NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

foto Christiano Ronaldo
Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> SPORT
Gast
14-06-2006 15:54  Reageer met quote




whahahahhah mensen Ronaldo is niet zijn achternaam ofzo hoor. dus mensen die doen alsof ze familie zijn omdat ze ronaldo van hun achternaam heten, dan ben je geen familie. Hij heet Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro.
 




Gast
14-06-2006 20:52 ............... Reageer met quote




je kan op zo een site zien dat hij geen vriendin heeft
bijna iedere meisje vind hem lekker
Gast
15-06-2006 8:25 moehaha Reageer met quote




Ik wist dat vrouwen zo kansloos konden zijn!
Gast
15-06-2006 15:35 Christiano Ronaldo Reageer met quote




Heejj
christiano is echt een lekkerding!!!!
Hmm wat een stuk!!
Gast
15-06-2006 15:54 christiano Reageer met quote




christiano ronaldo is een spetter maazr waar zijn de afbeeldingen?
DB__
15-06-2006 18:30  Reageer met quote




Dames ik hep een hele goed site voor jullie www.ronaldoattack.com ooh god een helsite met aleen C-ronaldo (K)(K) Razz ik hep me werkstuk van sgool over hem geouden...

Gwn niet te snappen die jonge
Hij is lkkr en speelt lkkr

AWARD
Knapste jonge terwerled gaat naar : Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro ( dat is zijn hele naam AVEIRO is zijn egte achter naam Razz) -xxxxxx- mvr.Aveiro
Gast
16-06-2006 22:09 Hij is damnn hot Reageer met quote




Christiano Ronaldo is damnn hot..Hij is de lekkerste voetballer dat ik ooit heb gezien..of niet meiden..?enne nog een vraajuh wie weet of hij al een serieuze vriendin heeft met kinderen enzo..(ik zal hem toch niet krijgen maar ik vraag het gewoon)
Gast
17-06-2006 10:09 RONALDO Reageer met quote




rondaldo is echt geen homo! waar heb je dat id vandaan?
Gast
17-06-2006 12:46  Reageer met quote




Quote:
ronaldo is idd kk lekkah Very Happy Embarassed
maar wisten jullie al dat hij homo is? Sad Crying or Very sad

http://www.sportnetwork.net/boards/read...amp;t=1533

en kijk daar even daar staan een paar mooie plaatjes op Exclamation

love and kisses joyce

RONALDO IS GEEN HOMO !
kijk dese foto http://www.ronaldoattack.com/gallery/casual/18.jpg
Gast
17-06-2006 16:52 Re: RONALDO Reageer met quote




Anonymous schreef:
rondaldo is echt geen homo! waar heb je dat id vandaan?

nee hij is echt geen homo!!! Mad
en al zou hij dat zijn, dan is hij gewoon een super lekkere homo!! maar hij is het niet man Rolling Eyes hij heeft de zelfde huidskleur als mij Laughing maar dat zegt nartuurlijk niets! maar hijis zoooooooo knap en lekker. en gespiert!! ik wou dat hij mijn vrientje was, oh man wat zou dat leuk zijn! Embarassed ahhhhhhhhhhhhhhhh! maar dat kan toch niet... Crying or Very sad doei doei
Gast
17-06-2006 16:54  Reageer met quote




dat is trouwens net hierboven gequote.. niet gezien.. sorry! hadden jullie net trouwens zijn goal gezien.. ik heb rondjes gedanst door de kamer:D
Gast
17-06-2006 16:57 Re: BTCH Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoooooooooooooooooooooiii

Wie Kan er Spaans[A]?

CHRISTIANO RONALDO = HOT.

klein beetje! maare.. hij komt uit portugal..Wink dat is portugees..Wink dus je kan beter portugees vragen;)
en t is cristiano.. kom op mense! zo moeilijk is het niet zonder h.. maar wel irritant als iedereen het met h doet (en ik spreek uit ervaring.. ik heet cristel.. en da schrijft ook iedereen met h.. vervelend vervelend..)
Gast
17-06-2006 16:57  Reageer met quote




wat scoorde hij vandaag mooi tegen Iran! Very Happy
Gast
17-06-2006 19:58 Christiano Ronaldo fan Reageer met quote




Is Christiano Ronaldo echt homo??
serieus waar?? Dat bestaat niet..
Gast
17-06-2006 21:42 christiano ronaldo Reageer met quote




Haloooooo, er zijn genoeg mooi knappe leuke foto's vna cristiano ronaldo elke foto van hem is leuk hij is 100% a hunk hij heeft ver veel spierballen:P en vet kap als ik aleen uit de nederlanders kon kiezen koos ik voor van perzie en bronck horst ook wel robin en givanni.
Gast
17-06-2006 22:52 christiano ronaldo Reageer met quote




heey christiano is gewoon te hot de aller lekker ste weet iemand zijn tele nr ?? voor hem zouw ik wel portugees willen lere Very Happy hij is om te smelte xxxx zijn super fan
Gast
18-06-2006 8:02  Reageer met quote




Ronaldo is echt nie gay zenne. want er stond in de story dat hij date met een televisie prensentatrise. maar hij is idd mega hot. ik had de match gisteren niet kunnen bekijken maar heb hem opgenomen en gisterenavond laat nog gekeken ik denk dat ik heel de straat heb wakker getierd toen hij die goal maakte. Razz
Gast
19-06-2006 9:29  Reageer met quote




hij is echt knap hoor damnnnn hij kan toch geen homo zijn wie wil nou niet zijn vrouw zijn christiano ronaldo mooie naam zeg!
Gast
19-06-2006 12:56 Re: BTCH Reageer met quote




Anonymous schreef:
klein beetje! maare.. hij komt uit portugal..Wink dat is portugees..Wink dus je kan beter portugees vragen;)
en t is cristiano.. kom op mense! zo moeilijk is het niet zonder h.. maar wel irritant als iedereen het met h doet (en ik spreek uit ervaring.. ik heet cristel.. en da schrijft ook iedereen met h.. vervelend vervelend..)


Hij praat portugees, maar dan met een enorm dialect, omdat hij uit Madeira komt, hij kan ook bijna geen engels praten.
Katia Ronaldo
19-06-2006 13:02 hello, Reageer met quote




why want everybody a picture of that ugly man :p he is so stupid i'm his younger sister and he slaps me al the time. it's so sick.! cita mo loa vita apelia . lots of love Katia Ronaldo Smile
Gast
19-06-2006 13:04  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ronaldo is echt nie gay zenne. want er stond in de story dat hij date met een televisie prensentatrise. maar hij is idd mega hot. ik had de match gisteren niet kunnen bekijken maar heb hem opgenomen en gisterenavond laat nog gekeken ik denk dat ik heel de straat heb wakker getierd toen hij die goal maakte. Razz


Ja en die tv presentatrise is super lelijk. En ze is al 30 jaar! En ze komt ook uit Portugal. Nou ik werd ook gek toen hij scoorde



[img]http://static.flickr.com/38/149701064_0289f33657.jpg?v=0[/img]
Dit is waarschijnlijk de vrouw waar hij mee date ze heet Merche Romero
Katia Ronaldo
19-06-2006 13:10 ? Reageer met quote




hello everybody .
i'm Katia Ronaldo and i want to tell you people that Cris single is and he don't wants a girlfriend he's to busy with his work.(soccer)Wink that last mail ; i can so much photo's of Cristiano Ronaldo thaking if i can. it's so stupid. i can kiss him every day if i want it. Smile (not that i 'll do that but.) so stop pushing other people because you are not everything.

and Cris: he has no GIRLFRIEND and he wants deffinty NOT you. ! bye bye xx Katia
Katia Ronaldo
19-06-2006 13:12 bay the way :P Reageer met quote




Cris, Hugo, me, and Elma we have no cousin Eliza . she lies.
xx Katia
Katia Ronaldo
19-06-2006 13:40  Reageer met quote




i have a picture for you guys.!


Lots of Love xx. Katia Ronaldo Rolling Eyes
Katia Ronaldo
19-06-2006 13:57 Re: Christianoo Ronaldoo Reageer met quote




Anonymous schreef:
Oewhh La La.. C. Ronaldoo is zoo een kk lekkerding he Surprised
Omg Surprised Egt gewOon hOt.. *kwijl*



hot? no way he is a stupid guy whehe no joking i don't mean it he's nice for me but in or childhood he was a monster. i mean it he slaps me and everything but we are older now and we need ecather

x Katia Ronaldo
Sabine
19-06-2006 20:47  Reageer met quote
Gast



Ik ben Portugees en ik heb hem ontmoet. Hij is echt heel arrogant, alhoewel hij wel aardig is. Ik snap trouwens niet dat jullie alleen maar naar uiterlijk kijken. Hij is knap, so what? He's an idiot! Hij doet niet eens een poging tot Engels leren terwijl hij bij een Engelse club zit. En ja hij heeft een vriendin: Merche (Mercedes) Romero. Moet je misschien eens tijdschriften lezen als jullie zo geïnteresseert in hem zijn. Hij is wel een goede voetballer, mooi doelpunt trouwens. Maar voor de rest: he sucks. Hij is ook niet echt een van de slimste mensen op aarde en dan ook nog arrogant. Tja, dat krijg je he.

AND HIS SISTER's NAME IS CÁTIA, Katia Ronaldo! Katia bestaat niet in de lijst van Portugese namen, want ja, die is er. Bovendien mogen er geen namen zijn die met K beginnen in Portugal, want de K bestaat niet in het alfabet daar. D'oh.

Note to him: Se leres isto Christiano, quero que saibas que não te acho nada, mas mesmo nada de especial. És bom, mas também só tens isso.
Sabine
19-06-2006 20:52  Reageer met quote
Gast



BTW Katia: how do you understand Dutch? Huh? Aren't you Portugues?
Gast
20-06-2006 19:24 Re: IN LOVE ! ! Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heey Heey
Christiano Ronaldo Is Van Mij ! !
Hij Is Lekker geak
Maar K Kan Ook Niet Zoveel Fotos Van Hem vinden
Alle Fotos Zijn Mooi Van Hem
Maar Ik Wil Een Paar Lekkere
Kan Iemand Mij Informatie geven??

xxx-Christiano Ronaldo Lover-xxx


Je moet eens naar de site www.ronaldoattack.com gaan het is een hele site over hem en je vindt er enorm veel foto's van hem. Al de foto die ik heb van hem komen van die site uitgezonderd misschien een stuk of 10 en je kan er ook mooie wallpapers downloaden. Crisy is gewoon njammie, hij is te sexy om waar te zijn.
-xxx- greetz van een crisy fanneke -xxx-
Gast
20-06-2006 19:47 een vraagje.. Reageer met quote




Is Ronaldo homo?
Gast
21-06-2006 16:11 foto Christiano Ronaldo Reageer met quote




Shit man .. christiano Ronaldo speelt niet mee tegen Mexico !!! SNIK SNIK....
Plaats Reactie Pagina 8 van 13
Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden