NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

werken in Spanje

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WERK / OPLEIDING
Trees
25-06-2004 13:54 werken in Spanje Reageer met quote
Gast



Graag zou ik een werkkrant uit de omgeving alicante ontvangen... Costa blanca...dan wel costa del azahar...wie kan mij helpen?
 




remco evers
31-01-2005 14:17 werkzoekend Reageer met quote
Gast



geachte heer/mevrouw,

ik ben een jongeman van 20 jaar uit nederland en ben per direct opzoek naar werk in de omgeving benidorm/alicante. graag zou ik hier over informatie ontvangen via mijn email. mijn emailadres is *******@hotmail.com

met vriendelijke groet remco evers
Gast
05-10-2006 14:05 werken in benidorm Reageer met quote




geachte heer, mevrouw

ik ben een spontane meid van 20 jaar uit nederland en ben met spoed op zoek naar en baan in benidorm en heb al 4 jaar horeca ervaring graag zou ik hier informatie willen ontvangen via mijn mail mijn emailadres is loveyaanne@hotmail.com

met vriendelijke groet anne nieuwkoop
Gast
11-10-2006 19:36  Reageer met quote




ik wil onderzoeken of er werk voor mij is als slager in spanje ,wie kan mij daarover informeren ik ben 53,39jaar ervaring.
Gast
20-05-2007 15:49 spanje Reageer met quote




ik ben 22 jaar en zoek een baan in de procestechniek in benidorm, finestrate en omstreken max 10 km ben net klaar met studeren en heb vapro a behaalt ik zou hier graag wat meer informatie ontvangen met vriendelijke groet
Gast
07-01-2009 14:53 zorg Reageer met quote




ik ben 23 jaar en 8 jaar werkzaam in de verpleging en ben per maart 2009 direct op zoek naar een baan in de zorg in omstreek costa brava. woon en werkruimte gaarne.
Gast
25-03-2009 22:49 Werken in Spanje Reageer met quote




Hallo allemaal,

Ik woon en werk al sinds mijn negentiende in Spanje.
Wat betreft de vraag voor een weekblad hier in Spanje. Online kun je het weekblad Hallo bekijken, er is ook nog de week. Dit is nieuws over de costa blanca.
Er zijn ook een paar websites waar je gratis kunt adverteren. mercadosite.com en spanjezoekertjes.nl
Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar als je een job hebt in Nederland of Belgie, laat die dan niet vallen. Tot een paar jaar geleden was hier nog werk genoeg, vooral in de onroerende goederensector, maar deze markt is nu "ingevallen". De spanjaarden spreken geen andere talen dan spaans, een beetje engels, maar daar is het ook mee gezegd. Dus met talen kan je misschien nog een kant op.
Ook mensen die in de thuiszorg willen werken hebben misschien nog wel een toekomst. Een vriendin van mij werkt daar en daar er hier veel gepensioneerde Nederlanders en Belgen zijn is er hier wel een markt voor.
Mijn vader is ook slager en wil hier ook wat bijverdienen, maar tot nu toe is hier nog niet veel respons op gekomen.
Wat de lonen betreft is het ook niet uitmuntend, het basisloon is 900 €. In veel gevallen krijg je ook maar 1 vrije dag. Het leven is hier ook echt niet veel goedkoper dan bij julliie en als je een beetje een deftig appartement wil huren zal je niet onder de 500 € kunnen gaan.

Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar denk toch eerst even na voor jullie een grote stap zetten.
Eerlijk hoe langer ik hier woon (dat is nu toch al 26 jaar), hoe meer ik soms een hekel krijg aan hun manier van zijn. Veel beloven, weinig doen. Valse vriendelijkheid. Het woord dienst na verkoop staat hier niet in hun woordenboek.

Groetjes Sandra
Gast
21-09-2009 11:03 zoek werk in spanje Reageer met quote




hallo mijn naam is marcel ik ben 25 jaar en ik zoek werk in spanje het liefst in de omgeving girona of barcelona,vanwege mijn vriendin dus woongelegenheid heb ik.

ik ben als beroep zelfstandig elektromonteur en ik heb nu zo 6 jaar werkervaring in verschillende gebieden van de elektrotechniek.
ik kan vrijwel per direct beginnen, ik hoop snel iets daar te vinden.bvd groetjes marcel
Gast
14-10-2011 18:50 werken thuiszorg benidorm Reageer met quote




hall, ik ben benieuwd of er ook werk is in benidorm voor mij als verzorgende ig! ik ben als vrijwilliger al eens in benidorm geweest(zonnebloem reis) en zou graag als ik niet uitgeloot word dit jaar vier de reis wel willen werken in benidorm! wie weet hier meer over! ? gr lotte
Gast
18-11-2013 20:49 werk vinden Reageer met quote




we zijn koppel 55j en zou graag in Benidorm willen wonen mn vrouw is verzorgende in rusthuis kan mn vrouw daar werk vinden denk je graag zou ik daar eens een antwoordje op hebben dank bij voorbaat
Gast
07-01-2014 12:48 werk vinden Reageer met quote




geachte ik ben een vrouw 57j verzorgende van werk en zoek werk in Benidorm ik en mn man zouden graag er komen wonen wie kan me daar mee helpen hopelijk iemand dank bij voorbaat
Gast
12-04-2014 20:42 baan als slager Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik wil onderzoeken of er werk voor mij is als slager in spanje ,wie kan mij daarover informeren ik ben 53,39jaar ervaring.


goedenavond
mijn vraag is heeft u al werk gevonden als slager

hopend op een berichtje van u

mvrg a,rutten
beijensweide 16
beek
6191ek
0636570586
Gast
04-05-2015 14:31  Reageer met quote




werk zoekende
Mijn naam is thimothy woonachtig in La Romana.( buurt Novelda)niet op vakantie.
Ik ben een jonge man van 22 jaren oud ,sterk en bereid om hard te werken.
ik kan vele werken doen, van tuinwerk t/m schilderen.
Vele werkzaamheden zijn aan mij besteed.
AUB ,wie wil mij helpen.
U kunt mij bereiken op telefoon nr 653625068
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden