NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Basis kappersopleiding

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WERK / OPLEIDING
mistery
18-04-2005 11:15 Basis kappersopleiding Reageer met quote
Gast



Hoi ik ben op zoek naar een betaalbare basiskappers opleiding of iemand die mij dat wil leren.Ik ben vr. 47jr. Door een ongeval ben ik nog kanslozer op de arbeidsmarkt dan ik al was. Ik probeer voor mijzelf nieuwe toekomstperspectieven te creeren. Ik zit nu de hele dag niets te doen en dat bevalt mij helemaal niets. Ik heb reeds mijn certificaat hairextentions zetten. Is er iemand die mij info kan geven? Boeken,DVD,
kapperscursus online? Idea
 




Gast
26-05-2005 17:56  Reageer met quote




Ik denk dat de eenvoudigste oplossing is om gewoon naar je kapper te stappen en te vragen waar hij/zij het geleerd heeft. Kapperscholen genoeg, je moet ze alleen weten te vinden.
O, trouwens, als je al extensions hebt leren zetten, móét je toch wat connecties hebben?
missgisco
30-03-2006 18:19  Reageer met quote




Ik heb wel boeken te koop over black hair
Ook heb ik een dvd waarmee je kan leren invlechten en weaven
missy
31-07-2006 9:25 Re: Basis kappersopleiding Reageer met quote
Gast



mistery schreef:
Hoi ik ben op zoek naar een betaalbare basiskappers opleiding of iemand die mij dat wil leren.Ik ben vr. 47jr. Door een ongeval ben ik nog kanslozer op de arbeidsmarkt dan ik al was. Ik probeer voor mijzelf nieuwe toekomstperspectieven te creeren. Ik zit nu de hele dag niets te doen en dat bevalt mij helemaal niets. Ik heb reeds mijn certificaat hairextentions zetten. Is er iemand die mij info kan geven? Boeken,DVD,
kapperscursus online? Idea


Hoi als je bij het cwi in geschreven staat en met een goed plan naar voren komt weet hun instelling die jou opleiding willen betalen.
Als ik jou was zou ik daar gewoon informeren.
succes
Gast
03-09-2009 17:01 Kappersopleidingen Reageer met quote




Hoi kijk eens op t-en-m.com daar staat een door link voor veel opleidingen
Gast
11-10-2009 10:08  Reageer met quote




Bezint eer ge begint het kappersvak is erg zwaar en als jedoor een ongeval minder kans hebt op de arbeidsmarkt is dit vak hoe leuk dan ook te zwaar voor je.
Gast
26-12-2011 21:55 Kappersopleiding Reageer met quote




Selfline geeft kapperscursussen in groepsverband of priveles.
Zie selfline.nl
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden