NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

rijbewijs traktor
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> AUTO / MOTOR
Gast
18-06-2008 20:21 tractor rij bewijs!!! Reageer met quote




bron telegraaf zondag....

hallo,

zommige tractor's ben je al verzekrd als je me je 14 over de weg gaat...
als je 16 bent en je rijd voor de hobby geen rijbewijs nodig
als je 16 bent en je werkt er mee wel nodig
als een neefje of een maat komt en heeft geen ervaring of zoo mag die met de grootste lompste tractor met de lompste dinge midde door het dorp of stad heen rijde ZONDER ERVARIG:O:O:O

ga gewoon geen dinge halen en zeg da je voor de hobby rijd:P als je 14 bent zeg da je hem zomaar hebt mee genomen ( anders verzekeren ze je niet want het verhaal klopt dan niet bij de verzekering als je wel toestemming kreeg)

gewoon karre me die bakke!!!

op het land of de weg maakt toch nie uit net zo makkelijk;)

doedels...
 




Gast
11-07-2008 20:48  Reageer met quote




ik ben 14 en ik rij waar ik wil bij ons in de buurt komt geen politie
Gast
14-07-2008 12:49 trekkers rijbewijs Reageer met quote




mijn vraag ik ben 47 jaar en wil een trekkers rijbewijs. heb ik hier voor nou een trekkers bewijs nodig voor op de openbareweg te mogen rijden??
Gast
22-07-2008 17:10 Re: trekkers rijbewijs Reageer met quote




Anonymous schreef:
mijn vraag ik ben 47 jaar en wil een trekkers rijbewijs. heb ik hier voor nou een trekkers bewijs nodig voor op de openbareweg te mogen rijden??

deze is wel bedoel voor werkzaamheden
Gast
28-07-2008 19:27 auto in de landbouverzekering Reageer met quote




ik heb een daihatsu rocky en die wil ik in de landbouwverzekering hebbe kan dan
als het kan wil iemand me zegge waar en hoe ik dat moet doe
droetjes daniel
Gast
28-07-2008 19:58 trekker rijbewijs Reageer met quote




jullie zitten er allemaal langs

er bestaat niet eens een trekker rijbewijs het is een certificaat net als voor een heftruck
Gast
01-08-2008 16:56 18 met alle traktoren Reageer met quote




Anonymous schreef:
ALs je 18 ben mag je gewoon rondknallen op alle tractoren zonder papieren

Dit klopt niet...
Wanneer je 16 bent moet je een landbouwrijbewijs hebben om met de traktor te mogen rijden (op straat en openbare gelegenheden).
Wanneer je 18 bent mag je met traktoren rijden tot een beperkte tonnenmaat (weet meer hoeveel) ik dacht iets van een 20 ton.

En je mag met de traktor naar school waarom zou je dat niet mogen ??? maar het is wel niet echt praktisch en vooral het verbruik

Grtz Captain Jochen
Gast
06-09-2008 15:57 rijbenwijs Reageer met quote




MENSEN GEEF IS GERICHT ANTWOORD

Waar kan ik mij Tractor rijbenwijs halen in eindhoven/neunen ??

Thnks
Gast
11-09-2008 17:42  Reageer met quote




Hallo,
Ik had een vraagje ..
vanaf welke leeftijd mag je in
Belgie een scooter rijbewijs halen ??
Gast
06-10-2008 16:14 traktor Reageer met quote




ik heb een kleine schade aan mijn traktor.ik heb mijn traktor alriks verzekerd. mijn verzekering zegt ik heb een traktor certificaat nodig?ik ben geboren in 1957 en heb een auto rijbewijs. bvb bedankt hoop snel op antwoord
Gast
17-11-2008 20:17 Traktor Certificaat Reageer met quote




Wie weet waar je in eindhoven/neunen en omstreken een certificaat halen voor tracktor (ben 16)

Steven
Gast
19-11-2008 20:27 Traktor Certificaat Reageer met quote




cbr centraal bureau rijvaardigheidsbewijzen
Gast
08-01-2009 23:02 Traktor Certificaat Reageer met quote




Tractor staat er niet bij hoor
Gast
22-03-2009 21:49  Reageer met quote




Ik heb mn rijbewijs nu zo'n 12 jaar en op mijn nieuwe rijbewijs(je weet wel dat pasje)staat niet dat ik ook op een trekker mag rijden.
Mag ik dat dan wel???
Gast
25-03-2009 19:06  Reageer met quote




op je 16de mag je gewoon met een trekker de weg op, je hebt geen teken van vakbekwaamheid nodig. Als je 16 bent, ben je gewoon verzekerd via je ouders. Je mag alleen niet met aanhanger rijden dacht ik
Gast
01-04-2009 19:28 Re: tractor rijden Reageer met quote




Anonymous schreef:
Mag je ook met een tractor naar school toe?

ne cker niet !
rode diesel is voor landbouw ( voor je werk dus )
zou je alleen maar op witte diesel rijden dan moet je eigenlijk je tank verwisselen want als er ooit rode diesel heeft in gezeten zat de politie altyd weer vinden via zoon test apparaat;)


ik ben 15 maar heb dit allemaal uit betrouwbare bronnetjes (A)
Gast
29-05-2009 17:22 gast 01-04-2009 Reageer met quote




ja je hebt gelijk heb ik ook uit betroude bronnen maar mag je volgend jaar gewoon trekker rijbewijs halen in 2010 dus
Gast
11-07-2009 17:47 45km brommobiel. Reageer met quote




mijn vraag is michien dom maar ik weet het niet zeker.
ik mag niet op de snelwegen maar wel op de openbareweg.
maar stel ik mijn tomtom in geen snelwegen rij ik wel over,
wegen waar je 70mag rijden de een zegt dat mag en de ander niet.
mijn vraag is dus waar mag ik rijden.
op alle wegen maar geen snelwegen.
Gast
23-07-2009 16:21 mag je tractor rijden als hij op de slijp hangt Reageer met quote




Mag je tractor rijden als hij op de slijp hangt en je bent nog geen 16?? graag eerlijk antwoord
Gast
02-08-2009 22:40 tractor rijden onder 16 Reageer met quote




mag dit als een ouderen naast je zit of hoeft dit helemaal niet gr D
Gast
02-08-2009 22:44 Re: tractor rijden Reageer met quote




Anonymous schreef:
ne cker niet !
rode diesel is voor landbouw ( voor je werk dus )
zou je alleen maar op witte diesel rijden dan moet je eigenlijk je tank verwisselen want als er ooit rode diesel heeft in gezeten zat de politie altyd weer vinden via zoon test apparaat;)


ik ben 15 maar heb dit allemaal uit betrouwbare bronnetjes (A)


je mag wel met de trekker naar school dit gaat als jhe hem als oltimer laat verzekeren , moet het wel en oltimer zijn hea Razz
Gast
22-08-2009 12:37 Re: tractor rijden Reageer met quote




Anonymous schreef:
nee een traktor is geen vervoers middel


ja dsa waar ma als je 16 bent mag je er wel mee naar school zonder rijbewijs hoor
Gast
06-09-2009 19:23  Reageer met quote




zeker wel jij als jij hem als oltimer laat erzekeren
Gast
10-09-2009 22:51 Het juiste! Reageer met quote




Ik ben zelf in het bezit van dit groene papiertje, dus weet er alles van.

Verplichte leeftijd: Tussen de leeftijd van 16 tot 18 jaar. Vanaf je achttiende mag je op een trekker rijden zonder enig certificaat/rijbewijs.

Zonder certificaat/rijbewijs mag je alle handelingen doen (openbare weg e.d (max snelheid = 25))

dus nogmaals, < 16 = alleen op eigen terrein
16-18 = alleen met certificaat
> 18 = geen certificaat nodig.
Gast
20-10-2009 18:17 Re: rijbewijs traktor Reageer met quote




anko schreef:
Ik ben negentien. Móet ik een rijbewijs halen om in Nederland op de
trekker/tractor al dan niet met aanhangwagen(s) te mogen rijden? Zo nee, wat zijn dan mijn beperkingen en zo ja, welk rijbewijs moet dat dan zijn?

heu ja , ik ben er voor aan het leren en ik ben 16 het is rijbewijs G dan mag je met een traktor +aanganwagen op de baan rijden
Gast
24-10-2009 12:29 Re: tractor rijbewijs Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wat een onzin! Een trekkerrijbewijs bestaat helemaal niet in Nederland! Vanaf 18 jaar mag iedereen ZONDER rijbewijs of wat dan ook een trekker en langzaam rijdend voertuig e.d. besturen.
Voor de leeftijd van 16-18 jaar kan een certificaat voor vakbekwaamheid worden gehaald (in de volksmond "trekkerrijbewijs") Alleen om onder het arbeidsbesluit jeugdigen uit te komen. (onder 18 jaar mag je officieel niet met zware machines werken)



een trekkerrijbewijs bestaat wel mijn broer heert hem ook gehaald toen hij 16 jaar oud was en als je hem haald kan je hem ophalen bij een gemeetenhuis in je woonplaats.
Gast
03-11-2009 18:18 rijbewijs Reageer met quote




als je 18 of ouder mag je toch zo de weg op:P
remco14
10-12-2009 18:17 traktor rijbewijs Reageer met quote




Goedenavond,

Ik heb 2 weken geleden mijn rijbewijs gehaald voor aanhangwagen vrachtwagen.
toen ik mijn rijbewijs bij de gemeente ging ophalen stond er geen stempel bij traktor.
moet ik nu nog examen doen voor traktor of is dit een foutje

Remco
Gast
08-02-2010 15:19 trekker rijbewijs Reageer met quote




jongens,
ik heb 3 weken geleden mij ntrekker RIJBEWIJS gehaald ik zal jullie even hoe het zit Razz
je mag eingelijk helemaal nit rijden onder de 16 ook niet op eigenterrein ze kunnen er niks aan doen omdat het eigen terrein is maar verzekering KEERT NIKS UIT !!!!
en 18 plus mag je ook niet zo maar op de trekker moet je toch echt een auto rijbewijs hebben ( dit gaat ook nog veranderen) @ remco14 het cbr(van auto, bromfiets etc, ) is nog niet in samen werking met de bond die het trekkerrijbewijs uitgeeft dus kunnen ze nog niet op het ijbewijs trekker invlullen dit staat er wel op zodat ze als het rond is iedereen terug roepen met een trekker rijbewijs en dan krijg je een stempel ik hoop dat het zo duidelijk is en gast ? je broer krijg hem van zijn examinator.
Gast
15-03-2010 7:46  Reageer met quote




Hi mensen,

Klinkt nou misschien wel raar, maar even een vraag.
Ik ben 12 jaar, en werk bij een Agrarisch ondernemen.
Ik rij daar vaak op traktor e.d., maar soms moet dat wel eens over de weg. Nou mijn vraag, kun je een soort van ''certificaat'' krijgen, zodat je al vroeger dan 16 je traktoren rijbewijs kan halen?
Plaats Reactie Pagina 3 van 4
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden