NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Aldi navulset Zolid voor inktpatronen Hp
Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
04-01-2008 17:34 canon kop bijvullen met zolid inkt Reageer met quote




Heb vandaag weer voor de tweede keer een kop bij proberen te vullen van de canon pixum mp 830 , en het is gelukt,, als je eenmaal begrijpt waar je mee bezig bent valt het wel mee... na jarenlang HP en Lexmark koppen met zwarte inkt bijgebuld te hebben was het me nog niet gelukt de tank van de canon pixum mp830 bij te vullen, de beschrijving is een beetje vaag geweest.. gewoon het kogeltje bovenop het tankje verwijderen, dmv eerst een gaatje in te boren (niet geheel doorboren) en daarin een heel klein schroefje te draaien dan merk je dat het kogeltje in een soort zetting is geklemd je kunt hem verdraaien zonder dat ie loskomt, als je het goed hebt gedaan kun je hem eruit trekken(anders moet je hem naarbinnen drukken en vervangen), dan zet je de cartridge in een hoek van 45 graden zoals in de beschrijving met de spons omhoog en vul je het tankje, daarna sluit je de tank met de kunstof kogel , of anders met de bijgeleverde stalen kogel. daarna pas mag je de tank horizontaal zetten zodat de inkt naar de spons loopt en een onderdruk creert in het tankje
 




Gast
22-02-2008 14:58 hervullen lexmark inktpatroon no 17 Reageer met quote




Hoe doe je dat?
Waar maak je het gaatje en dicht je dat weer
Gast
25-02-2008 22:15  Reageer met quote




Je kan het gaatje met het bijgeleverde plakband dichten, of als je een lijmpistool hebt even een klein dotje aanbrengen. Je kan ( als je een canon mp510 printer hebt ) het best de onderkant tijdens het vullen afplakken.
Gast
26-03-2008 12:14  Reageer met quote




Het gaatje heb ik geboord met een dremel, met een conisch freesje, daarna wat ruimer maken met een heel fijn boortje, een paar mm is al genoeg, en dan een fijn schroefje, ik heb nu al meerdere keren de tank bijgevuld, ook de kleurenkoppen doen het goed met de kleureninkt van zolid,
als je het niet doorboord heb hoeft de sluiting van het plakband niet perfect te zijn,
Gast
05-04-2008 22:29  Reageer met quote




Verschrikkelijke strop,ik heb een heel nieuwe printer moeten kopen,bijvullen gaat beslist niet,de printer is echt totaal waardeloos geworden
Gast
08-04-2008 7:50 navullen Reageer met quote




waar maak je het gaatje in de inktpatroon voor lewmark 16?
Gast
14-05-2008 18:26 gaatje inktpatroon lexmark Reageer met quote




Op het bovenste gedeelte van de cartridge zie je een gaatje wat uiteraard dicht is. Je kunt het goed zien. Boor hier een gaatje in zodat de naald erin past. De rest gaat vanzelf. Als men klaar is met navullen even met een klein rietje of zoiets in het gaatje blazen. Oppassen voor inkt! Dit is er voor dat de lucht wat er onder is gekomen eruit gaat. Soms komt er wat inkt aan de onderzijde eruit. Dat is prima. Schoon vegen en proberen. Kan zijn dat men het soms een paar keer de cartridge erin eruit moet doen. Sukses!
Gast
24-05-2008 11:09 Canon iP1800 Reageer met quote




Wil kleurencartridge bijvullen. Maar het is me niet duidelijk waar ik de juiste openingen moet maken en waar welke kleur. Kan iemand me op weg helpen?
Gast
16-06-2008 21:39 kleurenpatronen hp Reageer met quote




Steek met een tandestoker in de gaatjes zo zie je welke kleur je moet bijvullen
Gast
23-08-2008 14:53 Canon Reageer met quote




Verschillende printers van Canon nagevuld, maar schijnbaar op een bepaald moment accepteert deze die cartridge niet meer alsof die defect is, maar ik weet zeker dat er niets aan mankeert. Hert lijkt wel of de cartridge geregisteerd wordt in de Canon printer, maar er zit geen chip oid op? Ik lees zoiets van na 3x andere cartridge nodzakelijk? Weet iemand hier iets over?
Pixma IP 2500
Gast
27-08-2008 20:46 Canon printers Reageer met quote




Navullen van cartridge bij canon hetzelfde als bij bv lexmark. Na het vullen even met bv een rietje erin blazen zodat de lucht weg is en de inkt helemaal de ruimte heeft opgevuld. Als er nl een luchtbel aanwezig is dan zal deze het niet doen. Gaatje open laten. Zelf heb ik lexmark 16 en heb deze al meer dan 7 keer nagevuld. men moet wel direct navullen als de printresultaten slecht zijn.
Gast
01-09-2008 18:44 zolid navulset Reageer met quote




kun je ook een brother LC-970BK bijvullen met een zolid navulset
Gast
04-09-2008 20:40 brother LC-970BK Reageer met quote




Om brother na te vullen even kijken op de site:http://www.navulhandleidingen.nl/ daar staat ook brother bij! Succes er mee.
Gast
02-11-2008 22:42 zolid Reageer met quote




Ik heb hem nu bij de aldi vooor 2 euro gehaald, en het is echt geweldig.
Gast
17-11-2008 17:08 spoeling Reageer met quote




Bij de 3 inktflesjes met kleur is ook een flesje met spoeling geleverd. Hoe wordt deze spoeling gebruikt? Er zit geen gebruiksbeschrijving bij de verpakking. Grrag informatie.
Gast
18-11-2008 21:54 spoeling Reageer met quote




Deze spoeling is er eigenlijk voor om de inhoud van de cartridge schoon te maken van inkt resten. Maar als je cartridge direct na vult nadat hij aan gegeven heeft dat hij leeg is dan de kleuren gewoon in de appartementen doen waarin zij horen. De spoeling kun je ook gebruiken als met een naald moet bijvullen. De resten van de inkt in de spuit kan men dan met deze spoeling verwijderen.
Succes.
Gast
09-02-2009 12:11 geen afdruk Reageer met quote




Heb de inkt van de Aldi gekocht en bijgevuld.Eerste keer ging prima,meteen een goede afdruk.Na 3 dagen weer geprobeerd,en nu helemaal geen afduk meer.Weet iemand wat ik moet doen,of wat verkeerd is gegaan?
Gast
18-04-2009 15:10 zwarte printer inkt voor Lexmark Reageer met quote




hello, verkopen ze deze inkt nu nog bij Blokker ? Aldi ?
Dank en groet.
Gast
05-05-2009 21:20 Navulsets Reageer met quote




Aangeboden
4 × zwart
3 × kleur
rolf069@gmail.com
Gast
13-05-2009 10:24 zolid navulset Reageer met quote




ben op zoek naar zolid navulsets zwart en kleur inkt.wie heeft er nog over en wil er vanaf?
vergat men emailadres erbij te zetten.
bij deze dan:jolanda_van_poppel@hotmail.com in kaatsheuvel
Gast
09-06-2009 15:54 Leon Reageer met quote




Gebruik Zolid vd Aldi; geen enkel probleem met bijvullen, zowel voorv kleur alsook voor zwart bij HP21 en HP22.
Printer is HP1407; no problemo !!
Gast
09-06-2009 16:02 Zolid navuset Aldi Reageer met quote




Ik gebruik ook de Zolid v.d. Aldi; geen enkel probleem met bijvullen, zowel voorv kleur alsook voor zwart bij HP21 en HP22.
HP21 zwart bijvullen met max 8ml; HP22 kleur bijvullen met max 4ml per kleur. Printer is HP1407; no problemo !!
Zorg wel voor een werkplek waar eventueel gemorste inkt geen schade kan aanrichten of dek alles goed af en ...... trek plastic handschoenen aan want deze inkt kleurt dat ie barst.
Flesje met spoelvloeistof is bedoeld om de injectiespuiten te spoelen; terk de spuit vul en spuit vloeistof weer terug in flesje en herhaal dit een paar keer. Vloeistof zal dan langzaam kleuren totdat vloeistof verzadigd is en niet meer reinigt. De inktflesjes zijn tegen die tijd al lang leeg. Succes allemaal.
Gast
24-10-2009 16:35 Werkt ok Reageer met quote




Ik heb er geen problemen mee,

Al 10 x gevuld ofzo... HP soms lekken ze bij mij ook. Dan heb ik er gewoon te veel in gedaan, dep ik ze af tot het heftige stopt... Prop ik m in mijn printer en maak ik snel een paar afdrukken...

En klaar is kees..
Gast
25-03-2010 11:00 ZOLID Reageer met quote




Hoe kom ik aan de ZOLID handleidng navullen cartridges
Gast
17-05-2010 8:11 geen print Reageer met quote




Na een aantal keer probleemloos te hebben bijgevuld kwam er eerst doorzichtige strepen op het papier en daarna helemaal niets meer wat kan ik hieraan doen??
Gast
01-08-2010 8:37 water!?!zon!!! Reageer met quote




dan heb je gewoon domme pech!!
nee je moet je inktpatronen NIET in het water of onder de kraan leggen, dan worden je uitgeprinte vellen helemaal nat!
wat je wel kan doen is in de zon leggen dat werkt als een fotosynthese. ik doe het altijd en ik doe al 5 jaar met dezelfde inktpatronen.



groetjes
Gast
07-09-2010 6:50 navulinkt Zolid Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heb nog enkele pakjes liggen van Zolid

Hello, Lang geleden meldde je dat je nog enkele pakjes navulinkt Zolid bezat. Heb j'er nog ? Of...waar koop ik dit vandaag ?
Dank en groet.
Walter.
Gast
11-09-2010 13:11 Re: navulinkt Zolid Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hello, Lang geleden meldde je dat je nog enkele pakjes navulinkt Zolid bezat. Heb j'er nog ? Of...waar koop ik dit vandaag ?
Dank en groet.
Walter.
Er liggen hier nog twee navulsets van Zolid. Eén kleur en één zwart wit. Voor verder contact, graag een mail sturen.
Gast
16-09-2010 19:54 lexmark nummer 36 3n 37 bijvullen Reageer met quote




wie heeft ervaringmet de lexmark 36 en 37 bijvullen.
Hen nummer 36 laten bijvullen doch de cumputer geeft constant de melding dat de cartridge leeg is.
Weet iemand hoe dit op te lossen.
Gast
18-09-2010 16:50 inkt aldi Zolid Reageer met quote




Is geweldig. Ik werk er al 5 jaar mee. Helaas zie ik het nergens meer te koop staan ook niet bij de Aldi.(afgelopen halfjaar)Weet iemand waar je deze inkt ook kunt kopen? Ik heb een printer canon pixma 170 en pixma 210 en heb ook de inkt gebruikt voor mijn Lexmark. Waar O waar te koop?????????
Plaats Reactie Pagina 2 van 3
Vorige  1, 2, 3  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden