NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

foto Christiano Ronaldo
Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> SPORT
Gast
20-08-2006 7:54  Reageer met quote




Iemand... schreef:
Je kan z`n woonplaats opzoeken bij GoogleEarth >> Wink


http://img224.imageshack.us/img224/6429...atsbr4.png
de woonplaats waar hij is opgegroeid... =')
 




Gast
20-08-2006 17:29 jessyca Reageer met quote




hey ik vind er geen fotos op maar deze site is tog leuk want het is van christiano ronaldo alle ik ge ervan door daag xxxx
joycee
20-08-2006 18:29 CHRISTIANO? Reageer met quote




eum volgens mij is het CRISTIANO HOOR!

cristiano ronaldo dos santos aveiro[L]
joycee
20-08-2006 18:31  Reageer met quote




hy is geen homo joh!
hij heeft een vriendin merche romero
Gast
21-08-2006 18:45 cristiano ronaldo Reageer met quote




jullie schrijven bijna allemaal zijn naam verkeerd het is Cristiano ronaldo en niet cHristiano ronaldo .... mja hij is tha beste en ik ga em een brief schrijven in het portugees ... AMO-O CRISTIANO RONALDO DOS SANTOS AVEIRES!!!!!!!
Gast
24-08-2006 13:48  Reageer met quote




Anonymous schreef:
IK GA MET HEM TROUWEN DAMES Wink

DAT ZEGT IEDEREEN :s hij is mooi , okee, maar zie de waarheid in jullie ogen jullie kunnen hem nooit krygen
Gast
24-08-2006 13:50  Reageer met quote




edit Numix: enkele berichten zijn verwijderd. Nogmaals: als je wilt reageren, gebruik dan correct en normaal nederlands (of vlaams...), niet alleen hoofdletters en geen "breezah"-taaltje.
Ronaldo^lover
24-08-2006 20:20  Reageer met quote




Hij is Helemaal geeen homo man dmnzz alleen omdat hij huilt is hij volgens jullie homo?

hij heeft een vriendin .. ennuh is dat waar dat hij een dochter heeft ..:S en dat hij gaat trouwen Surprised
LorenziaxMyself
10-09-2006 8:53 CR ♥ Reageer met quote




1) Cr is geen homo ..
2) Hij is TE lekker=P
3) Zijn achternaam is Dos Santos Aveiro Wink en NIET Ronaldo

Ik heb 260 foto's nu op m'n pc.Hij is gwn zo lekker !
En hij is zeker geen homo, hij heeft een girlfriend, Merche.
Lol, ik kan het weten, na op honderden sites te surfen.
CR IS DE MOOISTE VOETBALLER !!!
LorenziaxMyself
10-09-2006 9:00  Reageer met quote




Ronaldo^lover schreef:
Hij is Helemaal geeen homo man dmnzz alleen omdat hij huilt is hij volgens jullie homo?

hij heeft een vriendin .. ennuh is dat waar dat hij een dochter heeft ..:S en dat hij gaat trouwen Surprised

Die gaat maybe met Merche trouwen, denk ik .En hij heeft geen dochter.

En nee, omdat hij huilt is hij geen homo;).Ik vind dat lievig:D
LorenziaxMyself
10-09-2006 9:05 Re: cristiano ronaldo Reageer met quote




Anonymous schreef:
jullie schrijven bijna allemaal zijn naam verkeerd het is Cristiano ronaldo en niet cHristiano ronaldo .... mja hij is tha beste en ik ga em een brief schrijven in het portugees ... AMO-O CRISTIANO RONALDO DOS SANTOS AVEIRES!!!!!!!


gebruik een evenlope die opvalt.Beklad die met zijn foto's en gebruik een gekleurde evenlope Smile, dan gaat die jouw brief er zeker uitkiezen.Want hij krijgt er echt 100e per dag OF MEER
LorenziaxMyself
10-09-2006 9:08  Reageer met quote




Wie met hem wil trouwen, is te laat. Want dat heb ik gedaan.

SORRY, IK HEB GEWOON LOL..
CRxLOVER
16-09-2006 13:12  Reageer met quote




uhm mag ik ff wat zeggen..
hij hoeft niet persee arogant te zijn een meisje dat ik ken heeft um ook ontmoet en toen was hij HEEL AARDIG!

hij heeft GEEN vriendin ; hij date met merche romero een 30jarig portugees model die kan zingen en presenteren..
haar ECHTE nationaliteit is; SPAANS!
en nee hij is GEEN HOMO!
(want er zijn niet eens foto's van hem waarop hij met een man zoent of waarop hij een man omhelst enzo (dan kun je nu wel foto's laten zien waarop hij bijv. op het voetbalveld een man omhelst laten zien maar dat is VRIENDSCHAPPELIJK!)

en hij heeft 2 vriendinnen gehad dat weet ik; een portugese(merche romero, dus eigelijk een spaanse^) en een braziliaanse..
zijn naam is ; CHRISTIANO RONALDO DOS SANTOS AVEIRO!
en niet cristiano zonder h en het is ook niet aveires; maar aveiro
het is dus christiano ronaldo dos santos aveiro met H
want christina aguilera is ook met een h en christine is ook met een h want zo heet mn moeder Wink
CRxLOVER
16-09-2006 13:16 Re: CR ♥ Reageer met quote




LorenziaxMyself schreef:
1) Cr is geen homo ..
2) Hij is TE lekker=P
3) Zijn achternaam is Dos Santos Aveiro Wink en NIET Ronaldo

Ik heb 260 foto's nu op m'n pc.Hij is gwn zo lekker !
En hij is zeker geen homo, hij heeft een girlfriend, Merche.
Lol, ik kan het weten, na op honderden sites te surfen.
CR IS DE MOOISTE VOETBALLER !!!


als je op honderden sites van hem surft dan zal je nu eigelijk wel 1855 foto's van hem moeten hebben net zoals mij.. whahha haa Wink
Binta
17-09-2006 13:17 Aan crxlover Reageer met quote




Sorry dat ik dit moet zeggen maar Cristiano schrijf je zonder hVery Happy en niet met een hVery Happy voor de duidelijkheid.

Cristiano super mega fan
CRxLOVER
17-09-2006 14:24 Re: Aan crxlover Reageer met quote




Binta schreef:
Sorry dat ik dit moet zeggen maar Cristiano schrijf je zonder hVery Happy en niet met een hVery Happy voor de duidelijkheid.

Cristiano super mega fan



nee met H Rolling Eyes
Binta
17-09-2006 14:28 crxlover Reageer met quote




Wat jij wil ga er nie over discussieren!!




Cristiano fan
Cristianogek
18-09-2006 18:58  Reageer met quote




heyy
ik vroeg me af waar cristiano woonde want ik ben van plan naar portugal te gaan en zou het wel gaaf vinden om een handtekening te krijgen tenminste als ik hem zie haha:D
c.ronaldolover
19-09-2006 20:48 Re: ? Reageer met quote




hooii..Very Happy
oow jongens die katia ronaldo is dom johh..!
sowieso heet zijn zus katia of catia ronaldA met een a op het eind en niet ronaldo zo heet alleen cristiano..
als je echt zijn zus na wil doen moet je ff nadenken dat dit nederlands is en dat jij uit portugal komt en een beetje info zoeken over zijn familie zodat je weet hoe zijn zus heet.., dus nog een x voor jouw: katia/catia ronalda dos santos aveiro en ze is ook nog zangeres dus het is nog dommer dat je ronaldo op schrijft want haar zangeres naam is ronalda

nou kusjes stephanie
Binta
19-09-2006 22:04 Aan cristianogek Reageer met quote




Zo ver ik weet is hij geboren in funchal,madeira dat is een eiland in portugal misschien heb je daar wat aan!!!Ga daar zelf volgend jaar ook naar toe wie weet kom ik hem tegen Very Happy

Cristiano big,mega,super, fan xxxxxx
C_LoverxX
14-11-2006 15:52  Reageer met quote




edit Numix: helaas is jouw bericht verwijderd, zie ook de 1e post over het schrijven van correct nederlands en het gebruik van een breezah-taaltje
Gast
06-07-2007 21:07 tony Reageer met quote




portugal gaat winnen
Gast
12-01-2008 12:24 CHRISTIANO MET H Reageer met quote




Christiano is met H!
Jullie hoeven niet o te piekeren typ maar eens in bij google afbeeldingen en dan zie je het zelf op zijn shirt!
Gast
12-01-2008 12:31 Re: CHRISTIANO MET H Reageer met quote




Sorry ik bedoelde zonder H !!!!
XD
XD
Gast
08-06-2008 15:49 hij heeft een niuwe vrindin Reageer met quote




hij heeft nu met gemma ektison een engelse lingeri model
Gast
14-06-2008 14:46  Reageer met quote




ronaldo is zo cool hij is bijna de mooste die ik ken.hij is echt de beste met voetballen.maar wat de andere zeggen dat hij een HOMO is is NIET waar.

GROETEN
Gast
19-06-2008 17:32  Reageer met quote




mensen wat een drama.. je kan hem toch nie krijgen... fantaseer lekker verder

ja hij is knap en ja hij is mooi het enige wat je kan krijge is een poster !
Gast
19-12-2008 10:13 de beste voetballer ever Reageer met quote




cristiano ronaldo is gewoon de beste voetballer,geen tweifel mogelijk.als hij niet de beste voetballer in de wereld is,dat in januari word uigerijkt dan weet ik het ook niet meer.ik heb alles vab hem.t-shirt broek van manchesteren zijn nieuwe groene nike shoenen.gewoon te gek.hij hij gaat meshien naar real madrid maar dat zou ik niet doen ik zou ge woon bij de goeien manchester blijven daar heb je de beker gewonnen.maar hij is de beste voetballer ter wereld klaar punt uit.en de foto,s zijn gewoon cool en vet,gevaarlijk!
Gast
19-12-2008 10:19 zijn vrouw Reageer met quote




zijn vrouw is geen meche romero zijn vrouw is fillippi ...
Gast
19-12-2008 10:24 het huilen Reageer met quote




hij had zijn enkel gekneust of zo.als jij keiharde noppen op je enkel krijgt ga jij dan niet huilen?en met hem wil je geen ruzie krijgen dus mondje dicht!
Plaats Reactie Pagina 12 van 13
Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden