NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

actrice worden
1, 2, 3  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
rosaly
02-03-2006 16:41 actrice worden Reageer met quote
Gast



Hoi ik ben 15 en wil actrice worden weet iemand een leuke site voor een acteerschool
 




Gast
29-08-2006 9:21 ik wil heel graag een actrice worden Reageer met quote




hoi ik ben een meisje dat bijna 13 is en ik weet niet hoe ik een actrice moet worden weten jullie hoe dat kan ik zou het graag willen worden en welke opleiding ik moet volgen moet ik ook woord en toneel school doen???
Gast
24-09-2006 20:03  Reageer met quote




hoe kan ik actrice worden in films welke opleiding moet ik daarvoor kiezen?? ow en ik ben 15 jaar
Gast
25-11-2006 17:30  Reageer met quote




hoe kan je actrice worden als je vrij onzeker bent van jezelf ?
ik droom er van om actrice te worden .
ik ben 15 jaar
groeten lindsey
Gast
24-12-2006 19:10 Re: actrice worden Reageer met quote




rosaly schreef:
Hoi ik ben 15 en wil actrice worden weet iemand een leuke site voor een acteerschool


Heey er is een toneelacademie in limburg en daar wil ik na mijn diploma ook heen die schijnt goed te zijn ik geloof in maarstricht
Gast
08-06-2007 21:30 actrice worden Reageer met quote




Hallo, ik ben Sabine en ben 15,
ik wil vanaf mij 10 al actrice worden weet alleen niet zo goed hoe,
sommige mensen zeggen dat je je moet opgeven op een accountbureau,
is dat waar??

Groetjes
Gast
27-06-2007 17:38 Re: ik wil heel graag een actrice worden Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoi ik ben een meisje dat bijna 13 is en ik weet niet hoe ik een actrice moet worden weten jullie hoe dat kan ik zou het graag willen worden en welke opleiding ik moet volgen moet ik ook woord en toneel school doen???


Als je goed op site's let kun je zo auditie doen voor een film.
Maar je moet het wel konstant in de gaten houden!
Er word nu ook auditie gedaan voor de film van francine oomen.
kijk maar op francineoomen.nl Zo kun je ook gaan zoeken.
Ik was net iets te laat omdat ik een poos niet had gekeken. Maar als je zoiets wilt moet je echt elke dag kijken.
Gast
10-12-2008 16:34 actrice worden Reageer met quote




hoi ik ben catharina
ik wil dolgraag actrice worden maar weet niet hoe ?
ik zouw wel graag eerst baar een acteer gaan en zo verder gaan
dit is echt men droom !
een ander personage spelen en andere acteurs ontmoeten
ik ben 14 jaar ( ik wordt 15) en ik ben ook soms wel verlegen maar ik hoop dat dat snel voorbij gaat want dit is mijn droom
Gast
06-01-2009 17:40 ik wil actrice worden :s Reageer met quote




haj ik ben floor
ik wil actrice worden maar welke opleiding moet je daarvoor hebben vmbo havo vwo? zeg alsjeblieft dat vmbo havo ertussen zit!
Gast
08-01-2009 19:18 Re: actrice worden Reageer met quote




rosaly schreef:
Hoi ik ben 15 en wil actrice worden weet iemand een leuke site voor een acteerschool

ja bijv ''t venster is een hele professionele toneel vooropleiding.
Gast
13-02-2009 17:44 mijn werkstukover actrices en acteurs Reageer met quote




heey, ik ben Nafisa en ik hou mijn werkstuk over actrices.
maar ik moet nu opzoeken of je met VMBO, HAVO, of VWO actrice kan worden wil iemand me alsjealsjealsjeblieft precies zeggen wat je moet hebben!
dus...help?!

alvst thnx, grtjus van my Wink
Gast
02-06-2009 12:04  Reageer met quote




Hállo ik ben Loďs,

bijna iedereen op deze site wil actrice worden..
ik dus ook. ik ben nog maar 13 en heb tijd zat om nog na te denken, maar vanaf me 8ste zit ik al bij een toneelvereneging. ik wil graag even weten wat voor opleiding je moet volgen als je actrice wil worden.. en waar je dan deze opleiding kan volgen. mijn moeder wil dat ik Tekenaar word omdat ik dat goed kan maar dat wil ik niet.. ik wil het aller aller aller liefst actrice worden en moet voor school nu dus wat opzoeken..
kun je me alsjeblieft verder helpen?

Groetjes Lois (L)
Gast
11-07-2009 21:43 ik wil heeeeeeeell graag actrice worden! Reageer met quote




hallo, ik ben een meisje van 13 jaar en ik zoek al heel lang naar een acteer school!
dus, ik zoek een school dat in middelburg ligt.
hope dat ik snel antwoord krijg!
groeten elisa Wink
Gast
07-10-2009 17:12 heeeel graag actrice maar oowk stewardess 1van die 2 Reageer met quote




Iik wil eel graag actrice worden maar ik ben islamitich mag dat wel maar kzou oowk stewardess willen worden maar durf nieyt aan me vader te zeggen ik wil acteren en ik ben 13 jaar
Quote:
Gast
19-11-2009 16:47  Reageer met quote




weetje misschien zijn we strx wel gwn met zn allen in gtst/xd of onm ofzo:P
we are born to fall in the spotlights:)
Gast
29-11-2009 13:40 actrice Reageer met quote




ik ben al actrice en het is echt heel leuk ik heb een meegedaan aan hairspray en dat was echt heel leuk
Gast
06-12-2009 17:03 .. Reageer met quote




Ik wil het ook zo graag! Ik heb echt helemaal geen ervaring, maar ik weetzeker dat acteren mijn passie is en dat ik het kan! & ik doe het niet omdat je dan op tv komt & beroemd word maar omdat ik acteren gewoon LEUK vind om te doen!!!
Gast
08-12-2009 20:17  Reageer met quote




hey. Ik wil graag actrice worden,
maar alleen ik kan niet een goede acteerschool vinden.
ik zit ook niet in een vereniging ofzo ?
dus heeft iemand tipss of advies?
xxx
Gast
14-12-2009 21:16  Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe kan je actrice worden als je vrij onzeker bent van jezelf ?
ik droom er van om actrice te worden .
ik ben 15 jaar
groeten lindsey


Hallo Lindsey,
Ik ben 12 jaar en ben een film aan het maken,
het is heel jong. Weet ik, maar het gaat goed.
Als je wil mag je in mijn film spelen.
Wil je misschien een foto van jezelf sturen hoe je er nu uitziet?
Er zijn nog heel veel rollen vrij, misschien wil je auditie doen?
Groetjes Lotte
Gast
14-12-2009 21:18 Re: ik wil heel graag een actrice worden Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoi ik ben een meisje dat bijna 13 is en ik weet niet hoe ik een actrice moet worden weten jullie hoe dat kan ik zou het graag willen worden en welke opleiding ik moet volgen moet ik ook woord en toneel school doen???


Hoi!
Ik ben Lotte en ik ben ook 12 jaar,
ik ben een film aan het maken.
Als je wil kun je auditie doen voor wat rollen?
Groetjes Lotte
Gast
27-12-2009 21:23  Reageer met quote




Hallooo, ik ben 13 jaar,
ik wil al mn hele leven actrice worden, ik heb al 2 x vanaf jongs af aan op toneel les gezeten, en ik heb ook een bijrol gekregen in romeo & julie van Nationaal Toneel in de Koninklijke Schouwburg Den Haag.

Ik heb ook auditie gedaan voor de school-voorstelling, maar er werd maar een brugklasser gekozen, en dat ben ik dus, en dat was ik net niet geworden.

Ik vind dat ik ergens moet beginnen, dus ga ik (snel) op de Jeugd Theater School Amsterdam. Voor veel andere mensen die actrice ofso willen worden, zou ik er op gaan, het schijnt erg goed te zijn, want mn vriendin zit er op.

doeeeeeegxx
Gast
29-12-2009 17:53 het is mijn droom Reageer met quote




hoi ik ben een meisje dat 14 jaar is
ik wil heel graag actrice worden dat is mijn grootste droom
maar ik weet niet hoe moet ik daar voor naar de toneelschool
Xxxx
Gast
29-12-2009 18:59 het is mijn droom Reageer met quote




hallo lotte
ik zou ook heel graag in jou film willen spellen
Xxxx
Gast
29-12-2009 19:08 Re: heeeel graag actrice maar oowk stewardess 1van die 2 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Iik wil eel graag actrice worden maar ik ben islamitich mag dat wel maar kzou oowk stewardess willen worden maar durf nieyt aan me vader te zeggen ik wil acteren en ik ben 13 jaar





hallo
gewoon durven ik ben ook islamitisch en je mag van ons geloof wel actrice worden als je alleen niet lichamelijke dingen doet in die film dan mag het wel maar voor de rest kan je gewoon actrice worden
dikken kus van mij XXxx
Gast
29-12-2009 19:14  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo Lindsey,
Ik ben 12 jaar en ben een film aan het maken,
het is heel jong. Weet ik, maar het gaat goed.
Als je wil mag je in mijn film spelen.
Wil je misschien een foto van jezelf sturen hoe je er nu uitziet?
Er zijn nog heel veel rollen vrij, misschien wil je auditie doen?
Groetjes Lotte

hallo lotte ik zou ook wel heel graag in jou film willen spellen ik ben een meisje ben 14 jaar
Xxx
Gast
12-01-2010 13:55 Re: actrice worden Reageer met quote




rosaly schreef:
Hoi ik ben 15 en wil actrice worden weet iemand een leuke site voor een acteerschool


Je moet je inschrijven bij een speciaal bureau deze mailt je waarneer der
audities zijn voor soaps en musicals

veel succes!!!

kus
Gast
19-02-2010 19:08 Re: .. Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik wil het ook zo graag! Ik heb echt helemaal geen ervaring, maar ik weetzeker dat acteren mijn passie is en dat ik het kan! & ik doe het niet omdat je dan op tv komt & beroemd word maar omdat ik acteren gewoon LEUK vind om te doen!!!

Haai, ik vindt acteren ook heel leuk om te doen. Ik wil niet op toneel ofzo ik wil gewoon graag een keertje in een film spelen om te ondekken of het wel voor mij is zeg maar. Ik ben nogal een verlegen type en ik bloos gauw. Maar als ik met school een toneelstukje moet doen ofzo kan ik het vet goed (zeggen mijn vriendinnen) en dan leef ik me helemaal in! Dan ben ik ineens helemaal niet meer verlegen meer. Maar ik kan niet zingen, dansen een beetje en acteren ook wel.
Help?
xxx
Gast
19-02-2010 19:10  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo Lindsey,
Ik ben 12 jaar en ben een film aan het maken,
het is heel jong. Weet ik, maar het gaat goed.
Als je wil mag je in mijn film spelen.
Wil je misschien een foto van jezelf sturen hoe je er nu uitziet?
Er zijn nog heel veel rollen vrij, misschien wil je auditie doen?
Groetjes Lotte

Hee Lotte, wat voor film is het? Is het echt proffesioneel of gewoon zelf zeg maar? Wat voor rollen zoek je? xx
Gast
30-03-2010 16:13 Ik wil in een flim of een soap Reageer met quote




Hallo. ik ben nog er jong, maar ik ben 12. vanaf mijn 10 wou ik al in een film spelen. of gewoon in een soap zoals bijvoorbeeld Goede tijden Slechte tijden.
Maar ik weet niet waar ik dan heen moet, naar welke site.
En ik droom er van om vanaf een jong begin een groot succes te worden als Actrice. Ik doe op school [Ik zit nog op middel bare, in groep 8Wink] Maar ik doe soms op school al drama. Voor een beetje oefenen voor de hogere school. Maar ik zou het erg leuk vinden als ik dus in een film of soap kan/ mag spelen? Ik hoop dat het lukt.

xxxChantal!
Gast
03-04-2010 18:15 Onzeker Reageer met quote




Heey, ik ben Sanne en ik ben 13 jaar. Ik wil heel graag actrice worden, maar ik heb een klein gebrek aan zelfvertrouwen. Mijn ouders denken dat het daarom niet geschikt voor mij is, maar ik denk daarom juist wel. Wat moet ik doen? -xxx- Sanne
Plaats Reactie Pagina 1 van 3
1, 2, 3  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden