NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

actrice worden
Vorige  1, 2, 3
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
Gast
16-10-2011 19:12 Actrice worden Reageer met quote




Hey, ik ben 13 jaar en ik wil erg graag actrice worden. Maar er zijn wat probleempjes. Mijn moeder vind dat ik moet gaan studeren, ze is niet zo geinteresseerd in dat ik zo veel van acteren houd. Ik speel vaak in mijn eentje in m´n kamer dingen. Dan doe ik alsof ik heel iemand anders ben. Ik heb net een film gekeken en dan waan ik me altijd dat ik in die film speel/speelde. Het lijkt me zoo ontzettend gaaf! Alleen het probleem met mijn moeder is erg groot. Ik wil het echt ontzettttend graag! kan iemand mij helpen? Alsjeblieft? Dankjewel alvast!
 




Gast
18-10-2011 14:51 Re: ik wil heel graag een actrice worden Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoi ik ben een meisje dat bijna 13 is en ik weet niet hoe ik een actrice moet worden weten jullie hoe dat kan ik zou het graag willen worden en welke opleiding ik moet volgen moet ik ook woord en toneel school doen???

Hallo ik ben alexandra en ik wil al van mn kleins avaan actrice of zangeres worden het liefst actrice ik ben in 2000 geboren en ik bn 11jaar het is echt mn droom ookal is het moeilijk ik doe er alles voor .aub laat me actrice worden
Gast
05-11-2011 19:09 Re: ? Reageer met quote




hallo ik ben amal en ben 11 jaar ik zou heel graag actrice willen worden
om dat het me leuk lijkt het maakt niet uit in welke film
groetjes amal
Gast
10-11-2011 22:25 acteur worden Reageer met quote




Hoi allemaal ik ben 14 jaar en ik wil heel graag actrice worden ik heb geen idee waar k moet beginnen ik zit nu op vmbo-gt in de 3e ik moet hierna naar de mbo maar ik wil naar een toneelschool waar ik kan leren acteren maar ik wil dat in het ENGELS doen, weet iemand een school binnen nederland die engelse acteerles geeft?

Ik hoop op antwoord Smile

Xx
Gast
17-12-2011 12:06  Reageer met quote




Ik ben nu 13 jaar , en ik wil graag actrice worden , maar er is hier wel een theaterschool maar daar zitten heel veel kleine kinderen op en , naar Amsterdam ofso rijden is ook geen optie , want dan moet ik 3 uur in de auto zitten.
Zijn er ook actrices zonder ervaring ?
En kun je ook naar castingbureau's als je geen ervaring hebt ?
Gast
07-01-2012 12:46 acteerschool Reageer met quote




Hoi hoi!

Ik ben Marleen, vijftien jaar en ook op zoek naar een acteerschool. Mij lijkt het geweldig om een carrière als actrice in Amerika te beginnen. Dit zijn twee scholen: http://www.amda.edu/ Eentje in New York en de andere in Los Angeles. Succes iedereen!
Gast
25-02-2012 10:37 Actrice in GTST Reageer met quote




Ik wil mijn leven lang al in GTST werken. Ik ben 12 jaar, kan dat dan al wel? Ik zit nu in de 1e Havo, lukt dat wel met huiswerk???????? k'Wil echt supergraag in de soapserie werken, maar hoe????
Gast
25-02-2012 13:44 Re: actrice worden Reageer met quote




rosaly schreef:
Hoi ik ben 15 en wil actrice worden weet iemand een leuke site voor een acteerschool

heej ik zou het ook graag worden ik maar alleen op zoek maar ik heb al 4site maar ze antwoorden niet.
Gast
25-02-2012 13:47  Reageer met quote




heej ik ben Aliona ik wil actrice worden al heel lang ik ben 10jaar mss een beetje jong maar eigenlijk vind ik dat ni help iemand mij alsjeblief xxx hoop snel antwoord
Gast
26-02-2012 13:27  Reageer met quote




heeyy, ik ben een meisje van 13 jaar en ik wil ook heeel graag actrice worden, ik heb het nog niet gezegd omdat ik bang ben dat mijn ouders het niet willen:(
kan je met een 4-jarige theaterschool ook bij castingbureaus inschrijven enzo??
erikavangeel
06-03-2012 8:05  Reageer met quote




Je kan eerst eem bij een toneel groep ervaring opdoen en dan echt naar een toneel school gaan.
Gast
24-06-2012 19:50  Reageer met quote




als je gewoon talent hebt voor acteren maakt het niet uit wat voor niveu je hebt.
echt niet!!!!! ik kan het weten hahahaha
en ik heb namelijk vmbo raat raat wie ben ik hahahha
Gast
18-07-2012 3:12 actrice Reageer met quote




Hee allemaal ik ben 12 en wil heeel erg graag actriceworden egt super graag als sins ik 5was wou ik het al worden maar weet iemand wat voor opleiding je er voor nodig hebt want ik wil zo graag in een film spelen x
Gast
27-01-2013 13:27  Reageer met quote




Ik woon in Frankrijk en wil graag actrice worden maar het probleem is dat ik de taal nog niet goed kan en ik heb het nog niet aan mn ouders verteld.Sad
Gast
27-01-2013 13:28  Reageer met quote




En ik ben 12
Gast
15-02-2013 0:23  Reageer met quote




hey ik ben 12 jaar enn mijn doom is om actrise te worden maar hoe
Gast
24-02-2013 20:23 ik wil een rol in een film of soap Reageer met quote




Ik ben 14 jaar, woon in Rdam en wil later heel graag iets met toneel doen alleen weet ik niet wat ik nu kan doen om het te worden, en wat moet ik hebben om actrice te worden?

Xxx
Gast
29-03-2013 10:31 Actrice worden Reageer met quote




Hoi, ik ben 14 jaar en ik wil graag actirce worden.
Als je me iets meer daarover kan vertellen ..mail me !
Gast
22-02-2014 11:36 gelukt Reageer met quote




Heey allemaal, ik ben Vera en ben 14 jaar. Ik heb een tijdje geleden auditie gedaan voor een film en heb de rol gekregen. Je moet gewoon goed zoeken op internet en als je in Amsterdam of omgeving woont heb je gelukt want echt heel veel films worden gemaakt in Amsterdam. Heel veel succes en plezier en misschien zie ik jullie ook wel op tv :p
Gast
07-08-2014 23:21  Reageer met quote




hoi ik ben yasmina ik ben 11 jaar ik ben actrice en wil in een film spelen a.u.b.
Gast
22-08-2015 14:37 Actrice Reageer met quote




Heeyy k ben 13 en k wil actrice worden k heb al gefiguurd in spangas k wil in spangas,brugklas,gtst spelen k heb ervaring. Zat van gr3 t/m gr8 op theaterschool hofplein k ga me denk k opgeven bij Icasting
Gast
23-08-2015 9:18 Actrice Reageer met quote




Heeyy k ben 13 en k wil actrice worden k heb al gefiguurd in spangas k wil in spangas,brugklas,gtst spelen k heb ervaring. Zat van gr3 t/m gr8 op theaterschool hofplein k ga me denk k opgeven bij Icasting
Gast
16-09-2015 18:22 actrice worden Reageer met quote




Hallo ik ben Isis en ik ben 13 jaar.
Mijn droom is om actrice te worden maar hebben jullie tips of verhalen hoe ik dat kan worden?
ik zit nu op de middelbare in de tweede van vmbo-t maar hoe moet het nu verder???
Help me please!!!! xx
Gast
09-08-2017 15:51 help Reageer met quote




hallo mijn naam is annemiek ik ben bijna 15 en mijn droom is om een actriese tewoorden ik heb op een theater school gezeten voor 4 jaat en toen ben ik er af gegaan maar ik ben nooit gestopt met acteeren het is dan ook mijn droom het zouw geweldig zijn om jullie hulp te hebben
Plaats Reactie Pagina 3 van 3
Vorige  1, 2, 3

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden