NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

rijbewijs traktor
Vorige  1, 2, 3, 4
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> AUTO / MOTOR
Gast
09-05-2010 22:26 Re: tractor rijden Reageer met quote




Anonymous schreef:
nee een traktor is geen vervoers middel

hoeveel fouten mag ik hebben bij mijn theorie examen bij de trekker?
 




Gast
14-06-2010 16:38 Trekkerrijbewijs Reageer met quote




Als je 16 bent kan je je trekkerrijbewijs halen.
Als je 18 bent en je hebt een gewoon rijbewijs voor de auto dan mag je ook trekker rijden en hoef je dus niet apart een trekkerrijbewijs te halen.
Gast
22-08-2010 10:44 wat zijn de kosten en waar kan ik me opgeven? Reageer met quote




tractor rijbewijs
Gast
06-09-2010 17:51 kosten en waar opgeven Reageer met quote




de kosten van een trekkerri'jbewies bunt 150 euro en dan krieg ie d'r drek een theorie boek bi'j met cd-rom. ie kunt oe opgeven deur noar een aoc in de buurt te bellen. (ut hoeft neet in buurt moar dat is veur oe natuurlijk wal ut makkelijkst want ie mot theorie doon op die school) dus ik wens oe d'r succes met.

atjow
Gast
13-09-2010 18:48 trekker rijbeweis Reageer met quote




ik had een vraag ik ben bijna 18 en ik wil graag dan een week gaan rijden met een trekker en dumper. moet ik dan een trekker rijbewijs tehebben of niet?
Gast
04-01-2011 13:30 eigen bodem traktor Reageer met quote




Mijn ex man laat mijn zoon 13 op eigen terrein op een tractor rijden met de wielen groter dan hemzelf, jongen heeft verstandelijke handicap ,mag dit zomaar?
Gast
23-01-2011 18:42  Reageer met quote




bijna 18 dus geen auto rijbewijs moet je hem wel gewoon halen al vind ik persoonlijk niet slim dat als je er nooit op rijd dat je dan gaat werken met een trekker leer eerst de machine goed onder controle te hebben


over die jongen van 13 ja dat mag zolang het maar op eigen terrein is en geen meter op de openbare weg eigen terrein is het geen probleem
felzie
23-01-2011 19:00 Re: kosten en waar opgeven Reageer met quote




Anonymous schreef:
de kosten van een trekkerri'jbewies bunt 150 euro en dan krieg ie d'r drek een theorie boek bi'j met cd-rom. ie kunt oe opgeven deur noar een aoc in de buurt te bellen. (ut hoeft neet in buurt moar dat is veur oe natuurlijk wal ut makkelijkst want ie mot theorie doon op die school) dus ik wens oe d'r succes met.

atjow

lich er aan waar je het haalt ik had hem voor 120 euro in hardenberg ( loc gebouw) met boekje ...
Gast
30-06-2011 8:30 vragen trekkertheorie moeilijk? Reageer met quote




Zijn de vragen van de theorie moeilijk, ik heb het boek+cd,
maar leer er elke dag , maar zo niet 'wat' , en welke vragen
Gast
16-11-2011 16:44 Re: traktor Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb een kleine schade aan mijn traktor.ik heb mijn traktor alriks verzekerd. mijn verzekering zegt ik heb een traktor certificaat nodig?ik ben geboren in 1957 en heb een auto rijbewijs. bvb bedankt hoop snel op antwoord


als je van 1957 bend en in het bezit van een auto rijbewijs is dit certificcat niet nodig mvg
Gast
02-12-2011 19:42 tracktorrijbewijs Reageer met quote




mag je met een tracktorrijbewijs ook een scooter besturen? ik wil het namelijk allebei doen. ik ben 16 jaar.
Gast
10-12-2011 13:36 trekkerrijbewijs Reageer met quote




hallo mag je ook met een trekkerrijbewijs op een scooter rijden?
Gast
08-01-2012 13:39 trekkerrijbewijs Reageer met quote




als je zoals mij op aoc terra zit word er een trekkerrijbewijs aangeboden voor 100 euro Smile
Gast
07-06-2013 14:07 mag ik met mijn trekker rijbewijs ook in duitsland rijden Reageer met quote




ik heb mijn trekker rijbewijs nu kan ik werk krijgen in duitsland mag ik daar ook met mijn trekker rijbewijs in duitsland een trekker besturen ik ben 24 jaar en heb ook mijn auto rijbewijs
Plaats Reactie Pagina 4 van 4
Vorige  1, 2, 3, 4

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden