NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

foto Christiano Ronaldo
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> SPORT
Gast
23-08-2004 15:13  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Jah jah..wiste jullie trouwens dat ie CRistiano Ronaldo heet??Had je tog wel moete wete he..als je familie van m ben Twisted Evil

Juist ja Cristiano ronaldo en hij woontniej eens in Portugal hij woont in Engeland
ahum duhh? hij speelt voor Manutd en moet je wel kort daar wonen!
Daarom is hij naar Engeland verhuist......
En de Eliza diej beweert dat hij zijn neef is...zijn naam is Cristiano Ronaldo dos santos aveiro....en niej Christiano Ronaldo dos Aveiro en als he tje neef was wist je het al....ennne hij woont in Engeland schat! leuk geprrobeert

-xxx-Bitt3rBitch ( holly )
 




Gast
23-08-2004 15:24  Reageer met quote




Anonymous schreef:
oeh diej zit Laughing enne nog wa..zn ouders wone in Madeira en niej in Portugal..Cristiano was daar al1 toen ie naar Sporting ging..hij heeft zelfs n nieuw huis voor zn ouders in Madeira gekogt..weet je lady's als je liegt..lieg dan goed Twisted Evil


zijn familie woont nog in portugal...!
Hij vertrok op zijn 12de rond die leeftijd naar Lissabon om bij de club sporting lissabon te gaan!
En daarmee begon zijn carriere!!!! Vanuit Lissabon vertrok hij naar Engeland Manchester ( duidelijk hij speelt in een engelse team dus lijkt me een beetje duuhhh achtig om daar te wonen! )
Hij is alleen opgevoed in Funchal/Madeira! tot zijn 12de!
Gast
23-08-2004 15:27  Reageer met quote




Anonymous schreef:
zijn familie woont nog in portugal...!
Hij vertrok op zijn 12de rond die leeftijd naar Lissabon om bij de club sporting lissabon te gaan!
En daarmee begon zijn carriere!!!! Vanuit Lissabon vertrok hij naar Engeland Manchester ( duidelijk hij speelt in een engelse team dus lijkt me een beetje duuhhh achtig om daar te wonen! )
Hij is alleen opgevoed in Funchal/Madeira! tot zijn 12de!


Btw meer info zie deze site:
Http://net.clubs.nl/CRU
Gast
23-08-2004 15:37  Reageer met quote




Anonymous schreef:
zijn familie woont nog in portugal...!
Hij vertrok op zijn 12de rond die leeftijd naar Lissabon om bij de club sporting lissabon te gaan!
En daarmee begon zijn carriere!!!! Vanuit Lissabon vertrok hij naar Engeland Manchester ( duidelijk hij speelt in een engelse team dus lijkt me een beetje duuhhh achtig om daar te wonen! )
Hij is alleen opgevoed in Funchal/Madeira! tot zijn 12de!


zn ouders wone nog steeds in Madeira hor..maja hoort wel bij Portugal maar het isz natuurlijk niej Portugal zelf Very Happy Wrm denk je da Cris elk jaar naar Madeira gaat..niej om in zn eentje vakantie te viere hor Twisted Evil
Gast
23-08-2004 15:45  Reageer met quote




Anonymous schreef:
zn ouders wone nog steeds in Madeira hor..maja hoort wel bij Portugal maar het isz natuurlijk niej Portugal zelf Very Happy Wrm denk je da Cris elk jaar naar Madeira gaat..niej om in zn eentje vakantie te viere hor Twisted Evil

Madeira/Funchal Razz wat zei ik Klaartje Wink
maarjah hij is gewoon een goede voetbalspeler ahumduh Razz
Gast
24-08-2004 15:14 Re: ronaldo Reageer met quote




Christiano is lkkr en sup schreef:
Niet te geloven wie zegt da dat da zijn nigt is ja zij maar laat het haar bewijzen ik kan tog ok zeggen jah ik ben Ronaldo zijn nigt en nu jullie ineens naar zijn msn en tel nr vragen antwoord ze nie en of ze is ff stil geeft haar e-mail adres nie maar hij is GEEN homo hij rijd in een bmw z8 en zijn favo kleur wit en favo drank santol en ik weet nog veeeeeeeel meeeeeeeeeeer


Hij rijd in n BMW X5..enne ze sgrijft zn naam oowk verkeerd..te dom voor woorde Twisted Evil
Gast
24-08-2004 23:05  Reageer met quote




ronaldo is lief schreef:
hoe weet jij waar hij in rijd gast




van de club enne volgens ManU zit Cris erin duz..
fivi
28-08-2004 18:41 hij heet christiano ronaldo, Reageer met quote
Gast



zo schrijf je zijn naam CHRistiano Ronaldo,als je spaans of portugees zou kunnen schrijven zou je het weten.GA anders een woordenboek kopen voordat je je mond open doet.(Portugees/Nederland) Exclamation Cool
voetbalfan
28-08-2004 21:46 Re: foto Christiano Ronaldo Reageer met quote
Gast



(voetbalster )die Christiano Ronaldo is lekker hot mooi en knap!!!
Sunshine
04-09-2004 16:18 Re: RONALDO HOMO!?!?!?! Reageer met quote
Gast



Aan zijn tanden wordt gewerkt... hij heeft een beugel! Moet je maar eens goed kijken als je em op tv ziet, hij heeft een plaatjesbeugel, zo'n doorzichtige.... dus daar wordt aan gewerkt!!!
Verder is ie ongelooflijk lekker, echt nie normaal! En nee hij is geen homo, hij is nu vrijgezel en hij heeft hiervoor wel een vriendin gehad, zo'n model... dus et lijkt me niet dat ie homo is....
Maar goed, hij moet vanavond spelen voor portugal tegen letland, en dat wordt dus niet uitgezonden.,.. net zo jammr.. ja op buitenlandse zenders, portugese zender, jmmr dat ik niet in portugal woon, kon ik et kijken...
Yazmin
12-09-2004 9:45  Reageer met quote




Ola!
Jeej! Portugal heef gewonne hea 4-0
met de kwalificaties v0or WK
C.Ronaldo heef ge-goal-d !! Razz
moes ff kwijt..

ciao xXx
eeee
12-09-2004 18:49 Re: christiano ronaldo Reageer met quote
Gast



hij is koel kijk op manchester daaar is een hele lieve foto..
Gast
16-09-2004 17:38 Re: foto Christiano Ronaldo Reageer met quote




steef schreef:
ik zou graag een foto willen van Christiano Ronaldo

Ik heb hie alles voor je


Volledige Naam: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro.
Geboren op: 5 Februari 1985
Geboorteplaats: Funchal (Maderia Eiland, Portugal.)
Nationaliteit: Portugees
Vriendin?: Nee, hij is vrijgezel
Moeder: Maria Dolores dos Santos Aveiro
Vader:Diniz Aveiro
Broers/zussen: Ja, Hugo (2Cool & Liliana Pereira,Filipa (29?)
Lengte: 1.84 m
Sterrenbeeld:Waterman
Chinese Sterrenbeeld: Os
Bijnaam vroeger: Kluivert
Favoriete Club vroeger:Sport Lisboa e Benifica
Favoriete Speler vroeger:Maradonna
Favoriete Speler Nu: Luis Figo
Favoriete Engelse Speler:Thierry Henry
Favoriete Film: Universal Soldier
Favoriete Kleur: Wit
Zijn Gewoonte: Push-ups doen
Zijn Geluksketting: Crucifix
Hij haat: het om iemand niet te kunnen vertrouwen
Favoriete Eten: Bacalhau a Braz (Codfish)
Favoriete Drank: Santal
Favoriete Rustplaats: Funchal (Maderia Island,Portugal)
Favoriete plaats om te bezoeken: Duitsland
Favoriete Actrice: Angelina Jolie
Favoriete Acteur: Jeane-Cloude Van Damm
Beste Kerstmis Kado: Een bal
geheim
18-09-2004 16:45 christiano ronaldo Reageer met quote
Gast



hai meiden die christiano ronaldo leuk vinden ik heb een verassing voor jullie.


www.Goxn.com en dan en dan naar sports dan moet je players kiezen en dan moet je op christiano ronaldo drukken en dan op de laatste site die er staat dan zie je alle maal foto`s van toen die klein was en ze zus ze moeder en zijn VRIENDIN.
xxxxx
Gast
18-09-2004 16:49 Re: christiano ronaldo Reageer met quote




geheim schreef:
hai meiden die christiano ronaldo leuk vinden ik heb een verassing voor jullie.


www.Goxn.com en dan en dan naar sports dan moet je players kiezen en dan moet je op christiano ronaldo drukken en dan op de laatste site die er staat dan zie je alle maal foto`s van toen die klein was en ze zus ze moeder en zijn VRIENDIN.
xxxxx

oja sorry en bij sport staan er drie sports dan moet je soccer doen en dan players okey sorry Embarassed
nouklovesronaldo
20-09-2004 15:54 ronaldo Reageer met quote
Gast



ach ja hij is echt supahlkkr en bovendien kan hij goed voetballen, ik zou hemw el eens een keer in het echt willen zien Razz Razz Razz Razz lkkrding gelukkig heb ik hem vandaag nog op tv gezein
hahhaa
20-09-2004 20:42 ronaldo de lekkerste Reageer met quote
Gast



maar ik ben lekker de enige met een shirt van christiano ronaldo.... Razz Laughing
Yazmin
20-09-2004 21:00  Reageer met quote




neehoor je ben lekr niet de enige ik heb ook Cristiano Ronaldo shirt ! Razz
chantal_loves_cristiano
19-10-2004 10:21 ronaldo Reageer met quote
Gast



ps: 1 van jullie zei dat we hem niet kunnen krijgen key hijs ver weg maar je zei dat hij met een portugees moet trouwen maar waarom heeft hij dan ook met een braziliaan wat gehad dus wat zeur je !!!!!!!! Twisted Evil

gastje
19-10-2004 16:56  Reageer met quote
Gast



heeey ff een vraag hoe oud zijn jullie eigenlijk? want volgens mij zijn jullie allemaal nog redelijk jong in verhouding met ronaldo die 19 jaar is?

ben nieuwsgierig

xxx jes
Gast
23-10-2004 17:02 Re: foto Christiano Ronaldo Reageer met quote




steef schreef:
ik zou graag een foto willen van Christiano Ronaldo
van een van beste doelpunten
lotte
19-11-2004 18:48 christiano Reageer met quote
Gast



halloo , ik ben echt gek van christiano ronaldo ...
maar op de champions legeau was hij aant het wenen ik was kei Sad
maar heeft iemand van jullie daar een foto van? ik vin het zo romantish als jonges huilen .... of hebben jullie nog andere foto's bedankt Laughing
doeiii (k)(k)(k)
Gast
22-11-2004 18:31  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Kun je hier eigenlijk geen plaatjes opzettuh????
Very Happy Smile Surprised Laughing


jawel, dat kan hier:
http://forum.numix.nl/gallery/
ronaldo
24-11-2004 15:11 ronaldo is gruwelijk Reageer met quote
Gast



wat een techniek
Gast
24-11-2004 19:35 Re: Christiano Reageer met quote




Christiano Ronaldo is echt een goede voetballer. ik vind hem zo een lekker ding. ik vind voetballen ook heel erg leuk. mijn droom is dat ik met hem gaan een potje voetballen. ik ben zo erg fan van hem. okey doei
zozan
Naoom
28-11-2004 0:14  Reageer met quote
Gast



Tss, wat een wipkippen hiero zeg *gaapt*
Ooit gelet op zn voetbalkwaliteit Confused
Of vragen jullie J nu af wat dat is Laughing
Gast
01-12-2004 22:13 Re: klinkt egt heeeeel raar, mensen die je neef lekker vinde Reageer met quote




Anita schreef:
Echt wel beter dat ie je neef is!!
Hij is echt wel lekker.. Weet jij of ie nou echt homo is of dat hij een vriendin heeft?? Of vrijgezel Wink
Ik zou wel eens een afspraakje met hem willen Embarassed Rolling Eyes

XXX Anita


hey volgens mij is hij niet homo omdat hij toch wel relatie's had met een paar modellen toch!? of heb ik het mis?? en voor allefoto zoekers:ga naatr de website www.cristiano-ronaldo.org maar dat zijn niet echte foto s die je in je handen kunt hebben o,ja op die web sit e staat er girlfriend status er staat: single!!!! kom op meiden laten we dat hot stuk eens laten zien dat de meiden uit nederland ook lekker zijn!! (vooral ik Cool
Gast
05-12-2004 16:49 Re: tsjOnguh demn hOuww hOt khenn jOe biejj..!! Reageer met quote




faka .. schreef:
...


Moeilijk he normaal Nederlands praten?
Je bent btw geen echte fan want t gaat je alleen maar om zn uiterlijk!
Ik word echt doodziek van mensen zoals jij.Hij is een super goede voetballer en je vind m alleen maar lekker, nou mooi compliment dan voor hem!NOT!Hij vind het vast erg leuk [maar niet heus] als je tegen hem zegt: Hey, ik vind je echt een lekker ding, maar ik ben niet fan van je voetbalkwaliteit.
Denk na mens!
Gast
08-12-2004 15:14 Re: tsjOnguh demn hOuww hOt khenn jOe biejj..!! Reageer met quote




Anonymous schreef:
Moeilijk he normaal Nederlands praten?
Je bent btw geen echte fan want t gaat je alleen maar om zn uiterlijk!
Ik word echt doodziek van mensen zoals jij.Hij is een super goede voetballer en je vind m alleen maar lekker, nou mooi compliment dan voor hem!NOT!Hij vind het vast erg leuk [maar niet heus] als je tegen hem zegt: Hey, ik vind je echt een lekker ding, maar ik ben niet fan van je voetbalkwaliteit.
Denk na mens!

of niet man daar gaat het echt niet om het gaat ook om innerlijk maar je hebt wel gelijk hij is heel lekker maar hij kan ook goed voetballen hoor!!!!!!! maar hij is te mooi om waar te zijn Rolling Eyes Laughing Laughing Laughing
Maisie
16-12-2004 17:40 sjaH Reageer met quote
Gast



IDD.. christiano is de mooiste man die k ooit gezien heb Shocked Ma verliefd is ook weer een beetje overdreve.. hijs gwoon een heerlijk hulpmiddel om die kouwe donkere winter door te kome! Very Happy en ik lach me rot om sommige meisjes die zegge dat hun vriendin dit en dat.. ni zow hopeloos er zwemme gnoeg andere visse in de zee! (ma togh ni zo mooi als CR! Razz ) Kusjahs
Plaats Reactie Pagina 4 van 13
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden