NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

foto Christiano Ronaldo
Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> SPORT
Gast
31-07-2006 22:32 Get a life mensen Reageer met quote




Je hebt helemaal gelijk sara je kunt wel fan van hem zijn,hem lekker,knap en sexy vinden maar kom op hoe kun je verliefd worden op iemand die je niet eens kent mensen die dat zeggen overdrijven gewoon.Get a life people die dat zeggen.

Een Cristiano megafan
 




Gast
01-08-2006 16:38 hooj Reageer met quote




euhlm ronaldo is zeker geen homo
hij is same met een vrouw ik kan nu even niet op haar naam komen. En het is trouwen Cristiano Ronaldo want zijn echte naam is Cristiano Ronaldo dos santos aveiro
k nu klink ik erg ik weet het Smile ma ben enorme fan en weet der wel veel over Smile
€urootje
02-08-2006 14:36  Reageer met quote




Anonymous schreef:
btw; hij woont op Madeira.

heb ik anders beweerd dan.....??? volgens mij niet Confused majah geeft niet hoor. en hij woont nu niet op madeira maar in engeland want daar speelt ie tenzij die elke dag met zn private jet naar portugal vliegt lijkt me een lange vlucht....... ach ja
Gast
03-08-2006 18:35  Reageer met quote




www.imonline.nl/C_R-mel ben fan van hem
Gast
03-08-2006 22:39  Reageer met quote




who cares als hij homo is? jullie gaan hem toch nooit kunne krijgen!
zelf vind ik hem ook super HOT en een zalige voetballer ! Maar sommige van jullie zijn wel echt zielig ! En ik denk trouwens dat het gedaan is me die ene Merche en hij is niet getrouwd of heeft geen kinderen!!
Maar ja nog veel plezier in dromenland!!
xxx
Gast
04-08-2006 13:02  Reageer met quote




helemaal gelijk heb je:DVery Happy.je kunt wel fan van hem zijn!! hem sexy,knap,hot vinden.Maar de kans dat je wat met hem krijgt is 1 op de miljoen.Dus mensen nie overdrijven van dat ie je neef is ofzo get a life.Maar voor die mensen die daar in geloven droom maar lekker verder.

Cristiano big, mega, superfan
celine
04-08-2006 17:50  Reageer met quote
Gast



Sabine schreef:
Ik ben Portugees en ik heb hem ontmoet. Hij is echt heel arrogant, alhoewel hij wel aardig is. Ik snap trouwens niet dat jullie alleen maar naar uiterlijk kijken. Hij is knap, so what? He's an idiot! Hij doet niet eens een poging tot Engels leren terwijl hij bij een Engelse club zit. En ja hij heeft een vriendin: Merche (Mercedes) Romero. Moet je misschien eens tijdschriften lezen als jullie zo geïnteresseert in hem zijn. Hij is wel een goede voetballer, mooi doelpunt trouwens. Maar voor de rest: he sucks. Hij is ook niet echt een van de slimste mensen op aarde en dan ook nog arrogant. Tja, dat krijg je he.

AND HIS SISTER's NAME IS CÁTIA, Katia Ronaldo! Katia bestaat niet in de lijst van Portugese namen, want ja, die is er. Bovendien mogen er geen namen zijn die met K beginnen in Portugal, want de K bestaat niet in het alfabet daar. D'oh.

Note to him: Se leres isto Christiano, quero que saibas que não te acho nada, mas mesmo nada de especial. És bom, mas também só tens isso.


He's an idiot??? Hij kan wel Engels! ok ni perfect maar hij probeert het wel! Engels is wel een totaal andere taal dan Portugees dus dan is da wel moeilijker.. Als je me ni gelooft
http://www.youtube.com/watch?v=91cB30q1...mp;search=
Gast
04-08-2006 22:05  Reageer met quote




http://cristiano-ronaldo.hyves.nl Wink Daar vind je ook wel wat op
Gast
05-08-2006 11:02  Reageer met quote




Er zit een poster bij de Cosmo girl van Cristiano!!! Zo'n mooie lach... zeg nog eens dat hij lelijke tanden heeft he!
xxx
Gast
05-08-2006 12:38 anoniem Reageer met quote




ik ben ook portugees en ik zou hem dol graag willen ontmoeten maar jah daar hoopt iedereen op!
en cristiano is zeker geen homo!
Gast
06-08-2006 11:24  Reageer met quote




Anonymous schreef:
ronaldo is geen homo.. hij heeft een vriendin en een dochtertje,,

hij heeft geen kinderen en geen vrouw
Gast
06-08-2006 12:55  Reageer met quote




Hij heeft wel een vriendin zover ik weet maar geen dochtertje!!! Hoe kom je daar bij??????
Gast
07-08-2006 14:19 christiano ronaldo Reageer met quote




ik wil wel wat meer foto`s van hem maar ik kan die niet echt vinden en hij is wel knap en hij kan heel goed voetballen
Gast
07-08-2006 19:34  Reageer met quote




zo echt he hij is echt de eperfecte vriendje
Gast
12-08-2006 23:13  Reageer met quote




Anonymous schreef:
CRISTIANO IS GEEN HOMO !!

Je meent het. Tuurlijk is hij geen homo hij heeft een lelijke vriendin (merche romero) En trouwens Cristiano Ronaldo heeft geen dochter (en ook geen zoon) hoe komen jullie daar nou bij?
Gast
13-08-2006 12:12  Reageer met quote




hij heeft geen dochter en hij heeft een vriendin van 30 jaar heb ik gelezen en ronaldo is zijn 2de naam
Gast
14-08-2006 13:40 <3 Reageer met quote




Hy is echt geen homo =)
Hy heeft een Portugees model als vriendin
C.Ronalddo_is_mij_love
15-08-2006 8:34  Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:


van de club enne volgens ManU zit Cris erin duz..


hij zit in zo"n auto allen maar dan in het grijs
C.Ronalddo_lover
15-08-2006 8:37 Re: <3 Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
Hy is echt geen homo =)
Hy heeft een Portugees model als vriendin


En wie is die model hoe heet se
C.Ronalddo_lover
15-08-2006 8:38  Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
hij heeft geen kinderen en geen vrouw


wel van vandaag 15-08-2006 zouden ze gaan trouwen en merche romero is zwanger van hem als jullie dat weten
Gast
15-08-2006 17:09  Reageer met quote




ze zouden niet gaan trouwen en ze is niet zwanger van hem hij heeft het uit gemaakt ! omdat ze vreemd ging
Gast
15-08-2006 17:46 cristiano ronaldo Reageer met quote




cristiano ronaldo is zo lekker en hij is echt geen homo want ze hebben hem al een paar keer betrapt meej een vriendin
super lekker is hij gewoon!!!Razz
C.Ronald-fan
15-08-2006 22:22 Re: Ronaldo Reageer met quote
Gast



Tall schreef:
Maar hij heeft wel een vies huidje he...hijs voor trest super lekker..maar zo vies vvet huidje:S


hij heeft helemaal geen vies huidje !
C.Ronaldo-fan
15-08-2006 22:24  Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
ronaldo is idd kk lekkah Very Happy Embarassed
maar wisten jullie al dat hij homo is? Sad Crying or Very sad

http://www.sportnetwork.net/boards/read...amp;t=1533

en kijk daar even daar staan een paar mooie plaatjes op Exclamation

love and kisses joyce


hij is geen homo hij heeft een zelfs een paar vriendinnen gehad
C.Ronald-fan
15-08-2006 22:26 Re: beugel Chris Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
Hij mag alleen wel een beugel gaan nemen!!!!!! hij is lekker als die ze mond dicht heeft!
maar zodra die die open doet....*schrik*


Ooit gehoord dat hij moe kan zijn als hij zijn mond open doet !
Denneke
16-08-2006 0:04  Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
Wie is de vriendin van ronaldo? overal op de fanclub sites staat dat hij nog vrijgezel is:(


Ronaldo's vriendin is Merche Romero, een Portugese tv presentatrice. Ze is 9 jaar ouder dan Ronaldo. Ik geloof zelfs dat Cris en zijn verloofd zijn.
lianne
16-08-2006 14:26 Re: foto Christiano Ronaldo Reageer met quote
Gast



steef schreef:
ik zou graag een foto willen van Christiano Ronaldo

hij heet Cristiano Ronaldo, nii Christiano Ronaldo.
Gast
16-08-2006 18:05 christiano ronaldo Reageer met quote




ik wil heel graag een poster van christiano ronaldo want hij is zoooooon lkkrding een lkkre dikke kus van latisha aan c.ronaldo
Lotte (dos Santos Aveiro)
20-08-2006 7:45  Reageer met quote
Gast



Ellen schreef:
Ben ik met je eens portugalfan, iemand als christiano gaat heus niet hier een vriendin zoeken..

Dat is waar.. (jammer genoeg Sad) maar wie weet zie ik hem een keer in het echt... LG bijvoorbeeld. Deden ze dit jaar ook aan mee (behalve Christiano en nog wat meer gastjes dan) ... Hopelijk volgend jaar ook weer, alleen dan MET christiano Wink

xxx
Iemand...
20-08-2006 7:47  Reageer met quote
Gast



€urootje schreef:
heb ik anders beweerd dan.....??? volgens mij niet Confused majah geeft niet hoor. en hij woont nu niet op madeira maar in engeland want daar speelt ie tenzij die elke dag met zn private jet naar portugal vliegt lijkt me een lange vlucht....... ach ja


Je kan z`n woonplaats opzoeken bij GoogleEarth >> Wink
Plaats Reactie Pagina 11 van 13
Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden