NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

PROVISION TV
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
07-10-2008 20:46 afstandsbediening en probleem met DVDspeler Reageer met quote




Hallo,

Zelfde probleem: universele afstandsbediening krijg ik niet goed ingesteld.

Hierboven meldt iemand te weten waar je de afstandsbediening voor 15 euro kan bestellen, dat hoor ik graag!

Daarbij is mijn DVDspeler spontaan gestopt met spelen toen ik de afstandsbediening probeerde in te stellen. Krijg 'm niet meer aan het spelen (Play). Het scherm blijft fel blauw. Heeft iemand een idee of ik de DVDspeler weer aan de praat kan krijgen en hoe?
 




Gast
07-11-2008 16:30 provision afstandsbediening Reageer met quote




RC34-4. dat is type van de afstandsbediening die provision levert.
even googlen en gij zult vinden.
Gast
19-11-2008 22:29 fijn Reageer met quote




dat er mensen zijn die nog beter kunnen zoeken.. Smile
Gast
03-03-2009 20:54 Gebruiksaanwijzing Provision TV/DVD 140PSG Reageer met quote




Ik heb een scan gemaakt van de Gebruiksaanwijzing Provision TV/DVD 140PSG die iedereen dus gewoon kan downloaden.

http://www.speedyshare.com/772746688.html?

http://www.yourfilehost.com/media.php?c...140PSG.pdf

Succes er mee,
JohnWare
Gast
16-03-2009 20:32 afstand bediening rc514b Reageer met quote




je moet menu een minute in houden en dan zender zoeken
auto store indrukken en de zender zoek het voor jou op per zender naar tune en vast zetten op store


dus je gaat naar menu een minut vast houden dan zender een voor een tune in drukken hij zoek per zender vast zetten met store
Gast
11-04-2009 15:42 provision color tv 2822T silver set Reageer met quote




ik heb een vragen voor mijn tv want heeft altijt goed gegaan en nu is de beelt rood en kan nieks doen voor te kleur zelf niet met het menu want hij blijf altijt rood kan iemand mij helpen dank u zo vriendelijk
Gast
16-04-2009 8:46  Reageer met quote




Goedemorgen,

Kunt u mij een instruktie boekje sturen in het nederlands.
Ik heb een provision televisie nummer 602242.21879 (50 HZ en 65 W)

Met vriendelijke groet,

L.P. Molleman
Gast
07-10-2009 21:38 tipka Reageer met quote




wat betekend tipka op de provision tv?
Gast
01-11-2009 19:39  Reageer met quote




3x p werkt bij ons niet wat nu
Gast
05-11-2009 14:32 sericeafdeling Reageer met quote




Sericeafdeling van provision, Tel: 0900 20 25 194
voor afstandsbedieningen en/of handleidingen van tv's en/of dvd spelers.
Gast
07-12-2009 22:07  Reageer met quote




Sjaakie schreef:
Om je tv zenders in te stellen moet je eerst de "menu" knop lang ingedrukt houden en dan kan je de tv gaan instellen. Daarna op autostore drukken dan gaat die alle zenders zoeken!! De rest spreekt voor zich. Groet Sjaakie

Bedankt! Ik had precies het zelfde probleem als de topicstarter (ook zelfde afstandsbediening)
Gast
31-12-2009 14:36 Idee Reageer met quote




Ik heb zelf ook een oude provision tv boven staan en ik heb nu een afstandbediening met de code van een philips 25pt4455/20 en dat werkt altijd prima ik kan ook geen code's vinden maar dit werkt super
Gast
03-04-2010 15:00 programma's zoeken Reageer met quote




Anonymous schreef:
twee maal pp toets indrukken


Dankjewel Sjaakie je hebt ons ook van een probleem verlost en weer een gezellige man hier op de bank die wist er ook geen raad meer mee.

Bedankt
Gast
19-05-2010 19:16  Reageer met quote




opnieuw instellen van onze t.v.

Kaart nr.1 28.571.218.572 90
Gast
19-05-2010 19:31 opnieuw instellen van kanaal digitaal nr 1 28.571.218.572 90 Reageer met quote




Code:
geen
Gast
20-05-2010 0:47 Re: afstandsbediening en probleem met DVDspeler Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo,

Zelfde probleem: universele afstandsbediening krijg ik niet goed ingesteld.

Hierboven meldt iemand te weten waar je de afstandsbediening voor 15 euro kan bestellen, dat hoor ik graag!

Daarbij is mijn DVDspeler spontaan gestopt met spelen toen ik de afstandsbediening probeerde in te stellen. Krijg 'm niet meer aan het spelen (Play). Het scherm blijft fel blauw. Heeft iemand een idee of ik de DVDspeler weer aan de praat kan krijgen en hoe?

t.v. instellen op kaart nr.
12857121857290
Gast
30-05-2010 14:35 kinderslot Reageer met quote




Hallo, weet iemand de code van het kinderslot? Ik krijg mijn tv niet meer aan. Het is een Provision RF 2163 si
Gast
30-05-2010 14:45 Re: kinderslot Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo, weet iemand de code van het kinderslot? Ik krijg mijn tv niet meer aan. Het is een Provision RF 2163 si

Ik lees hierboven wel dat je 3 x de PP knop moet indrukken maar op de afstandsbediening die ik heb (niet een originele) zit geen PP-knop.
Gast
03-07-2010 10:33  Reageer met quote




Hoe stel je precies vanuit het 'Overview" menu de zenders in ?
Dit is voor mij een groot raadsel.
Gast
26-09-2010 17:51 AV probleem Reageer met quote




ik heb een xbox en die sluit ik aan mijn AV aansluiting maar ik krijg geen sins kort geen beeld meer op mijn av scherm ???????
wie kan me helpen

ps het is een provision tv
Gast
30-12-2010 13:05 provision tv Reageer met quote




heb zoon tv heeft meschein iemand zoon afstand bediening.
alvast bedank
Gast
25-01-2011 23:22 provision tv Reageer met quote




weet iemand de code voor de universele afstandbediening?
Gast
10-03-2011 16:29 Re: nieuwe afstandsbediening Reageer met quote




Anonymous schreef:
Onlangs heb ik een nieuwe afstands bediening gekocht. Voor 15 Euro heb je weer de originele AB, daarvoor heb ik 3 stuks universele ABīs gekocht, deze werkten geen van allen!
Mīn vader heeft e.e.a. besteld, als iemand het adres wil hebben laat het dan even weten.


goedemiddag
heel graag had ik het adres waar ik een AB kan bestellen voor een Provision Tv,
bijvoorbaat hartelijk dank .cor kuijpers
Gast
11-05-2011 20:19 tip en adres originele ab bestellen Reageer met quote




hallo mensen,
voor gebruik van de tv kunt u de originele ab omzeilen als u digitenne aanschaft; daar zit namelijk ook een afstandsbediening bij. de afstandsbediening voor de dvd is dan echter nog niet 'rond'
aan anonymus: ook ik heb interesse in het adres waar de orginele ab kan worden besteld kan dat niet hier worden gepubliceerd? is nietgeheim toch lijkt mij??
Gast
11-05-2011 20:21 sorry Reageer met quote




ik zie dat het telnr. al vermeld staat hireboven.....
Gast
11-05-2011 20:25 even m'n emailadres invullen Reageer met quote




zodat ik ook de hoogte kan blijven van nieuwe berichten (er staat nl. wel wat interesssante info tussen hier en daar - bedankt!)
Gast
17-05-2011 20:06  Reageer met quote




mijn tv provison geeft key aan maar de code ken ik niet kan iemand mij helpen
Gast
09-06-2011 15:52 provison Reageer met quote




ik heb ook het probleem hij doet het niet links boven in staat toets en dan kan je 3 cijfers invoeren als je er 1 doet komen er deze streepjes // kan iemand mij helpen? menu drukken werkt niet.
Gast
20-07-2011 20:16 Re: afstand bediening rc514b Reageer met quote




Anonymous schreef:
je moet menu een minute in houden en dan zender zoeken
auto store indrukken en de zender zoek het voor jou op per zender naar tune en vast zetten op store


dus je gaat naar menu een minut vast houden dan zender een voor een tune in drukken hij zoek per zender vast zetten met store



Jaaaaa Dankjewel! eindelijk! dat wilde ik weten Smile nu kan ik weer televisie kijken.

ik heb ooknieteen orginele afstandsbediening. ik heb een smyrna 06-1623 ph 7507 (dat zijn alle cijfertjs en letters die ik deze volgordeop de afstandsbedieningstaan.. maar ik kan geen plaatje vinden op het internet, helaas. )
Gast
22-07-2011 19:36 Autostore?? Reageer met quote




Sjaakie schreef:
Om je tv zenders in te stellen moet je eerst de "menu" knop lang ingedrukt houden en dan kan je de tv gaan instellen. Daarna op autostore drukken dan gaat die alle zenders zoeken!! De rest spreekt voor zich. Groet Sjaakie


Hallo,
Ik heb alle berichten op deze site gelezen en dit antwoord komt het dichtst bij mijn vraag. Na het lang indrukken van menu zie ik wel autostore in mijn scherm staan, maar kom er met geen mogelijkheid bij.
Ik heb een combinatie van Provision L2120T TV en een Silvercrest KH2150 universele afstandsbediening.
Plaats Reactie Pagina 3 van 4
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden