NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

leuke jongeren camping in nederland(kben 15 de rest is 16+)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND

welke provincie is het leukste om op vakantie te gaan?
noord-brabant
0%
 0%  [ 0 ]
zeeland
0%
 0%  [ 0 ]
waddeneilanden
0%
 0%  [ 0 ]
limburg
0%
 0%  [ 0 ]
zuid-holland
0%
 0%  [ 0 ]
noord-holland
0%
 0%  [ 0 ]
provincie staat er niet bij(ik schrijf een berichtje in het forum)
100%
 100%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 1

Gast
13-04-2010 9:11  Reageer met quote




Voor iedereen die een leuke (feest)vakantie wil, en daarvoor niet per se op het vaste land wil blijven, raad ik Camping Appelhof op Terschelling ontzettend aan!
De minimum leeftijd is daar 15 jaar, en ik was zelf ook 15 toen ik voor het eerst ging en dat maakt op die camping ook helemaal niets uit. Ik ben er 2 jaar achterelkaar geweest, en ik vond het super en ontzettend gezellig!
Je moet wel tegen wat minder slaap en lawaai kunnen, en zelf gewoon van feesten houden! Dan is het de perfecte jongerenvakantie, voor een klein prijsje!
 




Gast
13-04-2010 14:53  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Voor iedereen die een leuke (feest)vakantie wil, en daarvoor niet per se op het vaste land wil blijven, raad ik Camping Appelhof op Terschelling ontzettend aan!
De minimum leeftijd is daar 15 jaar, en ik was zelf ook 15 toen ik voor het eerst ging en dat maakt op die camping ook helemaal niets uit. Ik ben er 2 jaar achterelkaar geweest, en ik vond het super en ontzettend gezellig!
Je moet wel tegen wat minder slaap en lawaai kunnen, en zelf gewoon van feesten houden! Dan is het de perfecte jongerenvakantie, voor een klein prijsje!

bij mij is de hele groep op 1 iemand na 16, kan die ook gewoon drinken en alles?
Gast
15-04-2010 12:41  Reageer met quote




Anonymous schreef:
bij mij is de hele groep op 1 iemand na 16, kan die ook gewoon drinken en alles?

Makkelijk, ik had eerst ook wel een beetje van: Oh dat wordt niks! idd met drankjes halen enzo, maar dat kan gewoon.
Alleen bij de super moet diegene er dan niet direct bij gaan staan, want soms vragen ze echt iedereen om id-kaart, dus dan gewoon vast doorlopen bij de kassa oid!
Maar het maakt helemaal niet uit, genoeg anderen van 15 op de camping en je merkt er echt niks van.
En als het toch (maar lijkt me niet) een probleem is, zijn jullie er om voor hem/haar een drankje te halen Wink
Gast
15-04-2010 12:51  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Makkelijk, ik had eerst ook wel een beetje van: Oh dat wordt niks! idd met drankjes halen enzo, maar dat kan gewoon.
Alleen bij de super moet diegene er dan niet direct bij gaan staan, want soms vragen ze echt iedereen om id-kaart, dus dan gewoon vast doorlopen bij de kassa oid!
Maar het maakt helemaal niet uit, genoeg anderen van 15 op de camping en je merkt er echt niks van.
En als het toch (maar lijkt me niet) een probleem is, zijn jullie er om voor hem/haar een drankje te halen Wink

edit: Als iemand in jullie groep beetje goed is met photoshop ofzo, zou je het ook kunnen veranderen zodat diegene wel een 16+ bandje krijgt. Toen ik daar was, hadden een aantal dat ook gedaan. Je moet namelijk een kopietje van je id-kaart meenemen, of je id daar zelf laten kopiëren. Als je het dan op de pc al aanpast, en dan uitprint. Voila.
Maar is opzich niet nodig..
Gast
20-04-2010 8:19  Reageer met quote




Zijn er hier mensen naar fun4fun geweest?
Wat vonden jullie ervan?
Waren er veel jongeren, en kon je er goed uit?
Gast
25-05-2010 17:32  Reageer met quote




Hallo,
ik had een vraagje ik wil met een groep op vakantie de meeste zijn 16 maar er zijn er ook een 15 hebben jullie
een leuke camping waar niet teveel gezopen wordt en waar
je ook gewoon apart kan staan van de rest, dus niet echt
met ze alle op elkaar, en als het kan ook een huisje kan huren?
liefs,
Gast
02-06-2010 19:14  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo,
ik had een vraagje ik wil met een groep op vakantie de meeste zijn 16 maar er zijn er ook een 15 hebben jullie
een leuke camping waar niet teveel gezopen wordt en waar
je ook gewoon apart kan staan van de rest, dus niet echt
met ze alle op elkaar, en als het kan ook een huisje kan huren?
liefs,


Dit zoek ik ook, en een zwem mogelijkheid zou ook handig zijn.
Weet iemand mischien iets in overijsel?
Ltr
Gast
09-06-2010 20:27 jongerencamping Reageer met quote




hallo
weet iemand een leuke camping voor jongeren.
want ik ga ben zelf 16 maar ik ga met een vriendin van 14 opvakantie die tegen die tijd 15 is.
weet iemand een leuke camping in de provincie gelderland?
het liefste een met een jongere veld.
Gast
09-06-2010 20:31 camping Reageer met quote




hallo
weet iemand een leuke camping in de provincie gelderland.
waar makkelijk jongeren kunnen staan.
voor een laag prijsje.
want ik (16) wil samen met vriendin (15) willen op vakantie gaan.
en waar ook veel uitgaans mogelijkheden zijn.
Gast
13-07-2010 18:59  Reageer met quote




ikheb een vraagje,
ik wil samen met mijn vriend op vakantie maar we gaan maar met zn 2e omdat de rest van onze vrienden al had geboekt =(. alleen nu heb ik een vraag, is dat niet stom? om met zn 2e te gaan? en vinden die mensen ons daar dan niet stom, wat zouden jullie doen`?
Gast
19-07-2010 18:41 camping Reageer met quote




Hallo,
weet iemand een leuke camping, waar je kan uitgaan en zwemmen maar dat je niet met z'n alle hutje mutje tussen de dronken mensen in zit? ( en waar je sanitair hebt dat je er niet met je ogen dicht wil zitten omdat het er zo smerig is..?)
Kan iemand me daarom iets meer vertellen over Appelhof?
We zijn 3 meiden van 17 en 1 van 16.

Oja, en de vraag van of je met z'n 2en moet gaan : Is toch hartstikke gezellig (romantisch), lekker met z'n 2en op vakantie? Ik zou het zo doen!

x
Gast
03-08-2010 17:29  Reageer met quote




kogerstrand op texel is vanaf 15 jaar!
x
Gast
26-08-2010 13:53 camping vanaf 15 Reageer met quote




hallo, ik ben 15 en mijn vriendin 16,
we willen graag naar een camping in limburg of noordbrabant
waar je vanaf 15jaar alleen op vakantie kan
of misschien een huisje aan de zee ?

laat ons snel wat weten
Gast
09-09-2010 15:35 camping Reageer met quote




hey wij zijn met z'n 3e 2x15 en 1x 14
en we zoeken een camping die in gelderland ligt niet al te duur.
en dat het veilig is om onze ouders gerust te stellen.
als je ierts weet mail dan
Gast
11-09-2010 18:28  Reageer met quote




haha wat veel reactie's enzo van ik zoek ook een camping.
maar meestal als je 15 bent kom je niet ver ,wij zoeken ook camping en we zijn allemaal 16 en we komen niet verder dan tenten (Waar we een *** hekel aan hebben) xD
Gast
14-09-2010 17:04 vak Reageer met quote




heey wij zijn een groep in jongere van 7x 16 2x 17 2x 18 wij gaan met de scooters naar ermelo weet iemand daar een leuke camping hotel of iets in de buurt alvast bedankt
Gast
14-09-2010 17:08  Reageer met quote




hahah wacht tot je 16 ben en ga naar gerso of loret da mar en flink zuipen en wijven pakken das tog 10x leuker dan op een camping staan en gras gaan tellen



yoo lats
Gast
21-11-2010 23:14  Reageer met quote




Hee ik wil graag met mijn vriendinnen naar en leuke camping zonder ouders de oudste is dan 14 ik wil het liefst zo dicht mogelijk bij einhoven in de buurt
weet iemand iets??

XX
Gast
25-11-2010 16:41 Valkenburg zeker weten een aanrader Reageer met quote




Hallo, ik ben vorige zomer met 3 vriendinnen naar Valkenburg geweest, camping 'den driesch'. Mijn vriendin en ik waren toen nog 15 andere 2 vriendinnen waren 16. Dus je kan op die camping staan als je 15 bent. We hebben echt een super vakantie gehad. Je hoeft maar 200 meter te lopen en je staat midden in het centrum. Het is er erg leuk uitgaan, het is dus zeker een aanrader!
Gast
29-12-2010 21:33 Noodgeval. Reageer met quote




Hoi!
We willen aankomende zomervakantie met de hele vriendinnenclub op vakantie. Maar we kunnen maar 1 camping vinden waar je maar 15 voor hoeft te zijn om zonder ouders op te mogen staan. Dat is in terschelling, maar daar mogen mijn tweelingzusje en ik niet heen. Kunnen jullie alsjeblieft een andere camping aan de kust vinden, waar je nog geen 16 voor hoeft te zijn? Alsjeblieft!!!
Gast
29-12-2010 23:20 Re: Op zoek naar camping in Zeeland Reageer met quote




wie weet een leuke familie camping in Zeeland waar ook veel te doen is voor jongeren vanaf 14 jaar ?
Gast
02-01-2011 18:50 camping Reageer met quote




wij zoeken een jongeren camping. ouders +kinderen van 13 en bijna 15 jaar! weet iemand een leuke camping voor ons in nederland?
Gast
08-01-2011 19:44  Reageer met quote




wij denken er over om naar erkemerstrand te gaan met z'n zevenen is het daar leuk??
Gast
09-01-2011 14:31  Reageer met quote




Anonymous schreef:
wij denken er over om naar erkemerstrand te gaan met z'n zevenen is het daar leuk??


geen idee, wij zijn het ook van plan, maar dan met zn 4en waarschijnlijk. ;D
Gast
09-01-2011 17:41  Reageer met quote




okeeee dankje zijn er mensen die al eens bij erkemerstrand zijn geweest???
Gast
09-01-2011 19:57 jo Reageer met quote




jo is de appelhof ook chill voor mensen van 15 want ik hoop daar wel leeftijdgenoten tegen te komen en niet allemaal mensen van 20 jaar ..

alvast bedankt
Gast
09-01-2011 21:42 Re: jo Reageer met quote




Anonymous schreef:
jo is de appelhof ook chill voor mensen van 15 want ik hoop daar wel leeftijdgenoten tegen te komen en niet allemaal mensen van 20 jaar ..

alvast bedankt


hahaha ja dat probleem heb ik ook, en ik hoef niet zwanger te worden.
Gast
13-01-2011 0:27  Reageer met quote




Anonymous schreef:
kogerstrand op texel is vanaf 15 jaar!
x

Niet naar appelhof gaan dan. Het is echt een feestvakantie en het sanitair is erg vies ookal wordt het elke ochtend schoongemaakt. Ik heb er echt 2 geweldige vakanties gehad maar het is wel veel drank en dronken mensen.. Als je hier niet op zit te wachten is appelhof geen aanrader.
Gast
17-01-2011 19:16  Reageer met quote




hallo,
wij willen met zijn zevenen dan allemaal 16 een week weg..
wie weet er een leuke camping in de veluwe of zoiets??
en geen camping waar ze alleen maar zuipen zoals appelhof
Gast
17-01-2011 23:51  Reageer met quote




Hi mensen,
Weet iemand nog een leuke camping voor mensen va 15-16 jr. Het hoeft niet perse een jongerencamping te zijn als we maar niet tussen de gillende peuters en gerimpelde velletjes zitten xD het liefst iets als de Veluwe of vlakbij Amersfoort ofzo liefst ook een beetje bij een leuke kroeg ofzoo

Als iemand iets weet alvast bedankt
Plaats Reactie Pagina 7 van 9
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden