NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

informatie Portugal gevraagd

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
jacqueline2
18-06-2004 12:11 informatie Portugal gevraagd Reageer met quote
Gast



edit Numix: in dit topic mag alles met betrekking tot Portugal (wonen, werken, huren, campings, emigreren, geschiedenis etc. etc.) worden gevraagd en beantwoord.

Hoi,

Ik zoek een huurwoning in portugal. Gewoon net zoals alle andere portugezen een goedkope huurwoning. Dus geen toeristisch iets. Kan u mij helpen hoe ik deze kan vinden via welke instantie's of heeft u adressen voor mij waar ik terecht kan met mijn vragen?

bij voorbaat dank
 




rwj
21-06-2004 16:09 huis huren in portugal Reageer met quote
Gast



de vraag is of het mogelijk is op je pensioen gerechte leeftyd een leuk huisje
te huren in de buurt van Monto Gordo in Algarve
dick
28-06-2004 13:41 voebal reizen holland Reageer met quote
Gast



als holland het haalt ik denk van wel kan ik dan voor 2 dagen een retour vlucht met een voetbal kaartje tegen portugal krijgen als het dat gaat en kan en wat gaat dat kosten
Gast
28-06-2004 16:40 busreizen finale EK voetbal in portugal Reageer met quote




Weet iemand of er busreizen (incl. stadion tickets) georganiseerd worden voor de Finale EK voetbal in Portugal?? Zoja Kan U mij reisbureau's opgeven?
Gast
30-06-2004 13:15 camping rosario te alandroal portugal Reageer met quote




Graag hadden wij vernomen hoe we op de web-site van CAMPING ROSARIO TE ALANDROAL PORTUGAL terecht kunnen komen.
Gast
05-07-2004 16:35 emigreren - wonen in portugal / monto gordo Reageer met quote




De vraag is indien mijn vrouw en ik niet meer werken of het dan mogelijk is voorgoed in portugal te wonen middels een leuke huurwoning in de buurt van monto gordo Ben ook nieuwsgierig hoe het met de prijzen van huurwoningen in portugal is gesteld
kim
05-07-2004 16:45 hoe wonen en werken in portugal? Reageer met quote
Gast



ik zou echt heel graag in portugal willen werken en wonen maar hoe doe ik dat want ik ben pas 20 het zou echt mooi zijn als ik daar 1 kamer vind en in de horeca gaat werken
bernard
07-07-2004 14:30 camping portugal / kuststreek setubal Reageer met quote
Gast



zoek een camping met bungalows, 1 week huren vanaf 11 juli, in de regio ten zuiden van setubal (kuststreek, liefst aan de zee), voor 2 personen
Gast
09-08-2004 13:35 camping portugal/algarve Reageer met quote




wij wensen een stacaravan of kleine chalet(2pers)te huren in oost algarve voor een tiental dagen;wij hebben echter een klein hondje dus alleen campings waar huisdieren toegelaten zijn komen voor ons in aanmerking. wij wonen zelf in belgie.
Ida
14-08-2004 13:17 reactie op vraag Reageer met quote
Gast



Wij hebben een kleine camping in Midden Portugal. Wij hebben een stacaravan in de verhuur, compleet ingericht en incl bedden- en linnengoed. Deze is nog vrij.
Het spreekt voor zich dat uw hond eveeens welkom is.
Kijk ook op onze site www.quintadochafariz.com
Gast
18-10-2004 16:44 vakantiehuizen in portugal Reageer met quote




Ik zoek een vakantiewoning in het centrum van Lissabon, liefst met vliegreis daarbij en transfer vanaf het vliegveld daar naar toe. Daarbij ook informatie over autohuur, gedurende een week
Gast
16-11-2004 9:17 camping portugal Reageer met quote




Ik zoek ecocampings of andere in de omgeving van Oliveira do Hospital, midden portugal b.v. Midoes, Travanca de Lagos, Ervedal
Fanta
28-11-2004 2:34 Huis huren in Portugal Reageer met quote
Gast



Aangezien ik eerst een tijdje wil rond kijken in zuid Portugal zou ik graag willen weten of men er een huis kan huren voor langere tijd.
De bedoeling is dan natuurlijk niet een vakantiehuis te huren maar een huis dat door een particulier wordt aangeboden tegen uiteraard een redelijke huurprijs.

Wie kan mij daarop antwoordt geven daar ik nergens er iets over kan vinden oke, er staat dan wel op sommige site's dat men huurwoningen aanbied maar ze staan er niet op of ze zijn te groot en te duur.

Wie kan mij één of meerdere adressen geven waarbij ik wel eerst een paar jaar iets kan huren om daarna te besluiten al dan niet iets te kopen.

Alle informatie is welkom.
patrice007
01-05-2005 14:55 per autotrein naar portugal Reageer met quote
Gast



is het mogelijk? wie kan mij hier info overgeven

per autotrein van nederland of belgie naar portugal
missBreda
12-05-2005 13:14 informatie Portugal gevraagd Reageer met quote
Gast



ik wil graag informatie over deze hoofdstukken :alle gegevens van Portugal . cultuur. dank u
Gast
18-05-2005 15:04 portugal Reageer met quote




graag info over portugal
over cultuur (godsdenst,gewoonten,eten,klederdracht,...)
alvast bedankt
karin_smit
18-12-2005 10:20 Mooie kamer huren of kamperen in noord Portugal? Reageer met quote
Gast



Bij ons kan dit. In een 500 jaar oude Quinta gaan wij vanaf april 2006 kamers verhuren . Ook kamperen kan bij ons. Met eigen tent of U huurt een compleet ingerichte bij ons.
Kijk eens op www.noordportugalvakantie.com
Misschien tot ziens!
Karin smit
Gast
05-11-2006 11:20 huis huren permanent in portugal Reageer met quote




wie weet een leuk niet al te duur huisje te huur in portugal voor twee personen maakt niet uit in welk deel.
Gast
13-04-2008 15:59 informatiie Reageer met quote




HOE VINDT IK INFO OVER PORTUGAL
Gast
21-07-2008 17:45 Wederverkopers gezocht Telecommunicatie Portugal Reageer met quote




Wederverkopers gezocht Telecommunicatie Portugal
Gast
04-09-2008 14:58 Re: Wederverkopers gezocht Telecommunicatie Portugal Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wederverkopers gezocht Telecommunicatie Portugal


hey ik heb wel intresse heb je er ook een diploma voor nodig.
Wil graag naar portugal in de buurt van Albufeira.

Let me know.

M.V.G

Stanley marcus
Gast
16-12-2008 16:36 Re: informatie Portugal gevraagd Reageer met quote




jacqueline2 schreef:
Ik zoek een huurwoning in portugal. Gewoon net zoals alle andere portugezen een goedkope huurwoning. Dus geen toeristisch iets. Kan u mij helpen hoe ik deze kan vinden via welke instantie's of heeft u adressen voor mij waar ik terecht kan met mijn vragen?

bij voorbaat dank

Wij hebben een huis met 2 slaapkamers tussen Altura en Manta Rota in. Oost Portugal dus, dicht bij de Spaanse grens. Wij verhuren het aan mensen die voor langere tijd in Portugal willen verblijven. Eenvoudig huisje met garage en groot terras.
Heeft u interesse reageer dan via ons emailadres jsavenije@sapo.pt
Gast
21-06-2010 21:08 Huis huren in Altura Reageer met quote




Ik wil graag in januari 2011 een huis huren in Altura voor ca 3maanden rond het centrum of op redelijke afstand van het strand
maximale huur 450 euro p?maand
Gast
02-08-2010 18:09 Re: Huis huren in Altura Reageer met quote




[quote="Anonymous"]Ik wil graag in januari 2011 een huis huren in Altura voor ca 3maanden rond het centrum of op redelijke afstand van het strand
maximale huur 450 euro per maand
Gast
05-04-2013 18:56 huisjes te huur Reageer met quote




Voor diegenen die een lange termijn huurhuis zoeken in de Algarve: ik heb diverse huurhuizen in het bestand van eenvoudig en goedkoop tot uniek en luxe aan de kust of in het binnenland. Voor meer informatie mail naar cascais@zonnet.nl
Mvg, Anita
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden