NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

foto Christiano Ronaldo
Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> SPORT
Gast
05-01-2006 21:38 christiano ronaldo Reageer met quote




yes dikkn khem c. ronaldo int egt gezien pet khem er een handtekening van :d :d :d
 




sandra
16-01-2006 12:47 damn niks beters te doen!!!! Reageer met quote
Gast



ahahhahahaah damn dat zoveel wijven van hem gek zijn dat ze alles volgen van hem oke hij heeft een leuk koppie maar om nou echt alles te volgen met anderen woorden ziek dus Rolling Eyes Shocked Exclamation
nihat
27-01-2006 15:06 c ronnie Reageer met quote
Gast



eliza rozimara ronaldo schreef:
haha jah anita, soms is het ook best wel leuk......maar, mensen hij is egt niet homo.....enne ik kan het weten!! maar in de ochtend is hij egt zoooooooo lelijk hahaha eg waar!!! nao muito bonita...laat k maar zeggen...


jammer, ronaldo is zijn achternaam niet eens, dus ook niet die van jou. hij is vernoemd naar ronald reagan, amerikaanse president. ff dat juh het weet. nepperd
Gast
28-01-2006 14:45  Reageer met quote




Die ronaldo is eg vet lekker! ben egte fan.., heb niet voor nix mijn shirt van hem!
maar waar kan je lekkere foto`s van hem vinde? want die van google vin ik niet egt lekker!!
groetJes Ronaldo Lover
Gast
08-02-2006 21:06  Reageer met quote




Mijn zus is er ook echt gek op!!! Ze praat er de hele tijd over, NIET TE GELOVEN!!!! Ik word echt gek.
Ik vind het een huilebalk en ik nap niet wat al die meisjes in hem zien. Ik be onlangs in de herfstvakantie naar engeland gegaan (manchester of waar die ook woont. Hij was toen daar) en hij had een signeersessie gegeve. HIJ ZUCHTTE TERWIJL IK HEM OM EEN HANDTEKENING VROEG!!!!
dat vind ik dusecht helemaal niet sympathiek!!
Gast
21-02-2006 14:58 lkkrding Reageer met quote




ik welk land speelt hij eigelijk daar kan ik nie op komen
Gast
21-02-2006 15:02 heeey Reageer met quote




het kan toch ook sijn dan hij het de hele dag al druk had jha dan zo ik er ook wel een keer moe van worden ofnie dan ookal ben je een sporter je bent het ook een keer zat
Gast
18-03-2006 23:27 HellO.. Reageer met quote




HelO..
Christiano is zekers leuk Very Happy.. Wie zijn nicht mag zijn, wel een sweety hoor. K vind hem ook een hele leuke joch. Smile
Zeg maar ff tegen hem wie m kent.. dat hier een FAN zitt. Very Happy

Nou groetjes..

**Charmed One**
Gast
31-03-2006 17:23 cristiano Reageer met quote




hallo ik wou effe zeggen dat ik graag een shirt van cristiano ronaldo wil maar ik weet nniet waar ik die moet kopen kunnen jullie mijn op weg helpen

alleen als je echt fan bent en het weet waar ik het moet kopen
Gast
01-05-2006 16:29  Reageer met quote




precies er is niet veel te zien Massi maar hij is niet lekkker
Gast
01-05-2006 16:31 VVM Reageer met quote




VVM heeft van Manchester gewonnen en versloeg dus ook Ronaldo, pech voor zijn fans, geluk voor zijn haters...er zijn wel weinig fotos.

groeten van Massi
Gast
01-05-2006 16:42 Re: Christiano Ronaldo Reageer met quote




Zoek op:www.Cristiano Ronaldo.nl...daar zijn veel leuke fotos Razz

Toedeloeee... Massimo***
Gast
06-05-2006 13:41 fotoke's Reageer met quote




ik wil mooie foto's va christiano ronaldo vinden ik heb er al een hele deel maar ik wil er nog ( heeft er iemand kaarten voor het voetbal van hem ik ben grote fan van hem ben een meisjuh en wil heù graag eens zien in het echt
Gast
07-05-2006 20:24  Reageer met quote




christiano ronaldo is the best gewoon en je vind op google heel veel foto's van hem tijdens match of in poses voor kledingmerken , maar natuurlijk hij is perfect dus de kans is klein da iemand em krijgt
tenzij fotomodel
Gast
10-05-2006 23:15 juszt miejj Reageer met quote




Weet iemand hoe je er8er kan kome wanneer Christiano nou eigenlijk speelt ik zou heel graag wille kijke maar dat gaat nogal moeilijk als je de tijden niej weet dus als iemand weet hoe je daar 8er kan kome seg het dan pleaseee owhh ff dit nog: Christiano Ronaldo is egt perfect en heel lkkr
Gast
01-06-2006 18:22 koerdgirl Reageer met quote




cristiano ranaldo is het mooist en het knaps jongen te wereld man hij is echt spang voor hem ga ik portugees leren
Gast
05-06-2006 7:30 c.ronaldo Reageer met quote




die is de beste speler van de wereld
Gast
10-06-2006 12:00  Reageer met quote




http://sanbra.kaywa.ch/files/images/200...591874.jpg
Gast
11-06-2006 22:56  Reageer met quote




Jullie zijn allemaal echt te zielig voor woorden
Vooral de mensen die zich voordoen als vrienden/familie/partner van christiano ronaldo.
Ten eerste heeft hij absoluut géén familie in nederland wonen.
Ten tweede heeft hij op dit moment oog voor een Braziliaanse (bronnen menen dat ze 'daten'), waar en hoe hij haar kent is mij ook nog onbekend.
Ten derde is hij niet in de vakanties op madeira dus kan dat zogenaamde buurmeisje hem ook niet gezien hebben
kortom mensen, zoek een leven en ga wat nuttigs doen ipv hier op internet jezelf voordoen als iemand die hem mogelijk zou kennen. Ik begrijp dat het vervelend is als je aandacht tekort komt of een minderwaardigheidscomplex hebt, maar daar heb je therapie voor..
En voor al die twaalfjarige pubers hier, get a life, hij valt op oudere vrouwen en dat is algemeen bekend.
Gast
12-06-2006 12:27  Reageer met quote




Lieve mensen

het feit dat je dezelfde achternaam of tweede naam zou hebben als c.ronaldo wil niet zeggen dat je gelijk familie bent Wink Kijk maar in de telefoongids daar heb je ook stuk of honderden met de naam: 'Jansen'.

Maargoed voor diegene die in die illusie leven, vooral blijven doen het is alleen een beetje kanslooss Wink

Daag!
Gast
12-06-2006 15:44 leugens Reageer met quote




Hier als staan leugens op zijn site staan dat hij vrijgezel is hier wordt gezegd hij gaat trouwen enzovoorts wat klopt nou wel ???
Gast
12-06-2006 17:07  Reageer met quote




je vriendin heeft massel om naast zoon lekkerding te wonnen als ik heb kende had ik hem allen gevraagt maar ja ik kan geen protugees dus kom ik niet ver en me engels is ook niet goed maar ja groetjes xxxxxxxxx regina
Gast
13-06-2006 20:31  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Eventjes 1 ding!
Eliza het is je neef niet want hij heet niet eens Ronaldo van
zijn achternaam:S!!
Voornaam: Cristiano Ronaldo
Achternaam: Santos Aveiro
Dus ik weet niet wat je liegt!!

Groetjess en kusjes aan Cristiano Ronaldo Santos Aveiro!!
Van Nikkii en Liezza!!



daar benik het met jullie eens. ze wil het gewoon maar het is niet zo en als je iets wil wat anderen niet echt weten dan ga je dat gewoon maar zeggen want ze denken dat ie ander er toch niet achter kan komen !! wel dus!!
Gast
13-06-2006 20:33 Re: klinkt egt heeeeel raar, mensen die je neef lekker vinde Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heejj....Istie egt jOuw neeff??? Shocked
Want dn heb je Fking harde geluk.. Laughing
Xx..Mylene



zoveel geluk zou zij niet hebben hoor. dan kan je niks met hem beginnen jah. of je zou al aan incest moeten doen. maar ik kan niet van mijn eigen neef zeggen dat het een lekkerding is ookal is hij dat wel! dus geluk noem ik het niet!
Gast
13-06-2006 20:37 Re: beugel Chris Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hij mag alleen wel een beugel gaan nemen!!!!!! hij is lekker als die ze mond dicht heeft!
maar zodra die die open doet....*schrik*


hahahaha super dat jij dat zegt! ik ben het daar wel met je eens. haha !
Gast
13-06-2006 20:43  Reageer met quote




Anonymous schreef:
wat betekent dat Shocked


U bent neef van het ik gelooft niet, ernstige?
Ik hoorde nooit slechts op Christiano nu in euro 2004 spreken.
Ik heb 23 jaar en levend schepsel in België.
het speelt bovenmatig, e-i wacht k het om TM verkrijgt verder te gaan, pk
nota als daarin k het allen met het hart speelt.
Sampaio Tania
zoiets is dat. maar dit is echt woord voor woord letterlijk vertaald dus de zinnen kloppen niet echt.!
Gast
14-06-2006 11:43 hoi Reageer met quote




hij is goed cristiano ronaldo
hoi
14-06-2006 11:44 Re: beugel Chris Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
hahahaha super dat jij dat zegt! ik ben het daar wel met je eens. haha !

dat is waar dat ronaldo een beugel moet hebben Very Happy
Gast
14-06-2006 15:14  Reageer met quote




maar kaka is veeel leuker dan C.ronaldo (L)
Gast
14-06-2006 15:16  Reageer met quote




en trouwens c.ronaldo heeft allang een beugel gehad vorig jaar na het ek gelijk, dus beter kijkenn meissies Wink
Plaats Reactie Pagina 7 van 13
Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden