NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Aldi navulset Zolid voor inktpatronen Hp
Vorige  1, 2, 3
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
18-09-2010 17:05 inkt Ziolid Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heb nog enkele pakjes liggen van Zolid

U bent het zeker al kwijt die Zolid inkt van de Aldi
 




Gast
14-03-2011 9:12 CANON MP560 Reageer met quote




Heeft iemand ervaring met Zolid bij de Canon MP560?
Zijn er speciale punten om op te letten bij het navullen van de (grote) zwarte 520 PGBK?
Vanaf 16 maart 2011 heeft Aldi de Zolid set in de folder staan.
Gast
03-04-2011 10:22 navulinkt Zolid voor Lexmark Reageer met quote




Ja, ik zoek nog steeds die navulinkt Zolid van bij Aldi ...
Dank reeds.

Walter.
Gast
22-06-2011 19:46 losse ink Reageer met quote




Weet iemand waar je losse inkt kunt kopen?

action heeft het niet , blokker en hema ook al niet...
Bijvoorbaat dank
Gast
23-07-2011 10:52 Heeft iemand nog Aldi (Zolid flesjes) navulinkt? Reageer met quote




Als iemand weet waar er nog een voorraadje ligt, laat het mij maar weten, dan koop ik het (cjmvg.ko@home.nl).
Uitermate tevreden over de werking van deze inkt, voor zowel professionele HP als Brother printers.
Gast
26-07-2011 7:39 Re: CANON MP560 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heeft iemand ervaring met Zolid bij de Canon MP560?
Zijn er speciale punten om op te letten bij het navullen van de (grote) zwarte 520 PGBK?
Vanaf 16 maart 2011 heeft Aldi de Zolid set in de folder staan.

Over het algemeen hebben we nooit problemen met het bijvullen van de zwarte patronen, kleur echter geeft wel probleem, na een tijdje gaat het printhoofd in storing en dan is het gedaan en moet je een nieuw bestellen a 45€
zo gaat het voor ons het eenvoudigste, onder de sticker zit een kunstof kogeltje daarin hebben we een klein gaatje geboord met een dremel (let op niet doorboren) hierin draaien we een klein schroefje zodat we greep hebben en het kogeltje eruit kunnen trekken, na het vullen drukken we het kogeltje op zijn plaats en draaien het schroefje los... de patroon in een hoek van 45 graden zetten voor de juste vulling dat is alles
Gast
01-08-2011 7:38 Navulinkt Zolid van bij Aldi Reageer met quote




Zolid inkt is nog steeds met regelmaat verkrijgbaar bij de ALDI. Staat alleen niet altijd vermeld in het aanbiedingenkrantje c.q. site, dit moet je dus zelf even in de gaten houden bij betreffend ALDI-filiaal. Ik vul zelf de HP21 en HP22 (resp. zwart en kleur) met zolid navul-inkt af. Werkt prima. Bij printen met de zolid inkt zijn de kleuren wel wat "fletser" t.o.v. de orginele cartrige inkt. Maar wel véééél goedkoper. Zelf heb ik gemerkt dat na 5 à 6 keer bijvullen er een nieuwe set cartiges gekocht moet worden; de elektronica is dan blijkbaar "op". Dit geldt zowel voor zwarte alsook voor de kleurencartige. Bijvul-instructies voor de meeste merken en typen cartiges vind je op internet; ff googelen. Succes allemaal.
Gast
03-08-2011 10:13 zolid inkt Reageer met quote




kan iemand mij vertellen waar ik inkt van het merk zolid kan
kopen
bij voorbaat dank[/i]
Gast
09-08-2011 11:04 navul inkt voor cartridge Reageer met quote




Hello Forumenaars,
Nog steeds zoek ik naar de Zolid-navulinkt voor cartridges, in mijn geval een Lexmark.
Enige info ?
Dank en groet.
Walter.
Gast
02-12-2011 11:11  Reageer met quote




Ik heb een brother printer,altijd gevuld, geen problleem, maar nu heb ik strepen, documenten bijna niet leesbaar
Gast
10-01-2012 15:41 @antwoord op vraag dd.; 02-12-2011 11:11 Reageer met quote




Helaas, typisch geval van de "cartige electronica" die op danwel defect is na diverse malen bijvullen. Als dit namelijk het geval is, krijg je strepen op de afdrukken en als je dan nog door blijft printen, drukt de printer uiteindelijk geen spat inkt meer op papier. E.e.a. zoals al eerder vermeld in reactie dd.: 01-08-2011 7:38 "Navulinkt Zolid van bij Aldi". Oplossing?? Nieuwe Brother cartrige(s) kopen en weer bijvullen en printen en bijvullen en printen etc. .......... totdat cartrige weer gaat "strepen". Succes.
Gast
24-01-2012 20:50  Reageer met quote




wie kan mij aangeven waar je de zolid inkt kunt kopen, ben door mijn voorraad heen en kan hem niet meer vinden.
Gast
19-02-2012 14:17  Reageer met quote




Ik heb hier nog 3 setjes kleur en 2 setjes zwart. Zie marktplaats.
Gast
04-03-2012 10:42  Reageer met quote




Vanaf woensdag 7 maart 2012 weer in de reclame bij ALDI: kleur en zwarte inkt om je cartridges bij te vullen!
Gast
28-03-2012 15:39  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik vul mijn canon-inktpatronen (BCY-6 reeks) al een heel poosje met deze inkt, zonder lekken en zonder andere problemen... Ik werk héél veel met foto's, en 't verschil met originele inkt is praktisch niet te zien... allleen: ik zit door mijn voorraad inkt heen... Kan iemand me vertellen waar ik deze Zolid-inkt nog kan kopen???


Ik kom er niet uit met mijn Canon. Zou je me jouw werkwijze kunnen "lenen" door die stap voor stap te beschrijven. Vullen via de uitstroom leek mij al zeer onlogisch. Je `zou me een goot plezier doen.
Gast
18-02-2013 16:03  Reageer met quote




Waar moet ik de witte bijvullen???
Gast
20-09-2016 12:53 Zolid inkt Reageer met quote




Ik gebruik het al 10 jaar in mijn Brother printer tot volle tevredenheid, nooit geen last gehad en goed koop.
Gast
20-02-2017 15:53 pompje van zolid navul inkt Reageer met quote




Hi,
Weet iemand waar kan ik dat pompje (rood) van de zolid navul inkt kopen???? Ik heb het nodig. Of iets die erop lijkt. Hoe heet het eigenlijk, wat zijn de kern woorden die ik kan gebruiken in Google om zo een luchtpompje te vinden? Want tot nu toe lukt mij het niet. Heel erg bedankt voor jullie hulp.
Sanda
Gast
02-02-2022 14:44  Reageer met quote




Waar is de spoeling van zolid voor ?
Kan het nergens op zoeken
Misschien weten jullie het
Plaats Reactie Pagina 3 van 3
Vorige  1, 2, 3

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden