NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

foto Christiano Ronaldo
Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> SPORT
Gast
21-06-2006 16:54  Reageer met quote




Ja ik vind het ook stom dat ie niet meespeelt ik heb nu die match voor niets opgenomen. tss Sad
-xxx- greetz van een crisy fanneke -xxx-
 




Gast
21-06-2006 22:03  Reageer met quote




Ach Crisy fanneke,maakt niks uit ! Ze moeten nog spelen tegen Nederland,weet alleen niet wanneer,in het weekend ???En danhopen dat Christiano wel meespeelt !!! Ik hoop het ik hoop het...
Gast
22-06-2006 13:01 manchester united fan day Reageer met quote




hey iedereen,
kan iemand me soms zeggen waar ik informatie kan vinden over een eventuele fandag bij manchester united en of dit bestaat?
groetjes, sylvia
Gast
22-06-2006 13:10 Re: Tzzz Reageer met quote




Hij heet Christiano Ronaldo dos Santos Aveires met de achternaam dus geen Ronaldo Wink
Gast
22-06-2006 15:23  Reageer met quote




Jullie zijn allemaal heel erg zielig,
om de beurt vragen aan die "Eliza" of ze fotos wil sturen, afspraakjes wil regelen, of Cristiano je belt.
Ook al is het de nicht van Cristiano, wat maakt dat uit. Denk t trouwens niej, je loopt er niet mee te koop dat ie je neef is, *of je wilt gewoon opscheppen wat op zich al heel sielig is*
duss mensen, ga een leven zoeken, en een leven waar je lekker achter de tv gaat geilen op Cristiano maar er andere niet mee lastig valt.
Gast
22-06-2006 16:05  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ach Crisy fanneke,maakt niks uit ! Ze moeten nog spelen tegen Nederland,weet alleen niet wanneer,in het weekend ???En danhopen dat Christiano wel meespeelt !!! Ik hoop het ik hoop het...

Portugal moet zondag tegen nederland spelen om 21.00H Ja hopelijk speelt cristiano dan wel mee hé maar ik denk het wel. ze zullen hem goed kunnen gebruiken.
-xxx- greetz van een crisy fanneke -xxx-
Gast
22-06-2006 19:26 lolina Reageer met quote




christiano ronaldo fabio cannavaro david beckham pineda en sanchez zijn allemaal lekkere dingen!
Gast
23-06-2006 9:32  Reageer met quote




Hij heeft al een vriendin! heb ik gelezen uit de Hitkrant.. met een of ander Portugees fotomodel Merce Romero.
Gast
23-06-2006 14:33  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ach Crisy fanneke,maakt niks uit ! Ze moeten nog spelen tegen Nederland,weet alleen niet wanneer,in het weekend ???En danhopen dat Christiano wel meespeelt !!! Ik hoop het ik hoop het...

hehe nedelrand gaat verliezen
wtj Shocked
ik ben half nederlands en half engels
ik ben voor nederland portugal en engeland
als portugal van nederland wint moeten ze tegen engeland spelen:| maar ik ben als ze tgn nederland moeten spelen voor portugall

xxann meisje van reacties hierboven^
Gast
23-06-2006 14:34 Re: Tzzz Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hij heet Christiano Ronaldo dos Santos Aveires met de achternaam dus geen Ronaldo Wink

aveiro
Gast
23-06-2006 14:35  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hij heeft al een vriendin! heb ik gelezen uit de Hitkrant.. met een of ander Portugees fotomodel Merce Romero.

als hij maar gelukkig is Very Happy
Gast
23-06-2006 16:32 DIt Reageer met quote




Is hij gay ofniet?
Gast
23-06-2006 19:59  Reageer met quote




hij is wwel knap enz ma da ik hem zelf zou willen toch ni zenne hij lijkt zo saai alee zo freaky
Gast
24-06-2006 19:01  Reageer met quote




ik heb gehoord op tv.. dat Christiano niet gaat spelen zondag ? Is dat waar ??
Gast
24-06-2006 20:51  Reageer met quote




check deze van Christiano Ronaldo !! ; http://www.youtube.com/watch?v=UklACvpO...%20ronaldo
*(Hij zingt in zijn auto) *
en bij deze site : http://www.youtube.com/results?related=...amp;page=2
Krijg je allerlei video's van Christiano !! Veel kijkplezier Very Happy
Gast
24-06-2006 21:32 ronaldoo wouww Reageer met quote




ronaldo echt zoww lekkerr..... ding
echt vet, warun er maar zulke lekkere
jongens hier in nederland:P zijn er wel maar wienig
p.s. v.d.vaart is ook cute
-xxx- kussies
Gast
24-06-2006 23:30  Reageer met quote




Ik hoop dat Portugal wint ! ook al ben ik nederlands.... maar Christiano Ronalo kan je niet missen he Razz
Gast
25-06-2006 12:45  Reageer met quote




kan niet wachten tot vanavond om de match te zien. Hopelijk winnen ze want ze verdienen het wel om te winnen.

-xxx- van een crisy fanneke -xxx-
Gast
25-06-2006 13:57 HOMO Reageer met quote




Ik heb liefdesverdriet!! Razz C.ronaldo blijkt homo te zijn. TOgh weet ik het niet helemaal zeker.

Vanavond nederland tegen portugal. Kan ik weer lekker 90 minuten van c.ronaldo genieten Very Happy

Ciaooo (K)
Gast
25-06-2006 16:55  Reageer met quote




Waar blijkt het uit dat hij homo is?
Gast
25-06-2006 17:52  Reageer met quote




Hy is inderdaad Homo .. ik heb gelezen in de BreakOut*SPam is dat nou* van vorig 2 weken !!! hy doet net alsof hij een vriendin heeft... maar toch is het niet zo.. hy valt op jongens zzei die zelf.
Gast
25-06-2006 18:09 Cristianotjah...!!! Reageer met quote




Ik ken iemand en die zegt dat Cristiano Homo is en ik weet het niet,, ik denk van niet maar ik zou het echt serieus niet weten...

Maar iets weet ik supppeerr zeker en dat is: dat hij ZOOOOO DAMN HOOOTTT ISSS.....
Gast
25-06-2006 20:10 Re: cristiano ronaldoo Reageer met quote




Christiano ronaldo is geen homo!

Kgeloof der niets van 1 grtote roddel is het Smile
Hij is wel HOT omg :d

Lof it vlug weer kijken naar de voetbal hmmm kan er nog beetje van genieten héhé Very Happy Razz


dedakes
grts f.
Gast
25-06-2006 20:59  Reageer met quote




Snik Snik ... Bahbah .. die vieze nederlander heeft onze schat Christiano ronaldo pyn gedaaaaan !!!
Gast
25-06-2006 22:24 Ronaldo freaks Reageer met quote




Ronaldo na 30 minuten uit, viel da tegen!!!
Gast
26-06-2006 9:31 ronaldo Reageer met quote




ronaldo is trouwens niet homo hij is bi
Gast
26-06-2006 9:34  Reageer met quote




wat boeit het als hij homo is ! jullie kunnen hem toch niet krijgen je moet gewoon van zoeen lekkere genieten en niet over zeiveren hij is ram 21 en bi
hoe oud zijn jullie allemaal kindjes van 12
Gast
26-06-2006 11:38 Christiano RonaldoLover Reageer met quote




PORTUGAL IS GEWOON DE BESTE [alleen omdat C. Ronaldo erin zit hij is gewoon te lekker ksta wel met hem op de foto] HIJ IS ZO LIEF ENZO ECHT EEN KNAP MENNEKE
Gast
26-06-2006 11:52  Reageer met quote




soooooooo what dat ie homo of bi is toch blijft ie bere hot.
10%luck, 20%skills, 15%concentrated power of will, 5% pleasure, 50%pain and a 100% reason to remember his name. Da is Cristiano Ronaldo.
-xxx- Greetz van een crisy fanneke -xxx-
Sannex3
26-06-2006 12:51  Reageer met quote




heeeyy schatjes, myn vriendin kent Christiano Ronaldo half, haar opa woont in Portugal een straat achter Ronaldo ik ben een keer meegeweest naar Portugal en op hun deur staan idd Ronaldo en er hing een foto vn Ronaldo :O duss.. maar ze waren niet thuis ik zweer je is geen grap :O! Kusjee x
Plaats Reactie Pagina 9 van 13
Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden