NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Honda FMX

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> AUTO / MOTOR
arnold
08-06-2005 23:02 Honda FMX Reageer met quote
Gast



De honda FMX is echt een fun bike vandaag een proefrit gemaakt. Als je een motor zoekt ide echt cool rijd dan moet je deze nemen. Je moet natuurlijk wel van supermotards houden want anders heeft dat helemaal geen zin. Ik vondd deze supermotard echt geweldig rijden hij stuurt strak joh. Ik heb hem ff in het centrum van apeldoorn geprobeerd en reken maar dat je de autos zoek rijdt met al dat gedrift dat deze rakker toelaat.
Ik zal echt veel motor lief hebbers aanraden om eens een proefrit te maken met deze geile rakker. Ik heb nu mijn woordtje wel weer gedaan.
DUS PROBEREN!!!!
groeten tjuwie
 




Gast
15-06-2006 16:25 Re: Honda FMX Reageer met quote




arnold schreef:
De honda FMX is echt een fun bike vandaag een proefrit gemaakt. Als je een motor zoekt ide echt cool rijd dan moet je deze nemen. Je moet natuurlijk wel van supermotards houden want anders heeft dat helemaal geen zin. Ik vondd deze supermotard echt geweldig rijden hij stuurt strak joh. Ik heb hem ff in het centrum van apeldoorn geprobeerd en reken maar dat je de autos zoek rijdt met al dat gedrift dat deze rakker toelaat.
Ik zal echt veel motor lief hebbers aanraden om eens een proefrit te maken met deze geile rakker. Ik heb nu mijn woordtje wel weer gedaan.
DUS PROBEREN!!!!
groeten tjuwie
Gast
12-08-2006 17:28 fmx Reageer met quote




ik rij nu al 2 manden met de fmx daarvoor met een suzuki dr 350 (monobike) inderdaad hij stuurt goed de fmx er kunnen niet veel motos mee in bochtige wegen maar wat ik jammer vind is het laag vermogen had meer mogen zijn
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden