NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

PROVISION TV
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
25-02-2007 14:03 Gebruiksaanwijzing provison tv Reageer met quote




Hallo

Ik heb een vraagje kan u me misschienvertellen waar ik het MENU knopje kan vinden op de afstandbediening dit omdat ik de tv helemaal opnieuw moet instellen.
Dit omdat casema alles weer heeft veranderd.

Ik hoop gauw iwts te horen zodat ik ded tv weer kan instellen zodat mijn zoon weer tv kan kijken

Alvast bedankt

Brigitta
 




Gast
06-03-2007 20:01 Provision TV from Blocker Reageer met quote




I bought a Provision TV from Blocker about 3 years ago, now the remote control is broken and Blocker can not help me with getting a new remote control. Any one knows where I can find the manufacturer or distributor of this TV? or how I can get a new remote control? Any contact phone or e-mail would greatly appreciated.
Gast
09-04-2007 12:27 Re: Gebruiksaanwijzing provison tv Reageer met quote




hallo brigitta

T is eenvoudig.
Midden onder op je afst bediening zie je een grote toets met "menu".
Die druk je n paar keer totdat je bij het popup scherm bent van afstemmen.
Dan loop je met de pijlentoesten die rondom deze menu knop zitten naar de gewenste functie.
Daarna gebruik je de gekleurde toetsen welke voor de teletekst bedoeld zijn.
Hiermee kun je alles afstellen.
Succes
ernst
Gast
19-04-2007 16:20 Re: KINDERSLOT Reageer met quote




Anonymous schreef:
mijn kleinzoon
van 4 jaar heeft per ongeluk een pin code in onze tv gezet weet iemand hoe ik deze weer weg krijg tv gaat dus niet meer aan de code is ons natuurlijk niet bekent


ik weet het druk 3 keer op de knop PP groetjes
Gast
19-04-2007 16:22 kinderslot provicion Reageer met quote




3 keer op de PP knop en hij doet het weer
Gast
16-05-2007 15:46  Reageer met quote




wat is de code van een provision televisie mvg dennis
Gast
22-05-2007 18:47 provision tv Reageer met quote




De mijne vloog vanmiddag in brand ik wil geen nieuwe meer de volgende gaat straks weer de lucht in Smile
Gast
01-06-2007 22:21 Codes Proline Reageer met quote




Anonymous schreef:
wie weet de codes voor een provision televisie en proline dvd speler. Mijn afstandbedieningen zijn kapot en ik heb nu een universele maar krijg het niet voor elkaar. Help hoe moet het? Een wanhopige moeder die dit voor haar zoon probeert te regelen.

Je kan het beste gewoon de Philips codes pakken, de meeste van dit soort merken werken met deze codes, waarschijnlijk dat de meeste functies met een Philips ab al te gebruiken zijn
Gast
01-06-2007 22:27 ab Reageer met quote




Anonymous schreef:
wie weet de codes voor een provision televisie en proline dvd speler. Mijn afstandbedieningen zijn kapot en ik heb nu een universele maar krijg het niet voor elkaar. Help hoe moet het? Een wanhopige moeder die dit voor haar zoon probeert te regelen.

Heb trouwens nog proline dvd ab liggen
Gast
04-06-2007 15:54  Reageer met quote




Heel erg bedankt! 3 x pp werkt echt Smile
Gast
17-06-2007 16:20 geen tv Reageer met quote




mijn god ik heb ook een provision tv van de blokker toen, maar ik heb nu geen beeld. wel geluid maar geen kleuren meer en alles. eerst gaf die groen beeld, toen donkerblauw en nu helemaal niks meer. wat moet ik nu doen? :s
Gast
18-06-2007 23:15  Reageer met quote




Mijn TV (provision) gaat niet meer aan, wel brand het rode lampje van standby, maar hij gaat niet meer aan. Niet met afstandbediening en niet met knopjes op de TV wat is dit ?
Gast
26-06-2007 21:27  Reageer met quote




Anonymous schreef:
wie weet de codes voor een provision televisie en proline dvd speler. Mijn afstandbedieningen zijn kapot en ik heb nu een universele maar krijg het niet voor elkaar. Help hoe moet het? Een wanhopige moeder die dit voor haar zoon probeert te regelen.

Blokker heeft als politiek om televisies in te kopen en er het label 'Provision' op te plakken. De klant mag uitzoeken welk apparaat hij nu werkelijk heeft gekocht.. Voor wie in 2002 bij de Blokker een Provision 70cm breedbeeld televisie heeft gekocht en vertwijfeld op zoek is naar de in te voeren codes voor een andere afstandsbediening heb ik goed nieuws het is het BEKO- BWT270SF - scherm 16:9 - 70 cm super flat.
Voor de afstandsbediening van de DSR2211 satellietontvanger van Philips is de in te voeren code dan 0741.
Gast
26-06-2007 21:32  Reageer met quote




Blokker heeft als politiek om televisies in te kopen en er het label 'Provision' op te plakken. De klant mag uitzoeken welk apparaat hij nu werkelijk heeft gekocht.. Voor wie in 2002 bij de Blokker een Provision 70cm breedbeeld televisie heeft gekocht en vertwijfeld op zoek is naar de in te voeren codes voor een andere afstandsbediening heb ik goed nieuws het is het BEKO- BWT270SF - scherm 16:9 - 70 cm super flat.
Voor de afstandsbediening van de DSR2211 satellietontvanger van Philips is de in te voeren code dan 0741.
Gast
09-07-2007 20:50  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Mijn TV (provision) gaat niet meer aan, wel brand het rode lampje van standby, maar hij gaat niet meer aan. Niet met afstandbediening en niet met knopjes op de TV wat is dit ?


ik heb ook hetzelfde probleem wel geluid maar geen beeld (zwart)wie weet er een oplossing
Gast
26-07-2007 14:33 telefoonnummer Provision Reageer met quote




Toevallig ben ik mijn afstandsbediening kwijt voor mijn Provision tv, heb het nummer gekregen van een medewerker van blokker sinds zij die ab's niet verkopen het nummer is 038-4600350 of 0800-1976
Gast
29-07-2007 19:46  Reageer met quote




ik heb ook provision tv (14CX7T )... mijn AB is kapot en ik heb een probleem met het volume van mijn tv...

op de tv zelf zijn er drie knopjes, av / P- / P+

Nu heb ik al gevonden hoe ik het volume moet verhogen (P- en P+ ingedrukt houden) maar kan iemand mij helpen om mijn volume weer zacht te zetten?

door talloze pogingen staat het ondertussen op volume 63... :-s

bedankt!!!
Gast
29-07-2007 20:29 geluid zachter zetten Reageer met quote




Ook ik heb het probleem met het geluid, AB is in bad gegooid door zoonlief van 2 jaar oud. Geluid staat inmiddels zo hard dat de straat meegeniet maar dat is geen harden. Wie kan hier een oplossing voor geven. Welke combinatie moet ingedrukt worden om zachter geluid te krijgen?????

Alvast bedankt.
Gast
06-08-2007 13:00 provision tv wel beeld geen geluid Reageer met quote




Ik krijg maar geen geluid spring elke keer bij autom. zoeken op DK ipv BG.

weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Gast
02-09-2007 13:12 telefoonnummer provision Reageer met quote




Onlangs zag ik een berichtje over de zaak die nog de afstandbedieningen verkoopt voor Provision. Heeft iemand hier ervaring mee?
Gast
15-09-2007 17:31 provision tv beeld is te breed Reageer met quote




ik heb ook een provision maar nu staat het beeld te breed ik zie soms het eerste woord en het laatste woord van de ondertiteling niet meer van de tweede zin en ik heb ook geen logo's meer in beeld zoals bv. nickelodeon
wie o wie kan me helpen om het beeld weer op de normale grote te zetten

Thnx Thnx
Gast
31-12-2007 13:56 teletekst Reageer met quote




heb een provision tv met goede afstandbediening maar wanneer ik hen op teletekst wil zetten gaat ie gewoon spontaan over op een zwart scherm
Wie weet de oplossing????
Gast
12-01-2008 22:39 code provision tv Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heel erg bedankt! 3 x pp werkt echt Smile

hallo allemaal

ontzettend bedankt we kunnen eindelijk weer tv kijken.
de code hebben we via jullie allemaal weer gevonden.
3X PP invoeren werkt echt.

gelukkig
thanks!!!
Gast
16-01-2008 13:33 3x pp Reageer met quote




Yes, het werkt, ook bedankt allemaal Smile
Gast
20-03-2008 10:33 instellen tv Reageer met quote




ben mijn originele afstandbediening kwijt en kan mijn zenders niet meer opnieuw instellen met een universele afstandbediening.
Gast
06-04-2008 9:22 nieuwe afstandsbediening Reageer met quote




Onlangs heb ik een nieuwe afstands bediening gekocht. Voor 15 Euro heb je weer de originele AB, daarvoor heb ik 3 stuks universele ABīs gekocht, deze werkten geen van allen!
Mīn vader heeft e.e.a. besteld, als iemand het adres wil hebben laat het dan even weten.
Gast
07-04-2008 19:47 afstandsbediening Reageer met quote




heey sinds een tijdje kan ik geen zender meer omhoog of omlaag met de p+ toets en p- toets met de AB. Wie weet hier de oplossing voor

groeten
anja
16-06-2008 22:01  Reageer met quote




Heb ook een provision tv met ingebouwde dvd speler van blokker. in oktober 3 jaar. nu is plots na het aanzetten van de tv het scherm felblauw. bovenin staat: toets --- Verder niet aan de gang te krijgen. heeft iemand een idee?
Gast
29-06-2008 12:51 problemen !! Reageer met quote




zo te zien zijn dat probleem toestellen van PROVISION
maw ik had ook zo een toestel met problemen
Gast
13-08-2008 11:22 Re: PROVISION TV Reageer met quote




Sieg schreef:
Ik heb hetzelfde probleem! Heb jij toevallig al wel uitgevonden hoe het werkt? Ik kan de zenders zoeken, maar een aantal zenders zijn onvindbaar!

zou je mischien uit willen leggen hoe dat moet want ik heb het zelfde probleem.
Plaats Reactie Pagina 2 van 4
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden