NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

spreekbeurten onderwerpen
Vorige  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
nicOwll
19-05-2005 15:53 Re: spreekbeurten onderwerpen Reageer met quote
Gast



misschien respect ofsOw Question
 




asma
03-07-2005 15:05 Re: spreekbeurten onderwerpen Reageer met quote
Gast



mischien over kleuren of liefde of kelidng wat mode is ik weet zelf geen onderwerp maar heb wel een vraag weet je een leuke website waar je informatie hebt voor je spreekbuert ik hoop dat je snel reageert want bij google krijg je geen informatie thnx Laughing Very Happy Wink
Gast
03-07-2005 15:07 ik wordt gek Reageer met quote




hey wordt gek ik kan geen onderwerp vinden vindt ik heb me spreekbeurt deze week en heb nog steeds geen onderwerp zo raar bij mijn vorig had ik meteen een onderwerp kan iemand mij alsjeblieft een goeie tip !!!!
Gast
13-11-2005 20:06 help Reageer met quote




ik kan maar geen onderwerp vinden
weet iemand een leuke
Gast
16-11-2005 15:33  Reageer met quote




ik weet geen onderwerp help!!!!!!!
het maakt mij niet uit wat maar weet je er een pleazzzzzz!!!!!!!!
een cheeta
17-11-2005 12:31 Re: help Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
ik kan maar geen onderwerp vinden
weet iemand een leuke
Gast
17-11-2005 16:15 help Reageer met quote




weet iemand een leuk onderwerP?
Gast
17-11-2005 16:59 spreekbeurt Reageer met quote




Ik zoek ook een onderwerp voor mijn spreekbeurt. Wie kan mij helpen?? Het moet wel interessant zijn en niet een onderwerp dat ook op een basisschool kan voor komen.
Gast
18-11-2005 13:11 Re: spreekbeurten onderwerpen Reageer met quote




misgien iets van een organisatie..
Unicef, of artsen zonder grenzen. Misschien vinden de kinderen het wel boeien, want daar weten ze nog niets van, zelf heb ik het over unicef gedaan en het was goed gelukt. ik had zelfs een 9
Gast
19-11-2005 17:57 afrikaanse muziek Reageer met quote




kun je me wat info geven over afrikaanse muziek ??
Gast
20-11-2005 11:58 Re: Spreekbeurt Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb over 3 weken mijn spreekbeurt ik weet geen onderwerp.. Pliess help mij !!

hey kheb bijna ook mijn spreekbeurt hoor maar een onderwerp vinden is wat anders Sad Arrow
Gast
20-11-2005 22:43 Re: site Reageer met quote




lila schreef:
HOIHOIHOI
ik weet wel een onderwerp maar ik kan het nergends vinden!!!!! Shocked
weet iemand waar ik afrika kan vinden bedoel wel zo'n site met info Wink

google afrika type!
Gast
22-11-2005 13:28 moi... Reageer met quote




ik weet niej wat ik doe maar jah..!! ik ga maar weer eens..
maar ik wil nog een ding zeggen..! WAT EEN DOMME SITE ...!!
ik wil een onderwerp voor communicatie..>! en dat is er niet eens..!
wout
23-11-2005 15:06 spreekbeurt Reageer met quote
Gast



heej weten jullei een spreekbeurtonderwerp mail het me mail is woutje20042hotmail.com
Gast
24-11-2005 20:35 hOiiz .. ! * Reageer met quote




Oh ,, mOii ' gOd *-) Wie weet een pagina Voor Informatie te vinden Over van aLLez en nOg wath .?

x
sOéwnrdd. <.$$
Gast
28-11-2005 17:55 Re: spreekbeurt Reageer met quote




Ik weet meerdere dingen bv. vulkanen, elektriciteit,post, zeepaardan,madagaskar, vuur,het heelal,zwarte gaten....,internet;computers enz. Smile
[s]ep
29-11-2005 10:31  Reageer met quote
Gast



yeps zo als IEDEREEn heb ik ook een onderwerp nodig.. /

als jullie een leuke weten..
mail het ff naar [url=104722@hondsrucollege.nl]mijn email adres[/url]
kyryyyyy
02-12-2005 17:00 werkstuk Reageer met quote
Gast




ik moet een werk stuk maken maar weet neit waar over
Crying or Very sad moet 20 blz maken maar weet niet waar over!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sad Sad Sad Sad Sad Sad Crying or Very sad Laughing Laughing Razz
Gast
04-12-2005 12:09 spreekbeurt Reageer met quote




ik wete geen spreek beur ik had een goeie alen is afgepakt:@ e zij heb hem eerder en ik heb dus geen onderwerp dus help en ma niej over dieren=(
Gast
08-12-2005 12:45 weetnie Reageer met quote




miss over bobbejaanland of diere zijn altij mooi ma ik moe iets vet hebbe ik weet er geen we moete er 1 hebbe tege vrijdag de 9de
ik vind er geen typ zo rap mogelijk iets trug !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

misschien !
vuurwerk freek
08-12-2005 20:01 Re: spreekbeurten onderwerpen Reageer met quote
Gast



over vuurwerk zou kunne Very Happy en dan hep ik nog wa info !

hoofdstuk 1 Hoofdstuk 1 Hoe is vuurwerk ontstaan


Vroeger ging men er vanuit dat het de Chinezen waren die het vuurwerk hebben uitgevonden. Tegenwoordig denkt men dat het Chinese vuurwerk is voortgekomen uit een vroegere ontdekking van de Bengalen. De naam Bengaals vuurwerk doet ons hier nu nog aan denken. Hoe het ontdekt is weet men niet precies. Vermoedelijk kan het gebeurt, zijn tijdens het koken van voedsel op een houtvuur.
Bij het koken wordt zout gebruikt. Bij gebrek aan zout gebruikt men ook wel salpeter. Het is mogelijk dat deze salpeter terecht is gekomen op een smeulend stukje houtskool, en zo ontdekte men dat salpeter voor meerdere doeleinden kon worden gebruikt.
Hoe het ook is gebeurt, zeker is dat aan het begin van onze jaartelling vuurwerk in China werd gebruikt bij religieuze en wereldse feesten en om boze geesten te verdrijven. Het heeft heel wat eeuwen geduurd voordat ook Europa van het bestaan van vuurwerk afwist.

Salpeter werd in Azië altijd al als een onderdeel van buskruit gebruikt. De Chinezen gebruikten dit samen met zwavel als een soort van lucifers. (In zwavel gedoopte stokjes). Dit deden ze al in de zesde eeuw na Christus. Pas in de dertiende eeuw kwam deze kennis via de Arabische wereld in Europa terecht. Via Italië en Duitsland bereikte deze kennis uiteindelijk Nederland.
Vuurwerk werd destijds hoofdzakelijk gebruikt bij het voeren van oorlogen . Met bommen en vuurpijlen werd de vijand bestookt. De recepten werden door de vuurwerkmakers angstvallend geheimgehouden. Toen de scheikunde in de negentiende eeuw grote vooruitgang boekte, had dat ook grote gevolgen voor de ontwikkeling van vuurwerk. Er waren zelfs handboeken waarin uitvoerig het maken van vuurwerk stond beschreven. Deze ontwikkelingen hebben ertoe bijgedragen dat het vuurwerk is ontstaan zoals wij dat nu kennen. De materialen echter om vuurwerk te maken zijn vrijwel gelijk gebleven.
Momenteel komt 90 % van het totale vuurwerkaanbod uit China. De rest uit diverse Europese landen.

Very Happy Very Happy Very Happy [/url][/list]
Gast
13-12-2005 20:00 waternoodramp 1953 Reageer met quote




heb een spreekbeur over de waternoodramp van 1953 gehouden ik weet niet of jullie dat een iteressant vinden maar je kan er heel veel informatie er over vinden...
succes jullie..!!!!
groetjes..!!!!
girly
13-12-2005 20:03 Re: waternoodramp 1953 Reageer met quote
Gast



heb een spreekbeurt over de waternoodramp van 1953 gehouden ik weet niet of jullie dat een iteressant vinden maar je kan er heel veel informatie er over vinden...
succes jullie..!!!!
groetjes..!!!!

Als jullie informatie willen mail me maar..!!!

Jessicavankaam91@hotmail.com Exclamation Exclamation Exclamation [/b]
Gast
13-12-2005 20:35  Reageer met quote




ik moet ook met nederlands een spreekbeurt houden over zuid-afrika je mocht niej eens zelf kiezen en het moet alleen ik weet dus egt niej wat k moet gaan vertellen
Gast
13-12-2005 20:37 zuid-afrika Reageer met quote




ik weet dus egt niej waar ik het over moet houden weeten jullie that ik heb egt geen idee die man zegt dat er zo veel over tevertellen is.??? maar wat..????ik moet ook nog eens als eerste dat heb ik weer we moeten ook nog eens in het duits een spreekbeurt maken egt ...?.?
Gast
13-12-2005 20:38  Reageer met quote




ik moet ook met nederlands een spreekbeurt houden over zuid-afrika je mocht niej eens zelf kiezen en het moet alleen ik weet dus egt niej wat k moet gaan vertellen
Gast
14-12-2005 13:31 de post Reageer met quote




depost isook een ond
Gast
14-12-2005 14:04 spreekbeurt Reageer met quote




ik kan geen oderwerp vinden
Gast
14-12-2005 16:07 frankrijk Reageer met quote




hey mensen moet een spreekbeurt over frankrijk hebben maar ik heb geen informatie echt veel snap....!-help-!
Gast
15-12-2005 13:08 Re: site Reageer met quote




lila schreef:
HOIHOIHOI
ik weet wel een onderwerp maar ik kan het nergends vinden!!!!! Shocked
weet iemand waar ik afrika kan vinden bedoel wel zo'n site met info Wink

ik ook niej ik moet da met nederlans ook doen ik weet egt niet wat ertevertellen is jij wel..?
Plaats Reactie Pagina 2 van 20
Vorige  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden