NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Mijn Gilera Runner Pure Jet loopt slecht

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> AUTO / MOTOR
Gast
06-05-2005 18:02 Mijn Gilera Runner Pure Jet loopt slecht Reageer met quote




Ik heb vorig jaar in aug. een nieuwe Gilera runner gekocht. Nu naar bijna een jaar loopt hij slecht stationair, ook bij het wegrijden houdt hij erg in. hij is verder helemaal standaard. Bij de dealer heeft hij laast een nieuwe bougie gekregen, maar dit heeft niets geholpen! mijn vraag: wat is er aan de hand??
 




Gast
20-05-2005 19:38 Gilera Runner Reageer met quote




Misschien is het tijd om m goed schoon te maken dus openhalen en dan olie en al die troep verwijderen
Gast
25-02-2006 16:29  Reageer met quote




Miss beter afstellen, denkt dat ie miss teveel benzine krijgt als je het gas ineen keer opentrek. Kijk ook eens naar je bougie kapje miss is hij niet goed aangesloten en heb je kan op een verkeerde verbranding, als je in het kapje kijk moet ie koffiebruin zijn en de randen moeten schoon zijn. Hopelijk lukt suc6
Gast
16-08-2006 10:46 mijn runner Reageer met quote




mijn runner loopt ook slecht nieuwe polinie vario ,,ect ook over al nieuwe pakkingen en hij heefd genoeg compressie wat kan er miss mee wezen???
Gast
06-10-2006 12:09 runner Reageer met quote




Mijn bougie van mijn runner vonkt niet helder blauw dus start ook niet, ik heb pas een nieuwe stator erin gedaan met alle kabels en zo maar dit hielp niet, wat zou het nog meer kunnen zijn? mijn centraline is trouwens ook nog goed
Gast
23-05-2010 1:03 gilera runner pure jet Reageer met quote




ik heb een gilera runner pure jet en wil er een yasuni z op zetten welk gewicht kwa rolletjes heb ik nodig en wat moet ik nog meer veranderen
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden