan moet ik haar nog meer geven van ongeveer 10 tot 15 euro.... ik weet niks stuur mij even wat als je iets weet ze is echt een tutje maar make-up heeft ze genoeg....

p.s. ik heb haar al een keer een dagje bioscoop gegeven
geurtje
geld
vanalles....
Gast
21-04-2013 8:43 Re: leuke verjaardag cadeau tips ? Reageer met quote




heeft iemand leuke cadau tips voor mijn vader hij is 25 april jarig en weet niks hij zelf ook niet hoor dat wordt erg lastig vind ik zelf.
mag ook iets zijn om te knutselen
Gast
27-04-2013 19:29 Wat moet ik voor mijn verjaardag vragen? ik word 14 Reageer met quote




ik word 14 ik weet niet wat ik moet vragen een mountainbike en i phone mag niet omdat ik al een telefoon heb enz
zelf weet ik niet wat ik moet vragen en word over 2 weken 14
Gast
02-05-2013 8:16 cadeautip Reageer met quote




Gewoon lekker samen naar Parijs romantisch.
Naar de Spa
Kijk eens op vakantieveilingen (staan veel leuke dingen)
Een mooie ring of ketting (voor 35 euro kun je toch al een prachtige zilveren ketting kopen)
Doucheschuim (en dan lekker samen onder de douche)

Dit zijn dingen die ik mijn vriendin gegeven heb.
Gast
04-05-2013 22:52 :(( Reageer met quote




A.U.B help me!!! K ben zaterdag jarig en k heb voor iedereen een cadeau behalve voor me broer duss hij vraagt steeds wat k wil hebben alleen IK WEET NIKS!!!!!:$ help me....
Gast
05-05-2013 20:02 Hellup Reageer met quote




Ik word over 3 weken 12 jaar. Maar ik weet nog maar 1 ding wat ik wil hebben: een fiets. Maar ik weet niet wat ik van mn vriendinnen en andere familieleden moet vragen. Geen huisdier want ik heb al 2 konijnen en ik mag niet meer.
Gast
05-05-2013 20:06 Re: Cadeautips Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik heb wel wat tips om te geven aan een meisje dat 14/15/16 jaar wordt.
- een doucheschuim, deo of iets anders van rituals (voor meisjes is yogi flow/daily rose het lekkerst, denk ik). Of iets van The Body Shop, ze hebben daar heerlijke bodybutters en lipscrubs.
- een dvdbox van een serie die ze leuk vindt, denk aan pretty little liars of gossip girl.
- een ituneskaart, dit idee is alleen leuk als het meisje een iphone, ipad of ipod touch heeft. Je kunt zelf de waarde bepalen, en hiermee kan je apps en muziek kopen.
- een cadeaubon van een kledingwinkel. Hierbij moet je denken aan winkels als h&m, bershka, only, river island, vero moda, pull and bear. Je kunt ook een tegoedbon geven om online te shoppen, die kun je ook besteden bij buitenlandse winkels zoals forever 21 of topshop. Fashion Cheque is niet aan te raden, deze is bij veel meidenwinkels niet te innen.
- een boek. Kies wel een echt meidenboek uit. Een boek zoals hoe overleef ik of lena lijstje is niet meer van toepassing voor deze leeftijd. Kies voor bijvoorbeeld LA Candy van Lauren Conrad, Elixer van Hilary Duff, Pretty Little Liars van Sara Shephard of een boek uit de Twilight saga. Informeer wel of ze dit boek al heeft gelezen en of ze wel geintresseerd is.
- armbandjes, ringen, kettingen en make-up zijn op zich een goed cadeau als een meisje er het type voor is, maar smaken verschillen. Je kunt beter een cadeaubon geven. Denk aan winkels als de Hema Beauty, Etos en MAC.
- als (groot)ouder die een duur cadeau wil kopen, is een chique horloge een goed idee, als een meisje hier het type voor is. Ga voor een echt horloge van bijvoorbeeld Michael Kors, Esprit of Fossil.
- iets om een meisje zelf iets lekkers te laten maken. Denk aan een suikerspin- of popcornmachine en, als het iets minder gek mag, een cakepop- of cupcakemaker. Ook kun je versiersels voor cakepops en cupcakes geven, en daar een soort setje van maken.
- als beste vriendinnen is het leuk om iets origineels te geven. Geef bijvoorbeeld een fotoboek met de leukste foto's uit jullie vriendschapstijd.
Je kunt ook een pot kopen, die een beetje versieren en daarin papiertjes stoppen met redenen erop waarom je haar zo lief vindt. Nog een ideetje, is om een t-shirt of kussensloop te laten drukken met jullie foto erop. Dit shirt hoeft ze niet per se aan te trekken, het is leuker als slaap- of thuisshirt.

Dit zijn maar wat ideetjes, ik zou het zelf (als 15 jarige) super vinden om te krijgen. Sommige dingen zijn wat ongepast, of we (meisjes van mijn leeftijd) zijn er gewoon uitgegroeid. Er zijn natuurlijk verschillende typen meisjes, hier moet je ook rekening mee houden, en budget speelt ook mee.
Maar ik hoop dat iemand er wat aan heeft, ik zou het leuk vinden een reactie te krijgen als dat zo is!

Quote:



Ik lees Pretty Little Liars, en het is echt een super leuke serie. Er zijn 7 delen van en volgend jaar komt de 8e uit. Ik zit nu in boek 6, en het is echt heel spannend!
Gast
07-05-2013 10:44 verjaardagcadeau Reageer met quote




Hoi allemaal

ik word binnenkort 13 maar ik weet helemaal niks voor mijn verjaardag. hebben jullie een leuk idee?

groetjes
Gast
17-05-2013 20:46 beste vriendin Reageer met quote




hallo

mijn beste vriendin waar ik altijd op kan rekenen is bijna jarig maar ik wil een leuk maar klein kado geven dat niks kost
wat kan ik doen?
Gast
24-05-2013 14:24 re: beste vriendin Reageer met quote




Hoihoi! Je kunt op op mooigratis.nl gratisshoppen.weebly.com 0euro.nl gratis spulletjes voor haar bestellen. Ook gratis kun je op deze site: goodnet.org/wristbands?utm_source=goodnet_site&utm_medium=300_250_banners&utm_campaign=wristband_dec_10 de test invullen namens haar en dan krijg je gratis een armbandje met dreamer/explorer/peacemaker o.i.d. toegestuurd. Je kunt ook zelf een leuk armbandje geven en dan met een leuke foto van jullie erbij ofzo. Veel succes ermee Smile
Gast
24-05-2013 14:26 Re: verjaardagcadeau Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hoi allemaal

ik word binnenkort 13 maar ik weet helemaal niks voor mijn verjaardag. hebben jullie een leuk idee?

groetjes


Ben je een jongen of een meisje? Je kunt een leuke cd vragen van je favo zanger/zangeres als je een meisje bent kun je ook parfum/nagellak/sieraden vragen
Gast
24-05-2013 14:30 re: beste vriendin Reageer met quote




Je kunt ook zelf een cdtje branden met liedjes erop die ze leuk vindt of een dvdtje branden met een leuke serie die je op bijv watchseries.biz kunt vinden, of met thesimsspellen erop die je op sims4.weebly.com kunt vinden weetnie wat ze leuk vind veel suc6
Gast
31-05-2013 16:58 Re: Verlanglijstje (: Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hoihoi,

Ik heb dus echt nooit moeite met een verlanglijstje maken! Ik wordt over 7,5 nachtjes slapen 15 :3
Geld geven en krijgen vind ik echt niet leuk, heel onpersoonlijk, dat doe ik alleen bij mensen die ik écht niet ken (als ik met vrienden mee ben naar een feestje bijvoorbeeld)
Mijn verlanglijstje is ongeveer:
- Schaatsen die GEEN pijn doen
- Stuurbloemen + zadelhoesje
- Light-my-fire stick (soort metalen ding waarmee je vonken kan maken voor een kampvuurtje, jaa ik zit op scouting xD)
- Boggle BOEM (een spelletje voor thuis dus)
- Junglespeed (een spel voor een grote groep, op kamp ofzo)
- Scrapspullen (om foto's mee te versieren enzo)
- 'Hoe Overleef Ik (Wild)breien?' van Francine Oomen
- Nagellak/breeknagellak
- Sleutelhangers (en nieuwe huissleutels, de oude zijn kwijt voor de 4e x dit jaar :$)
- Ontbijt op bed, met friet en kroket, 1x per jaar mag dat Very Happy
- Colsjaal
- Krultang
- Markeerstiften & andere soort etui-inhoud
- Badlaken
- Magneetjes
- All-Stars (ik heb nog maar 7 paar :3)
- Tijd (kom ik altijd te kort Razz)
- Glowbys (een soort lichtgevende haren die je bijv. door een vlecht of knot heen kan doen, echt supercool!)
- IJs dat dik genoeg is om op te schaatsen op mijn verjaardag...
- Theekopjes & thee
- Etagière (voor een high tea)
- Gestippelde dingen, daar ben ik helemaal fan van (a)
- Woordenboek Zweeds-Nederlands (omdat het kan)
- Smoothiemachine
- Regenpak
- Chocola
Dat ga ik echt niet allemaal krijgen, maar dan blijft het in ieder geval een verrassing Smile



hey, kijk dit zijn pas ideeen sorry voor de late reactie maar heb je nog meer ideeen :$ moet het morgen al weten want ik ben volgende week op 9 juni jarig :O aah hellepiee!
Gast
05-06-2013 18:21 leuk idee Reageer met quote




ik heb samen met een vriendin voor iemands verjaardag iets super leuks gemaakt we hebben ergens een steen gezocht en hebben er ogen op geschilderd daarna hebben we een lijst met 3 opdrachten per dag verdeeld over 30 dagen om de steen te verzorgen (bv laat me in jou bed slapen, leg me 2 uur in een boom, begraaf me in de grond en haal me er morgen er pas uit.) je schrijft alle opdrachten in de ik vorm van de steen het is een soort van wreck this journal. alleen dan anders. na dertig dagen gaat hij dood en moet hij worden weg gegooid . mijn viendin en ik hebben als opdracht heb ook een vrouw gegeven of hem een andere kleur verfen. mijn vriendin was er super blij . ik hoop iemand een leuk idee te hebben gegeven.
Gast
10-06-2013 15:39  Reageer met quote




ik word bijna 14 maar weet niet wat ik voor me verjaardag moet vragen en anders kopen me ouders iets watik niet leuk vind XD
hebben jullie ideeën?
ik hoor het graag xx
Gast
18-06-2013 18:37 hoi Reageer met quote




pleasee ik word 14 jaar wat is leuk om te krijgen snel antwoord
Gast
11-07-2013 1:43 gwn Reageer met quote




Mijn tante is binnenkort jarig maar ze is nog jong (26 jaar) ze heeft een dochter(3 jaar) en ze is zwanger (3maanden)
wat kan ik kopen voor haar (ze is me lievelingstante dus het zou fij zijn als het iets speciaals en unieks is toch ?? vroeger (0 tot en met 6 jaar ) toen mijn moeder op werk was ( van ochtend 6 uur tot en met avond 7 uur ) gaf zij de meeste aandacht zij verzorgde mij altijd ) <3
Gast
03-08-2013 17:26  Reageer met quote




Heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen vragen voor mijn verjaardag? ik word 13 en ga naar klas 2.. please, geef antwoord Smile xo
Gast
07-08-2013 15:57 cadeau tips Reageer met quote




hiiiii
jullie moeten ff op megagadgets checken. Veel dingetjes voor de gein enzo. (***)


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Gast
13-10-2013 15:48 Help Reageer met quote




Hey,
Ik ben bijna 13 en. Ik weer niet wat ik moet vragen
Ik ben een meisje ,maar die meidenspullen is echt 100% niks voor mij .
Hopelijk weet snel iemand iets leuks,
Groetjes
Gast
09-11-2013 20:38 verjaardag denk ik:P Reageer met quote




heeey heyy!!
ik ben binnekort jarig dan word ik 13 jaartjes:P
ik heb er echt zin in!!! maar mijn grote probleem is duss dat ik niet weet wat ik van mijn vader moet vragen.....
van mijn moeder krijg ik een walibipas:))
en dan hen je ook nog sinterklaas(ja wij vieren dat:p veel kleine kindjes in de familie) maar dat weet ik duss ok niet

kan iemand me helpen??
xx
Gast
10-11-2013 9:27 Re: Help Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hey,
Ik ben bijna 13 en. Ik weer niet wat ik moet vragen
Ik ben een meisje ,maar die meidenspullen is echt 100% niks voor mij .
Hopelijk weet snel iemand iets leuks,
Groetjes



wnr ben je jarig???
Gast
30-12-2013 14:46 jarig Reageer met quote




hee mijn zus wordt straks 18 wat geef je aan haar ???
ik weet echt niks over mijn zus help !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gast
16-03-2014 21:50 idee Reageer met quote




hey
Gast
16-03-2014 21:52 help mensen! Reageer met quote




mijn zus is morgen jarig wat geef ik deer
Plaats Reactie Pagina 15 van 17
Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden