NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

spreekbeurten onderwerpen
Vorige  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
17-12-2005 13:24 spreekbeurt Reageer met quote




doe over edelstenen
 




Gast
23-12-2005 14:22 spreekbeurten Reageer met quote




ik heb nog niks en moet over 2 weken me spreekbeurt houden:(:S maar weten jullie iets ik heb al een paar dingen maare een beetje moeilijk en ik mag niks over dieren dus kunnen jullie jme misschien helpen
Gast
27-12-2005 12:12 spreekbeurt Reageer met quote




hallo ik heb een tip om een spreekbeurt te doen
ik doe namelijk mijn spreekbeurt over vuurwerk
moet je echt doen jo
Gast
27-12-2005 13:20 met anneniem Reageer met quote




geen leuke site man je kan nog wel iets meer aan doen
Gast
27-12-2005 17:12 fdnhdghb Reageer met quote




Anonymous schreef:
heej, ik moet een spreekbeurt houden met mijn vrindin, ik wil een onderwerp, en als ik er 1 leuk vind dan vind zij het niet leuk,
duz en ik vind het wel leuk om met haar te doen...wa moet ik doen???!!!

je moet gewoon eerst vragen waar zij in in geintereseert mischien vind jij dat dan ook wel leuk probeer het eens met het onderwerp roken of drugs kan je veel wardeering van de leerar krijgen moet je wel ff vertellen hoe slecht het is. niet doen als hij zij zelf rookt
Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
_love_you_
28-12-2005 18:32 wat kan je doen Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
je moet gewoon eerst vragen waar zij in in geintereseert mischien vind jij dat dan ook wel leuk probeer het eens met het onderwerp roken of drugs kan je veel wardeering van de leerar krijgen moet je wel ff vertellen hoe slecht het is. niet doen als hij zij zelf rookt
Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

hoi ,
wat de bovenste zegt dat is een goed idee maar je kan ook met ze tweeen in de bibbliotheek en dan boeken bekijken en daar kunnne jullie mischien wel iets vinden Idea maarjah ik hoopp daat het werkt
_love_you_
28-12-2005 18:34 ? Reageer met quote
Gast



voor de mensen die geen onderwerpweten voor spreekbeurten of werkstukken of wat dan ook mail me op me msn ik weet er namelijk hele leuke Very Happy
Gast
29-12-2005 10:36 aslii Reageer met quote




je kan het over de natuur doenn
Gast
29-12-2005 18:06  Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik moet ook met nederlands een spreekbeurt houden over zuid-afrika je mocht niej eens zelf kiezen en het moet alleen ik weet dus egt niej wat k moet gaan vertellen




ik moet da ook j mocht niej eens self kiezen ik weet ook niej wa ik moet gaan vertellen Sad Sad Sad
Gast
02-01-2006 20:44 dinos Reageer met quote




kan iemand een spiciaal site geven over dinos ik heb nodig ontstaan en vlees eters en de natuur hoe het ging in die tijd en uitgestorven gef me een site ik vind spreekbeurt niet leuk geef a u b een site groetjes groetjes mii
Gast
02-01-2006 20:46 dinos Reageer met quote




en geef een site waar geen moeilijke worden in zite dat iedereen dat begrijpt
Gast
10-01-2006 13:49 MuziekSpreekbeurt Reageer met quote




Ik mOet een spreekbeurt over muziek hOuden .. weten jullie waar ik het Over kan hOuden ..? HELLUP .. Razz
Gast
10-01-2006 15:05 voor dat meisje Reageer met quote




een spreekbeurt over dierproeven is misschien een leuk idee!
het is moeilijk opzich
maar het gaat over dieren en ik denk dat veel kinderen er nog niet veel over weten:) of ga naar www.dierproefvrij.nl xxkyra
Gast
10-01-2006 15:54 nieuw zeeland Reageer met quote




nieuw zeelan
Gast
10-01-2006 18:43  Reageer met quote




mario
Gast
10-01-2006 19:21 bedankt Reageer met quote




hey hey iedereen
ik wist ook geen onderwerp tot ik zag staan chocala ik hou zo van chocola ! mmmmmmmhhhhhhhhh........... !!!!!!!!!!!!!!!!!
bedankt leuk idee
groetjes !!
ps : haaien is een leuk interesant onderwerp! of vissjes of de cavia of konijntjes poesjes!! frisdranken! suikers! of weet ik veel doeikes!
anne
11-01-2006 15:56 provincie Reageer met quote
Gast



Voor degene die Het over de provincie Zuid-Afrika had Very Happy Euhm. Ik weet niet welke atlas jij thuis hebt maar Zuid-Afrika = GEEN PROVINCIE

MUHAHAHHA echt domme mensen hier. Very Happy hihi
Gast
11-01-2006 16:20 spreekbeurd Reageer met quote




ik moet een spreekburd doen wie weet een leuk onderwerp geen dieren heb ik al zo vaak gedaan!
Gast
12-01-2006 16:56  Reageer met quote




onderzeeers
Gast
12-01-2006 17:43  Reageer met quote




Misschien over 'de ruimte'!!!!
danielle
13-01-2006 11:05  Reageer met quote




rusland:P
Gast
13-01-2006 17:21  Reageer met quote




help ik weet niet waar ik me
spreekbeurt over kan houden!
en ik wil het niet over een land
of een dier of geschiendenis want
dat vind ik saai:P
Gast
13-01-2006 17:42 Re: rusland Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik wil het over rusland doen maar ik kan bijna geen informatie vinden die goed is voor kinderen!!!!!
help me daarbij

Ben je rus?? Laughing Embarassed
danielle
13-01-2006 19:13  Reageer met quote




ben geen rus maar weet wel veel
Gast
16-01-2006 16:58 wa nu Reageer met quote




ik em al verschillende spreekbeurten gehouden over mijn gitaar , wandelende takken, vlinders , beren , .... maar nu weet ik het toch ook niet meer zenne..
:'(
Gast
17-01-2006 17:15 HET ALLERBESTE ONDERWERP! Reageer met quote




hierbij het allerbeste onderwerp Smile Razz
MANGAAAAAAA(manga)
ik heb het er zelf ook over gehouden en het was echt leuk ik kreeg een 9 Very Happy manga is een soort stijl tekenen
zoek maar eens plaatjes op van manga echt super mooi je kunt er ook natekenen en dan aan de klas laten zien of bij je spreekbeurd een tekenwijdstrijd doen ofzo met prijzen ^^
Gast
18-01-2006 16:25 Re: spreekbeurten onderwerpen Reageer met quote




anahyd schreef:
Very Happy heyz Very Happy
ik moet een spreekbeurt houden maar ik weet niet waarover en ik wilk niet iets van dieren Wink (vind ik wel lief maar doe ik zo vaak Embarassed )
en ook niks over geschienis want daar heb ik een hekel aan dus weten jullie wat leuks? Rolling Eyes
Gast
20-01-2006 9:48 spreekbeurd portugal Reageer met quote




weet er iemand iet va portugal want ik moet een spreekbeurd doen over portugal hihi
Gast
20-01-2006 10:00 spreekbeurt Reageer met quote




ik weet echt nie waar ik mijn spreekbeurt over moet doen ik heb ook al bij google gekeken maar daar was ook niks leuks
Gast
20-01-2006 14:33 spreekbeurt engels Reageer met quote




Ik moet een spreekbeurt houden voor engels..dus mijn vraag weten jullie maybe een onderwerp..alvast bedankt..


Cool
Plaats Reactie Pagina 3 van 20
Vorige  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden