NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

verliefd / jongens versieren
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
Gast
24-12-2011 15:23 player Reageer met quote




en ik...

ben op een player.
 




Gast
13-01-2012 16:15 sexy boyy Reageer met quote




hoi,
ik ken een jongen en ik vind hem echt supersuper leuk alleen ik weetn niet of hij ook op mij is en ik durf het niet te vragen.
Wat nu?
want straks wilt hij me nite en dan???
xxxx me
Gast
13-01-2012 17:33  Reageer met quote




ik ben verliefd op een meisje maar ik weet niet of zij op mij is wat moet ik nou doen ik ben bang dat als ik het vraag dat ze het dan gaat doorvertellen en dan sta ik voor lul ben 12
Gast
14-01-2012 17:28 Re: Ben op een meisje maar weet niet of ze mij leuk vind Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hee kan dat ze je leuk vind
Want meisjes doen wel raar als ze met een jonge die ze leuk vinden alleen zijn (ik tenminste)

Heey,
MIsschien weet ik wel wat er is.
Eigenlijk vindt ze je heel erg leuk maar ze is bang dat je haar niet leuk vind of te saai of wat dan ook.
Daarom wil ze je proberen te laten zien dat het heel leuk is met haar en wil ze graag laten zien dat ze niet saai is.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
XXX
Want soms heb ik er zelf ook last van.
HIhi jij ook beddankt he want nu weet ik dat ik dat niet hoef te doen.
Wil je anders nog ff wat erug sturen weet ik ook wat er gebeurd is???
Gast
30-01-2012 17:15 hoi Reageer met quote




Ik ben een meisje van 13 en ben verliefd op een jongen maar weet niet of hij op mij is.
ik durf hem ook niet te vragen want dan ben ik bang dat hij mij uit lacht en dat hij nee zegt en dat dan aan zijn vrienden gaat door lullen. help!!!!!!
Gast
30-01-2012 17:18  Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik ben verliefd op een meisje maar ik weet niet of zij op mij is wat moet ik nou doen ik ben bang dat als ik het vraag dat ze het dan gaat doorvertellen en dan sta ik voor lul ben 12


ik snap waar je mee zit en dat probleem heb ik ook kijk maar op pagina 4 de laatste srry maar ik kan je jammer genoeg niet helpen
Gast
05-02-2012 10:24 Liefde Reageer met quote




Ik ben een meisje en ben 12 jaar ik ben op een jongen maar hij niet op mij en telkens wanneer hij op fb een ander meisje een compliment geeft wordt ik gek. Kan a.u.b iemand mij zeggen hoe hij mijn vriendje wordt en hoe ik van die jaloezie afkom?
Gast
23-02-2012 16:31 op 2 meisjes Reageer met quote




hallo ik zit er ook mee ik ben een jongen van 15 ik ben op een meisje van 15 en ook op een van zestien ik kan dus ook ni kiezen dus ik wee ook ni wa te doet groetjes andy
erikavangeel
05-03-2012 12:20  Reageer met quote




Gewoon jezelf zijn en open zijn. Als je teveel je best gaat doen, zal dat alleen maar een negatieve invloed hebben.
Inconsue.
07-03-2012 18:57 Crush Reageer met quote




Oke ik zat dus gisteren zo met een vriendin van mij in de pauze op een bankje. Komt er opeens een meisje naar ons toelopen en die vraagt zo "Die jongen met dat grijze vest vindt jou leuk en hij wil met je. Wil jij met hem?" ik dacht eerst dat ze het tegen mijn vriendin had maar toen merkte ik dat ze het tegen mij had en ik zei zo "Nee?!" want ik kende die jongen niet, ik heb nooit met hem gesproken enzo.. Ik had even zon wtfreactie dus ik was vergeten zijn naam te vragen. Dus ik heb vandaag een beetje op hem gelet zegmaar en ik vind hem eigenlijk leuk haha ik weet niet waarom? Maar ik weet zijn naam dus niet enzo en wat als die vriendin van hem een grapje maakte en dat hij me nooit heeft gezien ofzo? Moet ik gewoon proberen oogcontact te maken ofzo? Per ongeluk tegen hem aan lopen zoals in de film? Hahahah nee okė serieus tips ofzo? Ik ben niet bepaald een type wat zomaar even op een jongen afstapt in een overvolle kantine waar iedereen t kan horen terwijl hij aan een tafel zit met een vriendengroep enzo..
Gast
17-03-2012 22:19 ik ben verliefd Reageer met quote




Heey ik ben al heel lang verliefd op een jongen ik ben 9 en hij 11 ik wordt dit jaar 10 maar ik ben verliefd op hem maar hij niet op mij wat moet ik doen?
Gast
12-06-2012 20:09 chloe Reageer met quote




hoe ik ben verlieft op een jongenn en ik ben 14 jaar we hadden bijna seks maar wat moet ik nou doen zonder condoom
Gast
18-07-2012 21:26  Reageer met quote




hey,ik ben een meisje van 12 ik ben al 6 jaar verliefd op een jongen, maar hij weet dat. ik heb t gevoel dat hij me haat maar ik weet t niet mn vriendin zegt van niet xxx J.
Gast
25-08-2012 19:45 cerile Reageer met quote




ik ben op een jonge en hij heet youri
Gast
19-09-2012 16:47 Re: . Reageer met quote




Anonymous schreef:
Mesnen,
Ik ben verliefd op iemand.
Ik weet niet of hij ook op mij is.
Hij praat wel tegen me,
knijpt soms in e kont.
We zijn hele goede vrienden maar maakt dat wat uit?
kan die dan alsnog op mij zijn.
Ik weet het echt niet..
Hij knijpt ook iemand anders maar ik heb gevraagd of die haar leuk vond maar hij meent het en vind haar niet leuk.
Wat moet ik nou doen,
Ik weet niet of hij mij leuk vind en ik durf het helemaal niet te vragen.'
Hij knipoogt en doet sortement kusjes.
ik heb geen idee
Vertel ff.
Gast
19-09-2012 16:49 Ik snap het!! Reageer met quote




Hey wat bedoel je met sortement kusjes??
Want ik ken een jongetje bij mij in huis die mij kusjes geeft en me zoent en zelfs met me bekt en mischien kan je mij vertellen wat je met die sortement kusjes bedoelt!!!

xxx ps ik snap de verwarring in je!
Gast
24-09-2012 19:12  Reageer met quote




Help!!!!!!! ik ben een meisje van 11 en ik zit in groep7 , ik zit pas net in groep 7 en die jonge waar ik verliefd op ben zit in groep 8, maar hij zit me niet staan Sad en ik cind mezelf best lelijk:( ik heb dinker haar en hij blond dus ... maar hoe moet ik laten zien dat ik hem leuk vind ne hoe moet ik verkeing vragen? help plzz
Gast
16-10-2012 15:45 heey kelly Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hoi ik ben Kelly
een meisje van 10(bijna 11) en zit in groep 7 ik ben verliefd op een jongen van 11 die zit in groep 8 van de school naast me hij heet hidde ik heb wel 1 probleem mij bff heeft met hem gehad en zij is nog steeds op hem maar ik ook en me bff zegt altijd datie mij leuk vindt maar hoe weet ik dat hij me leuk vindt!?! als je handige tips hebt stuur die dan naar mijn emailadres amore__98 @ hotmail .com trouwens zonder die spaties

heeey ik had precies de zelfde probleem hoor, maar ik heb gwn af gewacht. Hij keek me de hele tijd in de klas aan ik werd er een beetje zenuwachtig van uit eindelijk vroeg IK hem verkering *dat mogen meisjes ook doen * en hij zij ja. Merk jij dat hij op je is alleen hij vraagt geen verkering kan jij het ook doen en je vriendin dat kom zeker goed Very Happy
Gast
16-10-2012 15:48  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Help!!!!!!! ik ben een meisje van 11 en ik zit in groep7 , ik zit pas net in groep 7 en die jonge waar ik verliefd op ben zit in groep 8, maar hij zit me niet staan Sad en ik cind mezelf best lelijk:( ik heb dinker haar en hij blond dus ... maar hoe moet ik laten zien dat ik hem leuk vind ne hoe moet ik verkeing vragen? help plzz

heey je kan ook een briefje in zijn brievebus doen of reecht in de gezicht doen en je moet in je zelf geloven. en het maak niet uit wat voor haar kleur je heb ik had een vriendje en die was blond en ik ben dus donker 1ding in je zelf geloven Very Happy
Gast
02-11-2012 19:40 smoor verliefd Reageer met quote




ik vind een jongen leuk maar ik weet niet of hij mij wel leuk vind
Gast
15-11-2012 16:52 Hulp van mij! (SUPERWOMAN!!!) Reageer met quote




hoooi allemaal..
Ik zie dat jullie allemaal verdrietig zijn omdat jullie smoor en smoor verliefd zijn op iemand! Nou ik ook.
Ik durf er zelf ook niet op af te lopen maar ik heb wel andere tips voor jullie. Kijk maar hem en lach en kijk snel weg! Je moet aan je vriendinnen vragen of ze je tegen hem aan willen duwen. Dan moet je heel lief ''sorry'' zeggen als je tegen hem botst. Stel hij houd van voetbal, moet je een beetje hard: ''Messi is super goed!'' zeggen als hij langs loopt, dan krijgt hij misschien wat interesse! En ik krijg ook altijd te horen van: ''loop op hem af'' blabla. Maar dit gaat denk ik wel helpen!
Gast
15-11-2012 16:54 Superwoman! Reageer met quote




ohja, ik heb gelezen dat sommige jongens naar jullie kijken en lachen, dat betekent dat ze je leuk vinden. Meeste dan. Want ze gaan niet zomaar lachen!
Gast
12-12-2012 19:47 Re: liefde Reageer met quote




Ik ben verliefd op een jongen maar hij niet op mij inidergeval ik weet het niet zeker en ik durf hem ook nier te vragen ik krijg het benouwd als ik in zij ogen kijk en krijg een rood hoofd. Ik droom over hem elke avond. Hij komt we voor me op. Zou hij toch nee vast niet hoe kan ik het vragen hebben julie tips?
Gast
12-12-2012 19:57 Help verliefd Reageer met quote




Ik ben verliefd op een jongen als ik in zijn ogen kijk krijg gaat me hart tekeer. En ik krijg een rood Hooft en ik krijg het benouwd een keer toen was ik bij een feestje en toen viel ik bijna flouw omdat een meisje met haar schoen tegen mij Hooft aan kwam hij is toen gelijk naar me toe gegaan en naar de kleedkamer gelopen ik ben al twee jaar op hem hij is 10 en ik ben 11 ik weer niet wat ik moet doen ik moet tips pliezzz.
Gast
16-12-2012 19:22 Re: chloe Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe ik ben verlieft op een jongenn en ik ben 14 jaar we hadden bijna seks maar wat moet ik nou doen zonder condoom


Als je op school bent vraag dan gewoon of hij. Even mee wil komen en vraag eerst ik vind je lief. Als hij een raar gezicht trekt zecht hij nee en hals hij gaat glimlachen is hij ook op jou je moet het gewoon een keer proberen. Ik moest ook blozen toen ik dat deed en toen had ik een heel Laar verkeering met een jongen. En toen was het uit. Maar ik weet zeker dat het gaat lukken veel su6
Gast
16-12-2012 19:24 Re: ik ben verliefd Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heey ik ben al heel lang verliefd op een jongen ik ben 9 en hij 11 ik wordt dit jaar 10 maar ik ben verliefd op hem maar hij niet op mij wat moet ik doen?



Als je op school bent vraag dan gewoon of hij. Even mee wil komen en vraag eerst ik vind je lief. Als hij een raar gezicht trekt zecht hij nee en hals hij gaat glimlachen is hij ook op jou je moet het gewoon een keer proberen. Ik moest ook blozen toen ik dat deed en toen had ik een heel Laar verkeering met een jongen. En toen was het uit. Maar ik weet zeker dat het gaat lukken veel su6
Gast
19-12-2012 23:26 Help ! Reageer met quote




Ik ben 11 en verliefd hij is jonger en zit op een andere school maar we wonen best sicht bij elkaar maa ik denk elke dag aan hem mar ik ga hem geen verkering vragen maar soms zeggen 3friends hah van andere school hebben hullie gekust ? Als we alleen zijn eerst wilde ze ons koppelen !!!Surprised maar toch what too do ?:$ gr. Lolaa x
Gast
19-12-2012 23:31 Help !2:p Reageer met quote




Hee lolaa weer hij js niet op mi hij zei een keer ik ben op iemand uit me eige klas Sad... Ikben 11 maar veel kinderen hebben al verkerig zelfs van 8 jar die ik ken maar ik durf hem never nooit te vragen ik wach gewoon f mar zijn er toh tips ??? Phfoee me hart gelucht :p
Gast
26-12-2012 13:06 verliefd Reageer met quote




hai ik ben alexsandra ik ben 10 en verliefd op een jongen van 11 hij weet dat ik op hem ben maar hij zeg he de hele dag ik ze altijd nee ik zeg voor een keer ja ik moet hem vragen om verkiering me bff is op hem ook shit wat moet ik nu nog tips groeten alexsandra
Gast
22-01-2013 18:33 Verliefd Reageer met quote




Hoi, ik ben al meer dan een jaar op de zelfde jongen verliefd in die tussentijd heb ik wel met een andere jongen gehad maar daar meende ik niks van nu weet ik het zeker dat ik op men ben.
Maar nog erger hij heeft nog met een ander meisje verkeering, nou dat word wel een beetje lastig. Vandaag ging ik met hem sleeën we gingen samen. Daarna gebeurde er iets niet leuks. Ik gepest maar hij kwam voor me op heeft dat toch iets..... Ik weet her niet ik heb al een ander keer met een jongen gedanst maar dat stelde niks voor. Hij is 10 en ik ben11 (ik ben een meisje) als je een tip heeft stuur dan pliezzzzzzzz
Plaats Reactie Pagina 4 van 5
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden