NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Winplex / supaplex

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
kaatje
21-02-2006 12:26 Winplex / supaplex Reageer met quote




Hallo,

Ik kom maar niet verder hoe speel je level 42 little pleasure, 48 Ready Steady Go!, en level 24 200 moving objects.

ik kom op deze manier niet echt verder, wie kan mij helpen.

gr. Kaatje Sad
 




Gast
20-08-2006 13:23  Reageer met quote




hoii, die levels heb ik al maar k kom weer niet verder bij 83 en 85:(
Gast
25-09-2006 9:42  Reageer met quote




Ik kan niet voorbij level 35 komen. Wie kan mij helpen ? Is het mogelijk om levels over te slaan ? Hartelijk dank g.v.d.Sluijs
lijp als wat
25-09-2006 14:33 Re: Winplex / supaplex Reageer met quote




kaatje schreef:
Hallo,

Ik kom maar niet verder hoe speel je level 42 little pleasure, 48 Ready Steady Go!, en level 24 200 moving objects.

ik kom op deze manier niet echt verder, wie kan mij helpen.

gr. Kaatje Sad



hoi kaatje level 42 heet niet voor niets little pleasure en is daarom ook vrij makkelijk:
bo = boven be = beneden l = links r = rechts (zuigen)> = naar de aangegeven righting zuigen

be l be r r bo r bo r bo l l l bo r r r r r (zuigen)>be l r bo bo bo be be l l be l l l l l bo bo bo be be be be l l l l l bo bo bo bo bo bo l l l l l bo bo bo gang volgen en door de poort
LET OP het volgende moet snel gebeuren:
l l be l l l (zuigen)>beneden en links bo be be r r r be be

door de poorten r bo bo bo r r r l be l bo be be be be be r r r r r l bo bo l be weg volgen naar de exit

de volgende levels leg ik in het volgende bericht uit.

groeten lennart!!!
lijp als wat
25-09-2006 14:57 level 48 Reageer met quote




deze heet ready steady go omdat hij snel moet gebeuren
je doet het alsvolgt
zo snel mogelijk rechts 2 beneden links 2 beneden tot je helemaal beneden bent dan ga je er naar 4 naar rechts en wacht tot alle ballen gevallen zijn dan ga je helemaal rechts en volg je de weg naar het volgende vak daar ga je naar:
be r be be l be be be be be (zuigen)>be r r r l l l bo bo bo bo bo r bo r bo l r bo r r r r l l l l be be r r (zuigen)>be r r (zuigen)>be r r snel be be be be (zuigen)>r l r bo l l l l l bo l r be be l r bo r r r r be be l l l r be be l be be be be be l l be be be be be be be r r (zuigen)>l (zuigen)>l r bo bo l l be l l r l (zuigen)>be r l bo bo bo bo r r bo bo bo bo l l r l (zuigen)>be r r be be be be be be be r r be r r bo r r be be l r bo bo l bo bo be be l r bo bo r r bo r bo r r helemaal beneden l l bo bo bo r bo l l l l be be l be l l bo bo r bo bo bo be l r bo r bo r l bo bo l r be be r r bo r bo bo l bo bo l l r r
sorry ik moet nu gaan de rest volgt later en voor de rest komt later uitleg.
groeten lennart (lijp als wat)
lijp als wat
25-09-2006 16:40 level 48 vervolg Reageer met quote




sorry ik moest stoppen hiet is de rest:

bo r r be r be (zuigen)>be bo r bo bo bo bo bo l l be bo r bo bo be be l r r be be be be be bo bo bo bo bo l bo bo l r be be r l bo bo r r r bo r bo r r be bo l r r r be r bo l r r r r be be be be l l r bo l l be r l l be r be be l l bo l r r l l bo bo bo l l r be l be r l be be snel: 11 be (zuigen)>r be be r r r bo r r be l r r r l bo r bo bo bo l l be l l r l bo r bo l bo r bo l bo r bo l bo r bo bo r r be r be l be r be be r r r helemaal beneden l helemaal boven l be l l r r r r be r r r be l be be be be r r bo l infotronnenpad volgen bo bo bo bo l bo r bo r bo bo bo l l l l l helemaal beneden l bo bo bo r be be bo bo bo r helemaal beneden r r bo r bo bo r bo bo bo bo bo r r be l bo r bo bo bo r r r r r be bo l l l l l be be be l l bo bo bo l l l be r bo l l l bo bo bo helemaal rechts helemaal beneden helemaal links helemaal beneden r be l l l l be be r be be l be be r be be l be be (zuigen)>be r r be r bo l r r r be r r l bo r bo bo bo be l bo l l be r r r bo l l l l bo r l bo r r r l bo r r l r l r l bo bo bo r r be bo l l be be be r be

het volgende level komt later

groeten mij
lijp als wat
25-09-2006 17:05 200 moving objects Reageer met quote




het heet uiteraard 200 moving objects omdat het 200 bewegende objecten zijn (echt waar ik heb ze getelt)
in ieder geval hijs heel simpel je doet het volgende:

helemaal naar rechts en 8 omlaag 1 links infotron pakken en terug helemaal beneden 11 links 3 boven helemaal links 3 boven gang volgen en wachten uiteindelijk zal er namelijk zo'n 2 seconden geen schaar zijn dan pak je de infotron en ga je weer terug dan volg je het pad naar boven en ga je links als je links ben gegaan moet je vlak achter de schaar aangaan na 2 bochten heb je een blokje boven de andere je gaat op dat blokje staan en wacht tot de schaar gepasseert is (scharen en bewegende infotronnen gaan altijd linksom dus je kan zelf ook kijken waar je moet staan) al die weg is ga je achter de 2e schaar aan door de poort en je wacht in de onderste rij tot de schaar gepasseert is bij de 3e poort wacht je tot je vlak achter de schaar aankan bij het vierkantje ga je in de rechter bovenhoek zitten en wacht tot de schaar weg is dan bij de vierde poort ga je doorheen pak je de infotron en wacht je tot in de 1e baan de infotron aan de rechter kant zit dan ga je er doorheen en ga je eruit dan pak je de infotron die alle scharen vrijlaat en smeer je hem door de poorten linksonder pak je de bommen en die gebruik je allemaal om erdoorhhen te kunnen komen van die vijf bovenin hoef je er maar 3 te gebruiken (kijk uit dat je die volgende bom niet opblaast)als het goed is heb je nu 3 bommen die gebruik je om bij de volgende poort te kunnen komen door al de poorten moet je de groene strook van rechts naar links weghalen en alle infotronnen pakken pak de 9 bommen en gebruik ze om bij de exit te komen dit kun je het beste doen door de bommen recht boven de exit te plaatsen maar kijk uit bij de laatse bom moet je snel naar de exit toe gaan anders vallen de ballen erop en kan je er alsnog niet in.

ik hoop dat je genoeg ben geinformeert en ik geef je een tip zet de volgende keer je reactie in de hulp voor supaplex lijst daar krijg je sneller antwoord en er kijken dagelijks mensen die alle 111 levels al gehaalt hebben!!!!
lijp als wat
25-09-2006 17:08  Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoii, die levels heb ik al maar k kom weer niet verder bij 83 en 85:(


hoi ik ben bij level 91 maar ik heb level 83 nog niet gehaalt en level 85 is heel lastig maar daar kom je uiteindelijk wel uit

je moet in ieder geval eerst het vak onder het startvak openen dan moet je die links daarvan weer openen dan met je bom open je de 2 vakken bovenin uit het rechter vak komt een bewegende infotron die laat je in het linker vak aan de linkerkant ontploffen. vervolgens maak je met je bom het onderste vak open aan de rechterkant zodat die in de hoek valt je doet dat door hem recht naar benedente laten vallen en hem in de lucht naar rechts te duwen
onderin laat je een bal op de rij scharen vallen die zal ontploffen en 2 vakken openen ga nu overal de infotronnen en de rode bom pakken en ga door de ddolhof is niet moeilijk aan de andere kant blaas je het vak links zo laag mogelijk op en duw je de gele bom zo dat hij de 2 vakken boven je opent dan laat je eert de bal links op de onderste bom vallen anders gaan er infotronnen ontploffen dan laat je de complete rij bommen ontploffen door de andere bal en ga je boven de infotronnen pakken en de schaar laten schrikken(in zijn baan gaan staan en zodra hij in het vakje naast jou zit wegwezen dan gaat hij de andere kant op met deze schaar laat je het rechtse vak ontploffen daar pak je alle infotronnen en ga je trug naar het vak waar de gele bom was en ga je nu het andere vak(met de ballen)en laat je de bewegende infotron ontploffen naast het vak met de rode bom die pak je vervolgens plaats je een rode bom op de plek waar je net de andere hebt opgepakt en ga je het vak links opblazen pak daar alle infotronnen en laat een van de scharen schrikken in het laatste vak wacht op een veilige plek tot je zonder veel moeite de laatste infotron kan pakken nu ga je naar het exitvak die blaas je op met je laatste bom en ga er soepel tussendoor en eindig het level........

groeten en ik hoop dat het je lukt Wink


Laatst aangepast door lijp als wat op 25-09-2006 19:13, in totaal 1 keer bewerkt
lijp als wat
25-09-2006 18:57  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik kan niet voorbij level 35 komen. Wie kan mij helpen ? Is het mogelijk om levels over te slaan ? Hartelijk dank g.v.d.Sluijs


ik weet waarom jij vast zit jij probeert zeker om de steen op de bewegende infotron te laten vallen ZO MOET HET NIET!!!! je moet gewoon heel simpel de infotron op de bewegende infotron laten vallen en de rode bom heb je ook niet nodig het is hééééél simpel en je snapt ook in een keer waarom die no miracle heet!!!!!

groeten en ook tegen jou zet je reacties volgende keer bij de site hulp met supaplex daar krijg je veel sneller antwoord!!!!!
Gast
28-10-2006 19:13  Reageer met quote




Ik ben uiteindelijk bij 55 of zo.. Sommige levels waren lastig, maar uiteindelijk gehaald.. Smile
Gast
21-12-2006 16:32 Winplex, trick collection Reageer met quote




Hallo, ik speel Winplex (de uitbreiding van supaplex). Heeft iemand al eens het level Trick Collection geprobeerd. Ik kom nu niet verder dan linksonder in beeld, voorbij de zes schaartjes (of hoe ze nu heten). Daarna lijkt het onmogelijk...
Gast
21-12-2006 18:50  Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoii, die levels heb ik al maar k kom weer niet verder bij 83 en 85:(


Welk gedeelte van level 83 lukt niet? Misschien kan ik je helpen want dat level heb ik wel gehaald. Level 85 lukt mij tot nu toe ook niet.
Gast
21-12-2006 23:06 Re: Winplex, trick collection Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo, ik speel Winplex (de uitbreiding van supaplex). Heeft iemand al eens het level Trick Collection geprobeerd. Ik kom nu niet verder dan linksonder in beeld, voorbij de zes schaartjes (of hoe ze nu heten). Daarna lijkt het onmogelijk...


Welke D is dat en Welk level ervan

Ik ben super ver dus kan je ongetwijveld wel helpen

Gr tollie
Gast
21-12-2006 23:12 Re: Winplex, trick collection Reageer met quote




Anonymous schreef:
Welke D is dat en Welk level ervan

Ik ben super ver dus kan je ongetwijveld wel helpen

Gr tollie


Ik heb hem al gevonden D77 level 4 Daar ben ik ook niet uitgekomen Het is niet mogelijk om een blok 1 opzij te duwen Daarna heel gauw 1 opzij en weer terug om weer onder een blok te komen Dat kon vroeger bij de normale supaplex wel

Gr tollie
Gast
24-12-2006 12:28  Reageer met quote




ik zit bij level 111 je mag er steeds 3 skippen maar op het laatst niet,voor Kaatje level 48 is super simpel op het laatst train je vingers zou ik zeggen
Gast
14-01-2007 17:35 level 38 Reageer met quote




Hoe speel je level 38.
Bij voorbaat bedankt
Gast
15-01-2007 11:20 Re: level 38 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hoe speel je level 38.
Bij voorbaat bedankt

je gaat voorzichtig naar beneden en pak die 5 infotrons laat die gele diskettes ontploffen en ga meteen achter de ontploffende diskettes aan, en laat de makkelijke boven even zitten tot later, de bedoeling is om voor die ontploffende diskettes uit te komen en de infotrons snel te pakken die vlak bij de diskettes zijn die nog gaan ontploffen, je zal het een paar keer moeten doen om te zien om welken het gaat , de rest pak je dan het laatst.
gr abby
Gast
03-02-2007 18:02 level 57 Reageer met quote




Wie snapt level 57 those we like heet ie volgens mij,, maar ik snap er niks van!!!! Wie kan mij helpen!!??
Gast
04-02-2007 0:00 Re: level 57 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wie snapt level 57 those we like heet ie volgens mij,, maar ik snap er niks van!!!! Wie kan mij helpen!!??

even het forum hulp bij supaplex doorlezen , daar heb ik het hele level uitgelegd. het is het bovenste met op dit moment 33 pagina's, heel veel levels zijn daar uitgelegd.
gr abby
Gast
13-03-2007 16:51 Trick collection Reageer met quote




Ik kan trick collection ook niet uit spelen. Er zijn in d.77 nog meer levels die niet lukken, de 1e, 3e, 4e en 5e.
De eerste is Murphysics. Hoewel ik al een hoop nieuwe trucs in dit leveltje heb geleerd, kan ik het maar niet uitspelen! Weet iemand of dit überhaupt kan?
Gast
13-03-2007 18:11  Reageer met quote




toevallig heb ik level 1 afgelopen week uitgespeeld, kijk even op hulp bij supaplexlevels , staan bovenaan waar je dit forum hebt uitgekozen, je hoeft niet alle 50 pagina's af, begin achteraan , kan nooit lang zijn tollie heeft hem uitgelegd , 5 heb ik ook en 6 en 7. 3 en 4 lukken ons ook niet, 5 zal uitleggen , maar dat doe ik ook op dat andere forum, dan hebben de anderen er ook wat aan,
gr abby
Gast
22-03-2007 15:47  Reageer met quote




wie is er on line om mij te helpen met supaplex te downloaden en verdere stappen te overlopen .... ik sukkel al even maar ik wil kost wat kost supaplex ... herinnering aan vroeger
sJuul
19-08-2010 19:26 verplaatsings mogelijkheden Reageer met quote




Hallo,

Inmiddels heb ik alle levels al doorlopen, wel met hulp van de
filmpjes op Youtube. Daar kan je alle levels vinden. Dan kan je
precies zien hoe ze gelopen moeten worden.
Maar nu komt mijn vraag. Op die filmpjes doen ze dingen die
ik niet kan na doen. Heen en weer lopen onder een stapel bommen
zonder dat ze vallen. Mijn vraag is hoe doe je dat.
Want als ik daar niet achter kom, dan kan ik mijn volgende
Current levels niet doen.
Wie weet er dat truckje dat je links en recht heen en weer stapt,
zonder dat de bom op je kop valt. ???????
sJuul
19-08-2010 19:41 winplex downloaden Reageer met quote




"C:\Program Files\Telco\WinPlex\supaplex.exe"
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden