NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

foto Christiano Ronaldo
Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> SPORT
sara
05-07-2004 22:29 Re: Christiano Ronaldo Reageer met quote




Jasmine schreef:
...

het zijn geen oorbellen, het zijn plakkertjes!
 




dsEllen
06-07-2004 9:48  Reageer met quote
Gast



Ok, het was mss wel zielig dat ie begon te wenen. Dat komt omdat hij nog zo jong is en nog heel wat moet leren. Sometimes you win, somtimes you lose.
Het is een mooie jongen, maar daarop hopeloss verliefd te worden zonder dat je hem kent?? Is toch maar zielig, sorry hoor.

Ellen
[url]www.ellendesmet.be [/url]
den!se
06-07-2004 10:19  Reageer met quote
Gast



dsEllen schreef:
Ok, het was mss wel zielig dat ie begon te wenen. Dat komt omdat hij nog zo jong is en nog heel wat moet leren. Sometimes you win, somtimes you lose.
Het is een mooie jongen, maar daarop hopeloss verliefd te worden zonder dat je hem kent?? Is toch maar zielig, sorry hoor.

Ellen
[url]www.ellendesmet.be [/url]


tja beetje zielig inderdaad
Roomsie
06-07-2004 11:37 Christiano Ronaldo Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
[/b]Christiano Ronaldo is egt vet lekker hoe lekker kan iemand sijn? Question En hy is sgattig als hij huilt. Portugal moest gewoon winnen van dat hardloopland Exclamation

Duh tuurlijk moest portugal winnen maar nie van nederland en Ronaldo is egt vet lkkkkkkr
Gast
06-07-2004 19:55 Re: christiano ronaldo dos santos aveiro Reageer met quote




sara schreef:
stelling: ronaldo zal in de toekomst ver komen vanwege zijn knappe koppie en duizende fans!!!

wie is het hier mee eens???of niet??




hmmm niet mee eens!! deze jongen kan pas echt voet ballen!!! hij zal ver komen door zijn prestaties en die leuke koppie is een pluspunt Very Happy
Gast
06-07-2004 20:11  Reageer met quote




hey kwil ff vragen of Christiano Ronaldo single is??? of heeft hij al een vriendin??
Gast
06-07-2004 21:18  Reageer met quote




haay mensen weet je waar je ook leuke foto's ken vinden bij http://www.ellegirl.nl/phorum/read.php?...mp;t=27776
staan ook foto's bij dat ie nog jonger was echt leuk is ie man gewoon te lekker Embarassed Embarassed
meissie
06-07-2004 23:55  Reageer met quote
Gast



Ja daar heb je gelijk in iedereen doet net alsof ze em kennen...dat moet er nog bij komen Cristiano hier zelf typend en nog nederlands natuurlijk ook ( ja ja want dat heeft hij opeens geleerd van zijn nichten hier ) hahahah.Hopeloze zaken hier.Ik geef toe ik ben ook wel eens een fan geweest hoor en heb ook gehoopt en gedroomd, maar deze jongens zijn zo rijk en beroemd pff daar kom je niet eens in de beurt joh.Tja op een afstand van 70 meter ofzo.. Wink . En ik denk dat het bij de dames hier ook alleen maar om de centjes en de roem gaat hoor want je kent em in feite niet eens.

Ps ik wil de pret niet bederven maar deze mooie jongen gaat op den duur toch trouwen of met een broemd iemand of met een meisje zo mooi dat ze fotomodel kan zijn en ook gelijk zal worden Wink

greeeeeeeeetz
Gast
07-07-2004 14:01  Reageer met quote




ik heb enorm veel foto's van Cr, maar die kah ik hier niet op de site zetten dus als je ze wil -->> enna_1989@hotmail.com

om jullie op weg te helpen:
http://editorial.gettyimages.com/source...earchState|0|15|0|1|||0|0|0|0|2|chriatiano+ronaldo|0|0&p=2&pk=4

daar vind je het een en ander. Razz Razz Razz Razz

xxx.......
Gast
07-07-2004 14:03  Reageer met quote




Gast
08-07-2004 15:58  Reageer met quote




aawww t was egt zielig toen die ging huilen

k hep r fotows van op me cu2 (www.cu2.nl/charisje) ze staan helemaal onderaan[/url]
line
09-07-2004 18:37 Re: wat moetje doen als je verliefd op cristiano bent Reageer met quote
Gast



Denk niet aan hem je maakt ever een kans bij hem
ik ken hem hij is op iemand anders en dat is zijn voetbal dus...
muita sorte van Line
Ronaldo Lover
09-07-2004 20:49  Reageer met quote
Gast



http://www.ronaldo.devilpage.pl/index.p...u_0018.jpg

dit is een site van Christiano Ronaldo...!!! zdjęcia daar moet je op klikken dan dan krijg je allemaal foto's van ROnaldo te zien!!
Very Happy Very Happy Embarassed

K hoop dat jullie er wat aan hebbe!!

xxxxxxxxxx
p.S: Hijs super super super Lekker!!
Lachen dit!!
10-07-2004 13:47 Tippie Tippie Reageer met quote
Gast



Tip: ga ff lekker op vakantie naar portugal of engeland, weet niet waar hij nu zit nl., en wie weet kom je hem wel tegen... You never know...
En misschien wordt het dan wel je vriendje haha, ja waarom niet, wie niet waagt wie niet wint...
Volg je hart zeggen ze toch altijd!! Als je iets echt graag wilt moet je er gewoon voor gaan!! Haha succes meisjes...
sandya
16-07-2004 0:30 Re: tss Reageer met quote
Gast



Nouu ik geloof je best. Maare weet je waar hij in Machester woont? Ik ga daar binnenkort namelijk heen en zou hem graag alleen ff willen zien. Mischien bij een training ofzo. BTW jammer dat ie je neef is...maar zoals jij over hem praat vind je hem niet zo aardig. maar ja. hoop dat je reageert. xxx sandya
chida
16-07-2004 12:29 Yeah I know he's hot!!!!! Reageer met quote
Gast



hay ronaldo-lovers
Ik heb goed nieuwst hij is hier in Nederland samen met Ruud van Nistelrooy.............Maja dat wiste jullie zkr al!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moet zegge ik vin m ook wel een schatje hoor..........Maar om nou van m te drome.....mwah
Ik heb M trouwens ook in t echt gezien...........Toen in de finale........en toen ik m zag janke DAMN ik moest spontaan mee janke... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad ..

Ik moet zegge dat ik zelf een SUPER voetbal fanaat ben...dus ik hou egt alles bij...maakt niet uit wie r speelt...ik kijk naar alle wedstrijden..dus als je Ronaldo een x in t echt wil zienl... je kan zo een kaartje halen voor een wedstrijd van Man. United... en als dat niet kan is er altijd de video nog daar speelt hij ook in.. samen met andere spelers als giggs en van Nistelrooy...dan kun je lkkr voor de tv wegkwijle...
dikke kus Chida
Yazmin
16-07-2004 17:57  Reageer met quote
Gast



jah ckerr well, hij maakt scharen en is de king van het dribbelen !!
i l0ve his style playin f0otball
ofniett ?
nora
17-07-2004 10:38 Re: klinkt egt heeeeel raar, mensen die je neef lekker vinde Reageer met quote
Gast



hallo ik vind christiano ronaldo een toppertje
hij is gewoon mijn schatje en ik heb hem ontmoet
en zei hallo ik bloos want trouwesn ik was naar portugal gegaan
toen de finale was en toen nederland ging spelen

en ik vroeg wat en hij zei vroeg wat geheims en zei Wink Wink Wink jah is goed

wat zeg ik nhiet doei allemaal (K)(K)

(K)(K) mijn scahtjeeeee ronaldo ,figo
Gast
17-07-2004 12:52  Reageer met quote




http://www.partypeeps2000.com/asp/Accou...tID=145992 Cool Very Happy


OP me page zie je ook een hele lekkere pic van cristiano ronaldo

dus chek het ff!!

latinaloushera@hotmail.com
(KaYsErIlI.BeTul)
18-07-2004 18:56 Re: foto Christiano Ronaldo Reageer met quote
Gast



Very Happy I LoVe Christiano Ronaldo
hij is pas 100% HunK Razz
Wie niet Christiano Ronaldo knap vindt heeft geen smaak Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
moest wel zeggen.

Greetz
-xxx-jes
MoI

(KaYsErIlI.BeTul)
Nana!
21-07-2004 12:18  Reageer met quote
Gast



hey meiden ik heb ronaldo ook gezien ... 1 jaar geleden in portugal ..
ik zag ineens allemaal fotografen enzo ..dus ik kon hem eerst niet eens zien . Confused
me moeder en ik riepen toen heel hard zijn naam terwijl hij naar de auto liep...na e 2de keer keek die ,en zwaaide ik en zwaaide hij terug ... !!
Zover stond ik erniet eens vandaan .
In gewone kleren lijkt hij best dun vind ik !

Maar hij is leuk en een goeie voetballer.
Jammer dat al die fotografen er stonden ...hihi messchien kon ik dan ff aanikken Laughing

kisses Nana
ronaldo
23-07-2004 16:53 jullie zijn allemaal zo zot als een achterdeur! Reageer met quote
Gast



hey,hey,
zeg pleaz laat jullie is ni zo zot make door ronaldo ik wete ook wel dat hij knap is maar daarom moet je je nog niet zo zot late maken door een gast die je niet eens kent!echt waar doe normaal!ik bedoel er zijn nog zooooo veel andere knappe gasten op de wereld moet het nu percies christiano zijn??!! wel voor mij ni ik heb trouwens een betere vriend!en ik vind jullie echt allemaal steke zot ! alleen natuurlijk degene die dit ook zeggen in de andere berichtjes maar echt doe in het vervolg normaal! Twisted Evil en ni zo dom want ik krijg het ervan!!!
dikke kusjes ronaldo(ni den echte natuurlijk)ikke dus!xxxiez
Ronaldo(ni de echt hoor)
23-07-2004 20:31 zot Reageer met quote
Gast



mensen pleaz doe eens normaal jullie zijn echt allemaal zot van hem maar begrijp nu eens dat je misschien 1 kan op zoveel miljoenen hebt dat je "iets" met hem hebt!ik wil jullie niet ontmoedigen ofzo maar jullie doen allemaal zo zot je kent hem niet eens je ziet hem eens bij een voetbalmatch en op tv maar daar blijft het waarschijnlijk ook wel bij hé!echt ik heb het zelf meegmaakt dat wil je echt niet!!!khoop dat je er wat aan hebt!ciao bella en niet te zot worden !dikke kusjes van mij!xxxxxxiez Razz Razz Very Happy Confused het is echt geen lolletje hoor!
M!ejj
06-08-2004 10:14  Reageer met quote
Gast



Heej hij speelt toch bij manchester wrum zie ik hem dan bij de afgelopen 3 wedstrijden niej spelen ??? Rolling Eyes Sad
lolly
12-08-2004 14:25 ronaldo Reageer met quote
Gast



hallo mensen iedereen die ronaldo leuk vind .
hij weet niet eens dat jullie bestaan en zo.
dus als ik jullie was moet je gewoooniemand van je eigen leeftijd zoeken.
want jullie fantaseren over iemand die jullie toch nooit zulen krijgen.
me
14-08-2004 9:03 Re: christiano ronaldo Reageer met quote
Gast



hij is idd wel lekker alleen mat dat lange haar nog niet Wink
l
14-08-2004 17:36 foto Reageer met quote
Gast



meisjes opgeled.
kijk op www.euro2004.com en dan moet je portugal drukken.
en dan moet je een beetje naar beneden en dan staat er weer portugal moet je weer opdrukken,
staat van alle landen trouwens en dan moet je ronaldo doen dan zie je een foto van hem.
want het staat er van het hele portugese elftal.
wel doen en ik wil zo veel mogelijk reacties.
op mijn e-mail adres faatie11@hotmail.com.
wel doen bedankt.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Gast
16-08-2004 14:54  Reageer met quote
Gast



Iedereen die denkt dat hij verliefd is op Christiano Ronaldo, zou is goed moeten nadenken over wat zijn onder verliefd verstaan.
Want volgens kan je niet verliefd zijn op iemand die je niet kent. Je kan hem misschien knap vinden, maar ben je dan verliefd. Het is gewoon tijdelijk net zoals bij Dani en Beckham je ziet hoe zij nu zijn.
Zoek een jongen die jou wel ziet staan, want dat doet christiano Ronaldo toch niet en iedereen die denkt dat zij een kans zouden maken bij hem, is het het waard EEN NACHT plezier en hem dan nooit meer zien, waarschijnlijk voel je je dan behoorlijk K** en genomen.
Smile
16-08-2004 15:36  Reageer met quote
Gast



Ik ben het eens met het meisje dat schrijft wat jullie onder verliefdheid verstaan.
Ik weet hoe het is om verliefd te zijn op een voetballer, ik ken het en raad het iedereen af. Ik weet niet als jullie de voetballer Adrian Mutu kennen maar die had ook hele goede praatjes waar ik in ben getrapt en weet je wat het gevolg is een relatie van 3 maanden aan de kant gezet omdat je zwanger bent en een dochtertje van 5 waar hij niks mee te maken wil hebben. Alleen omdat ik zo stom was om voor zijn charmes te vallen.
Dus denk goed na voordat je zegt dat je het niet erg vind om een nacht het speeltje van een voetballer en dit geval Christiano Ronaldo is dat het waart. Ik zeg niet dat hij net zo is als Mutu maar toch, het is en blijft een voetballer
Denk daar overna
jenene
16-08-2004 18:22 christiano ronaldo Reageer met quote
Gast



HIJ IS GEWOON MUH PORTUGEESE VOETBAL TOPPERTJUH (hij komt tenslotte uit het zelfde land al ik!!) Razz muitos beijos inteiros para mim apreciam!!!! LOVE YOU!! XXX MIIIII Laughing
Plaats Reactie Pagina 3 van 13
Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden